retep Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Verdomme, weer een die me niet als een eerlijke intellectueel ziet. Intellectueel overkomen is al moeizaam maar als men me nu ook al als niet eerlijk beziet....... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Niet mijn schuld. Je had me maar om mijn plaats moeten zetten met gestaafde argumenten. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Trouwens met je negationistische houding omtrent klimaatopwarming doe je ook niet veel goeds aan je intellectuele imago... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Of retep eigenlijk niet jaarlijks naar de DPRK trekt en ons blaasjes wijsmaakt over het pittoreske berggebeuren in de Zwitserse bankiersstaat.Gezien de man dol is op centrale planning... Quote Link to comment
Waldorf Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Wat Mauser de godganse dag uitvreet als hij niet aan het schelden is.. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Waar zie jij gescheld, mijn beste? Quote Link to comment
Waldorf Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Mensen bestempelen als Keynesiaan is in jouw middens toch geen compliment? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Je zou het zo kunnen interpreteren, ja...allez, ja, echt positief is het niet hé, Keynes en zijn model...Maar ik ben het niet, die zo'n blauwdruk voor despoten heeft neergepend. En ik bestempel mezelf dan ook niet als Keynesiaan.Dat doet retep dus wel hé...hij loopt daar gewoonweg mee te koop. Terwijl alles aan het kelderen is. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Wat Mauser de godganse dag uitvreet als hij niet aan het schelden is.. Betalen. Solidair zijn. Quote Link to comment
retep Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Waarom Mausert de laatste tijd zo'n gezwollen taalgebruik bezigt. Quote Link to comment
Tweetie Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Wat wisten deze twee bieders meer dan de veilingmeesters en andere bieders. http://veiling.catawiki.nl/kavels/1886415-rolex-oyster-datejust-perpetual-mod-le-69163-damespolshorloge-jubilee-band-full-set Wat zou het verschil zijn met dit horloge - afgezien van de prijs? Of ging de verkoop niet door en is het hetzelfde horloge? http://encheres.catawiki.eu/kavels/2161533-rolex-oyster-datejust-perpetual-mod-le-69163-montre-femme-bracelet-jubilee-full-set Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Wat indien je nu een bankkantoortje opricht met aparte rekeningen die enkel door de klant toegankelijk zijn? Feitelijk ben je zeker dat dit een succes zal zijn aangezien iedereen in de huidige situatie waar geld niks opbrengt bij de andere banken, of toch veel mensen bij jou komen, waardoor je een aanzienlijke rente kan uitkeren. Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Waarom duurt het zolang alvorens Rock Werchter met een vervanger van the Foo Fighters komt? Wachten ze het eind van Graspop af? Faith No More hun tournee eindigt net op 25 juni... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Zwendel Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Denk dat ik maar beter van zender verander. Radio 1 was goed voor de muziek en de informatie. De jongste tijd wordt er echter meestal onzin verteld. Waar halen ze toch al die minkunkels? Over naar Radio 2 en Nostalgie. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Denk dat ik maar beter van zender verander. Radio 1 was goed voor de muziek en de informatie. De jongste tijd wordt er echter meestal onzin verteld. Waar halen ze toch al die minkunkels? Over naar Radio 2 en Nostalgie. Geef eens een voorbeeldje...? Quote Link to comment
Zwendel Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Geef eens een voorbeeldje...? Vandaag ging het over Onderwijs. Wat ik toevallig gehoord heb was over Informatica in het onderwijs. Er was er eentje die kwam vertellen dat men in het secundair onderwijs moest leren programmeren. Een andere (dame) kwam zeggen 'Tegenwoordig heeft iedereen een iPhone, maar als hij kapotgaat kunnen we hem niet herstellen'. Jaja moest er meer informatica in het secundar onderwijs gegeven worden, zouden wij onze iPhones zelf kunnen herstellen. Dat niemand daar aan gedacht heeft Quote Link to comment
Yncke Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Denk dat ik maar beter van zender verander. Radio 1 was goed voor de muziek en de informatie. De jongste tijd wordt er echter meestal onzin verteld. Waar halen ze toch al die minkunkels?Doen. Niet meer naar Radio 1 luisteren heeft wonderen gedaan voor mijn ergernisniveau. Quote yncke.be Link to comment
