Ga naar inhoud

Sporterdesport


retep

Recommended Posts

Ik voorspel weer een net niet seizoen voor Brugge, kan ik Kool Thing weer eens gezellig mee pesten.....

 

Neen hoor. De komende weken zal Preudhomme stoppen met roteren. De sfeer in het stadion na de dubbele overwinning tegen het onoverwinnelijk gewaande Gent, was ongelofelijk. Zowel bij het publiek als naar ik zag op TV, bij de spelers. Het geloof is er eindelijk. 

 

De komst van een goede keeper mét uitstraling én vooral de terugkeer van Engels in de verdediging, maken een enorm verschil. De ploeg kan weer vooruit denken. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

In Molenbeek gebeurt er van alles, ook op voetbalgebied:

 

White Star mag nu niet meer in het Edmond Machtens stadion spelen. Daardoor heeft het geen licensie meer en kan het ook niet meer naar eerste klasse B. Hadden ze RWDM maar niet zo moeten pesten :e007:

 

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2623062

 

:e007:

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Stoffel Vandoorne een puntje in F1.

 

F1 is wel een groot circus, maar het is toch niet simpel om uit een klein landje met weinig geld daar aan de bak te komen.

 

http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/2665105/2016/04/03/Stoffel-Vandoorne-ziet-gewonnen-punt-bij-debuut-als-een-bonus.dhtml

 

Heel sterk van Stoffel Vandoorne om meteen bij zijn debuut een punt te scoren. Beter dan ex-wereldkampioen Button in zijn team, vooral tijdens de kwalificaties.

En meteen het eerste punt voor strijkijzer McLaren, ondanks de aanwezigheid van meervoudig wereldkampioen Alonso.

Vandoorne is dan ook het grootste F1 talent sedert jaren!

Schrijnend dat hij door een gebrek aan budgetten nog geen vast zitje heeft. Zondag neemt Alonso weer zijn auto in beslag.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Gaat club nu weer op het laatste moment ten onder ?

 

 

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160417_02241966

 

Als ze maar weer niet in paniek raken. Onder druk spelen is niet hun sterkste kant...

 

Eergisteren Chelsea-Man. City gezien.

Chelsea dat is toch echt een ramp. Helemaal om zeep geholpen door Mourinho. En dat met zo een hoop dure en goede spelers die ze (gehad) hebben. De Bruyne was niet goed genoeg en nu gaan ze Lukaku terug kopen voor het dubbele waarvoor ze hem verkocht hebben.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Haha de klucht om White Star Molenbeek heeft de nederlandse tv bereikt, geweldig. Verdwijnende kalkmachines, uitvallende lichtmasten terwijl de concurretn speelt, een eigenaar die manager, trainer en gek is.

 

Top amusement, als ik in brussel zou wonen zou ik iedere twee weken naar WS gaan kijken.....

Link naar reactie

Als Club het dit jaar wederom verkloot heb ik weer een aardig gespreksonderwerp wanneer ik Kool Thing weer eens op een beurs spreek.

 

Het ziet er na vorige week opnieuw goed uit nu de basispionnen Engels en Refaelov weer blessurevrij zijn. Bovendien heeft Genk verloren, en het onregelmatige Anderlecht gaat nog punten verliezen. Benieuwd of Gent de heropstanding kan blijven waarmaken. Anderlecht is al begonnen met de psychologische oorlogsvoering door te zeggen dat VanHaezebrouck hun volgende trainer wordt. HvH zal wel afwachten en kiezen voor een van beiden, voor de Champions League dus :) 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Het ziet er na vorige week opnieuw goed uit nu de basispionnen Engels en Refaelov weer blessurevrij zijn. Bovendien heeft Genk verloren, en het onregelmatige Anderlecht gaat nog punten verliezen. Benieuwd of Gent de heropstanding kan blijven waarmaken. Anderlecht is al begonnen met de psychologische oorlogsvoering door te zeggen dat VanHaezebrouck hun volgende trainer wordt. HvH zal wel afwachten en kiezen voor een van beiden, voor de Champions League dus :)

Volgens mij kan Hein bij Anderlecht niets gaan doen. Teveel ego's daar.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ja heel slecht. Gelukkig is Utrecht kampioen geworden! O nee dat zijn ze nog nooit geworden en gaat nooit gebeuren. Maar ze moesten vanmiddag in eigen huis met 3 doelpunten van AZ winnen om Europa in te gaan. O nee ook al niet gelukt zelfs behoorlijk afgedroogd. Weer niet in Europa. Gelukkig hebben we een bondscoach die zijn beste spelers niet selecteerd zodat Timootje weer met zijn patserbak kan komen. Utrecht is als stad niks en die club daar is helemaal niks.

