Ga naar inhoud

Amateurstriptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen. Hier wat losse vellen


CBP2

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Het is al weer even geleden.

 

Makkelijk was het ook niet om de meerdere verhaallijnen in 1 verhaal te verwerken, maar mijn plan is inmiddels klaar.

De titel van het volgende deel , lijkt ook totaal niet op een vervolg van de Magiersgilde , wat het feitelijk wel is, maar ik had een mogelijkheid nodig om een nieuwe verhaallijn in te voegen, die wat langer gaat duren (althans dat is de bedoeling)

 

Vandaar dus :

 

46. VoedselOorlog

 

We volgen een groepje spy`s dat Magicianspy en Epimotumba gaan redden.

We Volgen een conflict tussen brenda en kokspy.

We volgen De legerinvasie van het kabinet om in de spybond te zoeken naar hun Ministerpresident (Moonspy)

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Ik had ineens het plan de latere delen (dus deze topic ) in 2 a 3 delen af te ronden en te focussen op topic: Spybond, de eerste jaren, om het aantal delen af te maken dat nog gebeuren moet (deel 7 tm 27)

En bezig te gaan aan mijn PAS begonnen Fantasyreeks.

 

Wat vooral nog moet gebeuren is de ruimtereis van ruimtevaartspy (met geldspy en knutselspy in het team) en nog een einde breien aan de spybond zelf.

 

In de eerste jaren-topic is vooral het begin van mes en bomspy , het verhaal rond ghostspy en nog enkele andere gebeurtenissen van belang.

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...