Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Tja, in sommige politiereglementen wordt dit zelfs verplicht, maar je kan je dan de vraag stellen wat te doen als het plots overdag begint te sneeuwen en er niemand thuis is. Krijg je dan dienstvrijstelling om je stoep te gaan ruimen? Een nogal absurde regelgeving dus waar ik als stoeploze medeburger gelukkig geen last van heb.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ja, maar dat is in strijd met de Europese wetgeving, dus ze kunnen je eigenlijk niets maken. [citation needed]

't Stamt meestal nog uit lang vervlogen tijden, van voor de Europese regelgeving en rechtspraak... alleen wordt het gewoon telkens opnieuw overgenomen. En zoals ik al stelde, het is inderdaad volstrekt absurd.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik weet niet of ik een steefister ( :huh: ) ben

Steefister is een pejoratief dialectwoord voor stadsmussen die geen flauw idee hebben van hoe 't leven buiten een (groot)stad eruitziet, en dan maar aannemen dat er geen verschil is behalve wat meer plantjes langs de berm. Ik heb nog geen equivalent Nederlands woord gevonden dat precies hetzelfde uitdrukt. :s

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Net wat ik wilde zeggen... sommige forummers moeten toch echt wat meer buiten komen, B)

 

2

 

Niet alleen wat betreft stoepen en agrarische aangelegenheden, maar ook technische aspecten zijn de man vreemd. Zo trok hij de kwaliteit van Russische vliegtuigen in twijfel omdat sommige onderdelen met klinknagels aan elkaar bevestigd waren.

 

;)

Link naar reactie

Zal toch eens een lijstje bijhouden met de scheldwoorden die ik hier toebedeeld krijg. Ik kan ze misschien bundelen.

 

Je kan nog altijd op het blokje Rapporteer duwen als je te erg wordt uitgescholden. De moderator krijgt dan gelijk een meldng van dat vuige getreiter en zal passende maatregelen nemen. Wie is ook al weer moderator op de Reep ? :o:P

Link naar reactie

En wat is er precies kapot aan de fiets van Koen? Misschien kunnen we hem er door praten, zoals ze in de films wel eens een vliegtuig met een dode piloot aan de grond praten. Je hebt toch een set ring-, steek- en inbussleutels, Koen?

 

Als ik Koen zo inschat is het vliegtuig al lang en breed neergestort voordattie het verschil tussen een imbus- en een steeksleutel heeft gevonden...

Link naar reactie

Ik wou één van de banden wat extra opblazen en opeens zei die : 'plof', gevolgd door 'pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff'. Mijn binnenband zal naar de vaantjes zijn.

:e005: :e005: :e005: :e005:

 

Ik lach je niet uit Koen, ik lach je toe :D :D :D

 

 

 

Mijn advies: goede, lekvrije binnen band en een stevige buitenband (Schwalbe Marathon) aanschaffen. Voorbanden zijn eenvoudig te verwisselen. Achterband is moeizamer.

 

Link naar reactie

Ik wou één van de banden wat extra opblazen en opeens zei die : 'plof', gevolgd door 'pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff'. Mijn binnenband zal naar de vaantjes zijn.

 

Nu nog alleen uitzoeken of het de voorste of de achterste band is, en dan is de helft van het werk al gedaan en is de rest kinderspel.

 

4558857971_21a6bd4c45_z.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...