Zwendel Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Doen. Niet meer naar Radio 1 luisteren heeft wonderen gedaan voor mijn ergernisniveau. Ze hebben gewoonweg veel te veel praatprogramma's. Ze hebben geen deftige onderwerpen en geen deftige gasten meer en ze zitten maar over alles en nog wat te zeveren. Quote Link to comment
Yncke Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Ze hebben gewoonweg veel te veel praatprogramma's. Ze hebben geen deftige onderwerpen en geen deftige gasten meer en ze zitten maar over alles en nog wat te zeveren.Oh ja. Oeverloos gekwek van gasten die alleen maar komen vertellen wat Radio 1 wil dat de luisteraars horen. Spijtig dat 't juist zomerstop is, ander raadde ik je 'Trio' aan, de zaterdagmiddag op Klara. Quote yncke.be Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Waar komt de vijandigheid ( als ik het zo mag interpreteren ) tussen Rotterdam en Amsterdam in feite vandaan? Quote Link to comment
Spawn999 Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Komt door dat kut voetbal Quote Tumblr Link to comment
retep Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 neuzen tegen kakkerlakken, 010-020...... Overigens mag men in Utrecht de amsterdammers ook niet, in Haarlem heeft men het ook niet zo op die vervelende mokummers en in Den haag ziet men die leuke hoofdstedelingen ook liever vertrekken. Ik geloof dat Almere de enige stad is waar men Amsterdammers wel ziet zitten en dat komt omdat daar 75 % van de bevolking uit amsterdam komt. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 https://nl.wikipedia.org/wiki/Almere#Relatie_Amsterdam_.E2.80.93_AlmereIn het Gooi blijkbaar ook... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ze hebben zelfs al een ruine, daar in Almere... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Een lied uit de 020... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Heb ik daarnet gezien. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Gadver... Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Waarom men in Rotterdam altijd en overal een "t" bijplakt en in Den Haag de "t" laat vallen?Wat de reden is om zo te schelden in De Haag? Quote Link to comment
Zwendel Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ik vond s'gravenhage trouwen een stuk classier. Quote Link to comment
retep Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Waarom men in Rotterdam altijd en overal een "t" bijplakt en in Den Haag de "t" laat vallen? Wat de reden is om zo te schelden in De Haag? Je moet wel begrijpen dat in Den Haag een scherpe scheiding is tussen Hagenaars en Hagenezen. De hagenaar is sjieke (kouwe) kak en een Hagenees scheldt veel en heeft het ovah een broodje ei met ui. De grens is de Laan van Meerdervoort. Quote Link to comment
Spawn999 Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ik zit er tussen in. Ik praat niet plat, maar ben niet rijk Quote Tumblr Link to comment
retep Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Verdwaald op het veen....... Quote Link to comment
Zwendel Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Het leven in de Nederlandse grootsteden is verre van simpel. Quote Link to comment
retep Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Het is juist heel makkelijk, ik ben geboren in de Vogelwijk en woonde in het Statenkwartier, dat maakt me een hagenaar. Spawn woont in het Laakkwartier (toch ?) en dat maakt hem een Hagenees, dat Spawn niet haags spreekt is dan wel weer een raadsel. http://geenwoordchineesbij.nl/post/78001154354/hagenees-of-hagenaar Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Het is juist heel makkelijk, ik ben geboren in de Vogelwijk en woonde in het Statenkwartier, dat maakt me een hagenaar. Spawn woont in het Laakkwartier (toch ?) en dat maakt hem een Hagenees, dat Spawn niet haags spreekt is dan wel weer een raadsel. http://geenwoordchineesbij.nl/post/78001154354/hagenees-of-hagenaar tiens... Quote Link to comment
Spawn999 Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Laakkwartier? Meer richting zuiderpark Quote Tumblr Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Buurt van retep neergeschreven in muziek: Quote Link to comment
Spawn999 Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=vrEHz8LYNw0 Quote Tumblr Link to comment
Recommended Posts