cinco Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Ik heb dat gedaan toen ik zo rond de 20 was en nu ben ik opnieuw begonnen met wat gewichten heffen en meer van dat, want waar ik nu woon is er vlakbij een fitness. En één van de weinige dingen die je hier binnen zonder maskertoestand kunt doen. Quote
Hamirubi Posted December 13, 2021 Posted December 13, 2021 Top! Ik kweek gemakkelijk spieren (torso en voornamelijk quads) en op de fiets ben ik zo'n Chris Hoy- of Robert Forstemann-mannetje. Ik zou erg graag powerliften en heb een groot zwak voor bodybuilding - maar ik doe het niet. Maar ik ben een schizofreen in het diepst van mijn gedachten: tegelijkertijd vind ik venten met zweren onder hun oksels de grootste aanstellers. Na covid-19 wil ik wel armworstelen oppikken. In Oost-Vlaanderen zijn er wel wat beoefenaars, en een armworsteltafel is een prima investering. Binnen enkele jaren zal ik ook wel enkele fitnesstoestellen en -materialen aanschaffen: halterbank, curl bar, zwifttoestel, enz. Een hometrainer heb ik al. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Waldorf Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Toen ze Winston Churchill vroegen wat het geheim was van zijn hoge leeftijd antwoordde hij 'Absolutely no sports'. Ik ga wandelen en ik hak hout. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
IvoVWS Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Een jaar geleden of zo ben ik aan het fitnessen geslagen om het gewicht naar beneden te halen en omdat het niet meer leuk was op café met alle coronaregels. Tot nu toe is het eerder bescheiden, 3 keer een uurtje per week met circuittraining en langzaam opbouwen met lopen. Helpt het? Wel ja. Het is wel duidelijk dat er wat kilo's verdwenen zijn, de bewegingen zijn soepeler en vreemd genoeg zitten mijn rugspieren nu nier meer muurvast. De conditie is minder slecht en ik snurk niet meer. Quote
cinco Posted December 15, 2021 Author Posted December 15, 2021 Met matige resultaten ben ik al tevreden. Ik ben al slank, maar ik wil kijken of ik het net dat beetje meer vorm kan geven. Ik was 3 dagen op een rij geweest (telkens een uur), dan voel je het wel de dagen nadien. Quote
Blutch Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 Ik ben er ooit in geslaagd om te vallen met een hometrainer. Dus om kort te zijn: sindsdien niet meer. Quote
Peter Motte Posted December 17, 2021 Posted December 17, 2021 Ik til elke dag een paar strips op. En pas op, niet van de minste, maar van die dikke integrales! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
cinco Posted January 21, 2022 Author Posted January 21, 2022 De fitness in NL is terug open, dus ik kan weer gaan. (tot ik het beu ben ) Ik merk ook dat in zulke zaken nog steeds dezelfde muziek gedraaid wordt als toen ik ging fitnessen rond mijn twintigste. Quote
cinco Posted February 5, 2022 Author Posted February 5, 2022 Nog zo een song die vroeger in de fitness gedraaid werd en nu nog steeds. Die fitness begint meer en meer als een tijdmachine aan te voelen. Quote
fazerco Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Gewoon een fysiek zware baan hebben, en dan hoef je niet..... Quote
Peter Motte Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Tegenwoordig til ik regelmatig twee boeken tegelijk op: een Franse roman van Pierre Boule, en een woordenboek Frans-Nederlands. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts