Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Nee, vooral de mogelijkheid tot match met een belangrijk persoon (en waarbij ik dan gevangen wordt om leeg te bloeden) of framing met mijn materiaal.

 

Ze kunnen je toch veel beter direct ombrengen nadat je je kwakje hebt ingelverd ?. Dat gevangen zetten om leeg te bloeden lijkt me een omslachtige methode. Of denk je dat je in een televisie thriller leeft ?

Link naar reactie

Was die studie ook over heel de wereld?

Ja Mask, wel even een bronvermelding geven, of zuig je alles uit je eigen duim ?

 

Neen, dat was enkel in Denemarken.

 

Bron: Buyology van Martin Lindstrom

- Easy reading with little added value. Ideaal om hier te quoten dus -

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

1 op de 8 mensen in de eurozone is werkloos

 

Allemaal de schuld van Merkel, Barosso, Hollande, enfin heel die eurotroep. Het klinkt misschien roeperig van bij de toog, maar het is gewoon zo. Het is dan ook wetenschappelijk aan te tonen.

Link naar reactie

Je bedoelt dat het wetenschappelijk aan te tonen is dat Hollande verantwoordelijk is voor het ontslag van Jan Jaap ter Velden in Nijkerkerveen die 18 jaar werkzaam was voor de uienveredelingsmaatschappij Den Vooruitgang in voornoemde plaats ? Dat wil ik wel eens zien !

 

Makkie. Bewijs uit het ongerijmde:

 

STELLING: Hollande is niet verantwoordelijk

 

=> Iemand anders is verantwoordelijk

ALS "Iemand anders is verantwoordelijk", DAN geldt voor alle personen "Ik ben niet verantwoordelijk"

=> Niemand is verantwoordelijk

=> Kan niet

=> Het gestelde is verkeerd.

=> Hollande is verantwoordelijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...