Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

bwoa...gewoon nog eens een Franse Chanson posten. Nog ontdekkingen gedaan overigens?

Helaas helaas, maar vanaf volgende week duik ik weer mijn favoriete Waalse kringwinkels in, op zoek naar toevoegingen aan de collectie. Al gaat er toch geen enkele aan Françoise kunnen tippen hoor! ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik droomde vannacht dat ik terug naar de lagere school moest en dat ik mijn vrienden van toen terug ontmoette. Ik vraag mij af of mijn onderbewustzijn zich gebaseerd heeft op Taniguchi (Herinneringen) of Jan de Wilde (De verdwenen karavaan). 't Is in ieder geval maanden geleden dat ik beiden gelezen/beluisterd had, dus het kwam van diep.

 

Mooie droom. 'k Had wel hoofdpijn toen ik wakker schoot.

 

74632-taniguchi-strips-herinneringen-1.jpg

 

Link naar reactie

Terwijl ik mijn HD opruimde, vond ik uiteraard nog'n boel oude spullen. Daaronder bevond zich een t-shirt ontwerp dat ik maakte voor'n wedstrijd waaruit ik geweerd werd. Ik blijf't een leuk ontwerp vinden. :D Toch?

Ik begrijp dat dat wat gevoelig ligt. :huh:

Ik vind het toch fout. :P

 

Misschien dat sommige onder jullie sarcastisch zijn en heb ik het gewoon niet door maar ik snap dus echt niet wat er "verkeerd" is aan Stuvio's t-shirt terwijl andere dingen wel door de beugel kunnen, of vinden jullie deze tekening ook fout?

 

deanyeaglemandy.jpg

 

Het komt uit de Dédi's topic en ik gebruik het enkel en alleen maar als voorbeeld, het is geen commentaar op het werk of de poster zelf

Link naar reactie

Grappig, ik moest bij het zien van deze dédi ook meteen aan het shirt van Stuvio denken. Los van de overontwikkelde borsten doet me dit toch denken aan een kind van 14, klaar om...

 

Bij Stuvio kon je nog denken aan een jongen die gewoon met een vervelende jeuk zat. B)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Was het misschien voor Threadless? Daar koop ik er al eens, en je kan er ook eigen ontwerpen indienen die dan worden beoordeeld per maand of zo. Win je dan wordt de jouwe gedrukt, krijg je sowieso een aardig bedrag + deel van de verkoop.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Misschien dat sommige onder jullie sarcastisch zijn en heb ik het gewoon niet door maar ik snap dus echt niet wat er "verkeerd" is aan Stuvio's t-shirt terwijl andere dingen wel door de beugel kunnen, of vinden jullie deze tekening ook fout?

 

deanyeaglemandy.jpg

 

Het komt uit de Dédi's topic en ik gebruik het enkel en alleen maar als voorbeeld, het is geen commentaar op het werk of de poster zelf

 

 

 

Het lolita gegeven ruikt toch sterk naar pedofilie vind ik. Toegegeven, er is een schemerzone waarin er een ontluikende seksualiteit zich voordoet. Een meisje van 14 kan soms van die adolescente gedragingen hebben. Maar toch, als je als volwassen man, pakweg 20- 25 jaar daarop valt, dan stel ik me daar toch ernstige vragen bij. Wanneer het gaat over een man ouder dan 30, alleszins.

 

Wat die dédi betreft, het is heel waarschijnlijk niet de bedoeling van Yeagle om kindvrouwtjes te tekenen. Er zijn nu eenmaal volwassen vrouwen die een slank lijfje hebben én goed voorzien zijn van moeder natuur.

Link naar reactie

Het lolita gegeven ruikt toch sterk naar pedofilie vind ik. Toegegeven, er is een schemerzone waarin er een ontluikende seksualiteit zich voordoet. Een meisje van 14 kan soms van die adolescente gedragingen hebben. Maar toch, als je als volwassen man, pakweg 20- 25 jaar daarop valt, dan stel ik me daar toch ernstige vragen bij. Wanneer het gaat over een man ouder dan 30, alleszins.

 

Wat die dédi betreft, het is heel waarschijnlijk niet de bedoeling van Yeagle om kindvrouwtjes te tekenen. Er zijn nu eenmaal volwassen vrouwen die een slank lijfje hebben én goed voorzien zijn van moeder natuur.

 

Nu ja, reeën oogjes, vlechtjes, dat riekt toch wel naar een kindvrouwtje heur..

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...