Ga naar inhoud

Amateurstriptekenaar leeft zich uit en ontspant van het tekenen. Hier wat losse vellen


CBP2

Recommended Posts

Dan nu Deel 35 Verkiezingsstrijd.

 

Voor mij wordt het nu iets makkelijker , want deel 36 tot en met 41 is reeds als document aangemaakt , dus dat scheelt een hoop scan en bestandsverklein werk . Binnenkort dus in sneltrein vaart ineens een heleboel tekeningen. Eerst nog deel 35.

Ik heb hier bij de strip op bladzijde 1 aangegeven epiloog, maar in feite loopt het gewoon door ...

Je zou het een nieuw hoofdstuk kunnen noemen, maar om tot daar te komen is eerst een belangrijke afronding van het voorgaande noodzakelijk en vandaar dus de term Epiloog.

 

In dit deel loopt alles uit de hand :)

 

 

Link naar reactie

De bladzijden hier bestaan uit dpi300 scans en ik ben begonnen aan dpi600 scans, echter wel 5.61 mb, dus ondervind ik nog wel of het hier erop gaat passen, en 1 of 2 blzs per keer. Dit is hier vanaf deel 41 pas, maar dat komt dan nog. De andere topic krijgt er eerst volgende keer mee te maken. Ik vond de huidskleur van de chars er in ieder geval beter op worden en ik moet nog even checken of de groene en blauwe kleur die ik oorspronkelijk in donkere teint had bedoelt nu ook beter herkenbaar zijn dan de fel lichte resultaten tot dusver. 

We gaan het dus nog wel ondervinden. 

 

 

Link naar reactie

Dit was het slot van deel 35 , oorspronkelijk bedoelt als einde als de reeks , maar ik kon het niet laten en ben verder gegaan en had ook , het plan dat ik had gaan doen , namelijk deel 1 tot 25 ernaast tekenen  eraan toegevoegd.

 

Dus vervolgt het met deel 36 , Spybond Strandverhalen , een nieuwe start . Hierbij ontmoeten we overigens twee nieuwe leden om een beetje variatie te brengen in de strip die ik al heel lang miste . Twee inwoners van het eiland , waarvan 1 zelfs een vrouw .

 

Echter miste ik hier en ook verder steeds meer de humor die ik had en werd het meer een verhaal zonder al te veel grapjes.

Misschien een nieuwere fase in mijn leven die wat serieuzer werd. Toch knok ik om die oorspronkelijke humor terug te brengen. Lastig....

 

 

 

Link naar reactie
3 hours ago, CBP2 said:

Echter miste ik hier en ook verder steeds meer de humor die ik had en werd het meer een verhaal zonder al te veel grapjes.

Misschien een nieuwere fase in mijn leven die wat serieuzer werd. Toch knok ik om die oorspronkelijke humor terug te brengen. Lastig....

Misschien knok je om een humor erin te brengen die je ontgroeid bent? Misschien heb je nu een andere humor die je minder moeite zou kosten?

Link naar reactie

Dat was dus in een keer een compleet deel (toevallig had ik vanaf hier de scans goed bijgehouden , toen nog op de epson)

 

Als ik op enigerlei wijze met deze nieuwe keuzes , verkeerd uitbeeld of kwetsend hetzij beledigend heb getekend , dan hoor ik dat graag . Het was zeer zeker niet de bedoeling en ik heb bij het tekenen hier geen idee van gehad. Dit maakte me wel zorgen maar leek toch allemaal niet verkeerd te zijn neergezet toen ik ermee bezig was.

 

Ik had me al voorgenomen om in een later stadium , complete delen of bladzijden opnieuw te tekenen daar waar het nodig mocht blijken om zelf een tevredener gevoel te krijgen van het eindresultaat. Dan kan ik dit ook gelijk meenemen.

 

Het plaatsen van delen gaat nu dus ook makkelijker zijn , vanwege de vele scans die ik al heb , maar ik las even een korte pauze in , zodat iedereen bijgelezen is. Dit was deel 36 en ter herinnering , ik ben bijna klaar met deel 41 , dus dan zijn jullie helemaal bij.

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...