Ga naar inhoud

Doe je fitness of powertraining of iets van die aard?


cinco

Doe je fitness of powertraining of iets van die aard?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. simpele ja/nee-vraag



Recommended Posts

 

Top! Ik kweek gemakkelijk spieren (torso en voornamelijk quads) en op de fiets ben ik zo'n Chris Hoy- of Robert Forstemann-mannetje. Ik zou erg graag powerliften en heb een groot zwak voor bodybuilding - maar ik doe het niet. Maar ik ben een schizofreen in het diepst van mijn gedachten: tegelijkertijd vind ik venten met zweren onder hun oksels de grootste aanstellers.

 

Na covid-19 wil ik wel armworstelen oppikken. In Oost-Vlaanderen zijn er wel wat beoefenaars, en een armworsteltafel is een prima investering.

Binnen enkele jaren zal ik ook wel enkele fitnesstoestellen en -materialen aanschaffen: halterbank, curl bar, zwifttoestel, enz. Een hometrainer heb ik al.

Link naar reactie

Een jaar geleden of zo ben ik aan het fitnessen geslagen om het gewicht naar beneden te halen en omdat het niet meer leuk was op café met alle coronaregels. Tot nu toe is het eerder bescheiden, 3 keer een uurtje per week met circuittraining en langzaam opbouwen met lopen.

 

Helpt het? Wel ja. Het is wel duidelijk dat er wat kilo's verdwenen zijn, de bewegingen zijn soepeler en vreemd genoeg zitten mijn rugspieren nu nier meer muurvast. De conditie is minder slecht en ik snurk niet meer.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...