 

Haha, die 78 toeren plaat van je die je steeds maar opzet , daar zit een kras in.

Link naar reactie

Maar het blijft nog steeds de waarheid. Dat voetbal in Utrecht is nog steeds niks. Dan kun je wel heel hard over andere clubs gaan schreeuwen en die afkraken om dat trachten te vergeten maar het blijft niks.

En voetbal is een afspiegeling van de maatschappij. En komop zeg verliezen in eigen huis van AZ? O en het verschil met Amsterdam is 29!! punten! 29!! Het was niks, het is niks en het wordt niks..

 

Utrecht heeft een aardig seizoen gehad. er zijn een aantal spelers die aardig kunnen ballen zoals Haller, Ramselaar, Barazite en Koymans. de lat ligt natuurlijk niet zo hoog als voor een "top" club, maar er is naar vermogen goed gepresteerd. Ajax is wel bijna kampioen geworden maar het spel was (en nu quote ik een aantal Ajax fans hier op werk) niet om aan te gluren. Kortom terechte kampioen, laag spelpeil en zo modderen we aan.

 

In Belgie lijkt Club brugge eindelijk weer eens kampioen te worden, kan ik eindelijk Kool Thing eens feliciteren...

Link naar reactie

Utrecht heeft een aardig seizoen gehad. er zijn een aantal spelers die aardig kunnen ballen zoals Haller, Ramselaar, Barazite en Koymans. de lat ligt natuurlijk niet zo hoog als voor een "top" club, aar er is naar vermogen goed gepresteerd. Ajax is wel bijna kampioen geworden maar het spel was (en nu quote ik een aantal Ajax fans hier op werk) niet om aan te gluren. Kortom terechte kampioen, laag spelpeil en zo modderen we aan.

 

In Belgie lijkt Club brugge eindelijk weer eens kampioen te worden, kan ik eindelijk Kool Thing eens feliciteren...

Het is nog Brugge-Anderlecht, maar denk dat zelfs al wint Anderlecht, dan heeft Club nog een pluspunt omwille van de puntenhalvering.

Link naar reactie

Ajax was één van de rijkste clubs van Europa. Tegenwoordig kan het net zoals de Belgische topclubs niet meer mee. Ze moeten zich met jonge en tweederangsspelers behelpen.

 

Zelfs de kleinste Engelse clubs krijgen alleen al via de tv rechten evenveel geld als het totale budget van Ajax. Groot probleem want zelfs bij Bayern Munchen zeggen ze dat ze niet meer mee kunnen met de engelse clubs.

 

4%2BPL%2BDistribution%2Bgrowth.jpg

Link naar reactie

Tja, als Utrecht eens in de zoveel jaar europees speelt of ver komt in de beker is het seizoen geslaagd. Er bestaat totaal geen hoog verwachtingspatroon. Je doet net of utrecht hetzelfde niveau zou kunnen haken als PSV of Ajax. Even ter verduidelijking voor de Vlamingen: als utrecht in de Belgische competitie mee zou draaien is het niveautje KV Kortrijk.

Link naar reactie

Ajax was één van de rijkste clubs van Europa. Tegenwoordig kan het net zoals de Belgische topclubs niet meer mee. Ze moeten zich met jonge en tweederangsspelers behelpen.

 

Zelfs de kleinste Engelse clubs krijgen alleen al via de tv rechten evenveel geld als het totale budget van Ajax. Groot probleem want zelfs bij Bayern Munchen zeggen ze dat ze niet meer mee kunnen met de engelse clubs.

 

4%2BPL%2BDistribution%2Bgrowth.jpg

 

Waarom krijgt Liverpool meer dan pak hem beet arsenal ?

Link naar reactie

En dus wordt het nooit wat met die club. Dat verwachtingspatroon slaat nergens op.

Maar ja zo valt het natuurlijk nooit tegen. Lekker makkelijk die mentaliteit.

 

Wat wil je nu, een overspannen verwachtingspatroon wat nooit kan worden gehaald (zie debacle rond twente dat bijna opgeheven werd) of een realistische planning ?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...