Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Waar is Kudos naartoe ? :wat:

 

Gewoon, een paar dagen zeer druk bezig geweest.

 

Eerst mijn voortuintje eens flink onder handen genomen, een grote 'lenteschoonmaak' gehouden in mijn tuin (achterkant), mijn  terrasstenen gekarcherd (was nodig), mijn vuile auto gewassen ( was écht nodig :e008: ) ....

 

Gisteren ook naar  de Vlaamse filmkomedie 'Bingo' gaan kijken.  "Het echt Anwaarps teater" verfilmd, zeg maar.

Niet echt mijn ding maar mijn echtgenote had twee ingangstickets voor die fim gewonnen, vandaar.

 

http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=12301〈=nl

Link naar reactie

Hum, Kudos die zijn tuin en auto heeft gekarcherd, lees ik nu een stukje taalverrijking of moet ik de commissie tegen de verkrachting van de nederlandse taal op hem af sturen ?

 

Karcheren, gekarcherd...

 

Kan men perfect vervoegen, toch. 

Is toch ook 'in'?

 

Behoort toch tot de gewone omgangstaal.

Net zoals de meesten - in Vlaanderen dan toch! -  'paraplu' gebruiken, terwijl er een prima Nederlands woord voor bestaat.

Link naar reactie

Karcheren, gekarcherd...

 

Kan men perfect vervoegen, toch. 

Is toch ook 'in'?

 

Behoort toch tot de gewone omgangstaal.

Net zoals de meesten - in Vlaanderen dan toch! -  'paraplu' gebruiken, terwijl er een prima Nederlands woord voor bestaat.

 

Ik weet niet of het woord karcheren "in" is. Ik heb het, in mijn directe omgeving, nog niet horen gebruiken. Wel is het een heel erg lelijk woord en eigenlijk vind ik dat je hiervoor een boete moet betalen aan een goed doel, de dierenbescherming of de vereniging voor vriendschap tussen walen en vlamingen of zoiets...

Link naar reactie

Als het midlife is, dan ben je nu op de top, en dat is goed. Vanaf nu gaat het enkel maar naar beneden, en dat is minder, maar de rit duurt nog even lang dan dat ze al geduurd heeft, en dat is dan weer goed.

 

Sinds mijn 5 jaar gaat het allemaal al bergaf! 

 

En bedankt Waldorf, you've made my day :)

 

En @Spock, misschien een boytoy deze keer :P

Link naar reactie

Als het midlife is, dan ben je nu op de top, en dat is goed. Vanaf nu gaat het enkel maar naar beneden, en dat is minder, maar de rit duurt nog even lang dan dat ze al geduurd heeft, en dat is dan weer goed.

 

 

Sinds mijn 5 jaar gaat het allemaal al bergaf!

 

En bedankt Waldorf, you've made my day :)

En @Spock, misschien een boytoy deze keer :P

 

 

 

:) kandidaten genoeg, hier.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...