Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Chips kopen we ook in grote zakken, hoe groter hoe liever. Maar als we 's avonds dan chips eten, is het met kleine hoeveelheden. Een tijdje woog ik het gewoon af in een kommetje (30 -35 gram) en nu kan ik deze hoeveelheid vanzelf inschatten. We komen dan ook lang toe met zo een zak.

Link naar reactie

Wij hebben twee kinderen in huis en onze politiek met betrekking tot chips is dat we dat alleen kopen als er iemand dreigt langs te komen. Zo hangt er een feestelijk aura rond die zoute en vette rommel, en vermijden we dat de kinderen dat als een aanvaardbaar tussendoortje gaan zien. Spartaans all the way.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik vind eten als beloning geven een slecht iets.

 

Idem. De kunst zit hem in het aanleren van een waaier van smaken. Met het geven van eten als beloning koppel je verkeerde waardes aan voedsel en corrumpeer je de smaakontwikkeling.

Link naar reactie

Idem. De kunst zit hem in het aanleren van een waaier van smaken. Met het geven van eten als beloning koppel je verkeerde waardes aan voedsel en corrumpeer je de smaakontwikkeling.

Ojee Lord K. gaat een kookboek uitbrengen. Koken met strips.

Maar ok dat is volledig binnen de opzet van deze thread :e005:

Link naar reactie

Er zijn zelfs 5 maanden dit jaar waarin drie opeenvolgende dagen 5 maal voorkomen

De enige combinatie die niet voorkomt is de 6 de. De Sabbat is dan ook een rustdag.

 

1. Ma Di Wo : Juli

2. Di Wo Do : Okt

3. Wo Do Vr : Mei

4. Do Vr Za : Aug

5. Vr Za Zo : Maart

6. Za Zo Ma :< NIET >

7. Zo Ma Di : Dec

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...