Ga naar inhoud

Queesteverhaal


Rataplan

Recommended Posts

Hallo allen op dit forum, ik ben rataplan ( om praktische redenen ga ik in het echte leven door als Karel ).

 

Onlangs vertelde een kennis en medestripliefhebber me over dit forum. "Waarom stel je daar je werk niet tentoon?"

 

Dus dat zal ik dan maar doen.

 

Momenteel werk ik aan een queesteverhaaltje. Maar ik maak ook wel losse tekeningen die mogelijks ooit eens kunnen dienen voor iets.

s.jpg

kvlvk2.jpg

kvlvk3.jpg

kvlvk.jpg

dromende kat.jpg

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties.

 

@Yncke, momenteel nog nergens iets te zien. Ik ben nog maar pas met het verhaaltje begonnen. Enkele plotwendingen zullen nog bedacht moeten worden, maar het begin en einde liggen wel al vast. Niet alle personages zijn al gekend. 

 

Jullie zijn feitelijk de eersten die er iets van te zien krijgen. Er zijn blijkbaar ook enkele nieuwe initiatieven qua publiceren, heb ik vernomen, zoals de stripbladen Maxix en Bonte Magazine, wellicht kan er daar wel eens iets in verschijnen.

Link naar reactie
Op 8/9/2021 om 15:16, Daan zei:

Heel leuke stijl! Heeft hier en daar wel iets van Dulieu. Zie dat maar als compliment.

 

En natuurlijk WELKOM hier, dat je nog maar veel meer mag posten!

Dulieu heeft een mooie stijl. Het fenomeen Paulus de boskabouter kende ik al van vroeger, maar ik wist niet dat dit van de hand van Dulieu was. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Voor de verjaardag van iemand uit de vriendenkring vroeg men of ik niet eens een iets gewaagder tekeningetje kon maken. Ik ben dan maar eens gaan snuisteren op het net om zo van die typische schoonheden te vinden op illustratievlak. En dus kwam ik uit bij Luis Rojo. En dit maakte ik er dan van. Mooie gelegenheid om mijn aquarelpotloden nog eens te gebruiken.

 

 

20211007_091644.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...