Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

definitie van Boy Toy 

The definition of a boy toy is a man - often a young one - who is generally very attractive and who is dated by older women or by those who appreciate him for his looks and his body and not his mind.

 

Maar te jong is ook niets, mijn vorige vriend was 3 jaar jonger en dat was eigenlijk al erg genoeg, geef mij dan toch maar een Henry Cavill of Michael Fassbender  :wub:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik ken'r niet, maar van wat ik ervan hoor, lijkt ze me behoorlijk marginaal. Ze heeft wel opgespoten tetjes, dus écht arm zal ze niet zijn.

Heeft ze dan kinderen? Anders valt ze niet onder de categorie MILF.

Link naar reactie

Er kwam daarnet iemand op een nogal flirtige manier aan mij de richting naar st pietersstation vragen en toen hij door ging zag ik pas de tekst op de achterkant van zijn t-shirt "Your hole is my goal".

Ik vraag me af hoe veel/weinig succes hij heeft met zo'n t shirt op café :P

Golfers die de trein nemen.

O tempora o mores :P

Link naar reactie

Ik had er gisteren ook van... van 12u30 tot 14u30 in de volle zon moeten rondwandelen met een rode nek een voorhoofd tot gevolg.  Gelukkig is het nu al zo goed als bruin, maar het is weer maar eens bewezen dat ik best de zon mijd, wat ik doorgaans ook doe.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Tja, en 't dwaze is, enkel die bovenste centimeter onder de haarlijn, de rest ziet nu ook gewoon bruin. 

De schouders daarentegen... hier zou ik ook het woord "aanraakbaar" durven te gebruiken, maar dan eveneens in combinatie met "aan 't worden". :s

 

Succes, deelgeno(o)t(en) in dit "lijden".

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

ik bereid me ook al voor op de talloze onoriginele mopjes die ik binnenkort te horen moet krijgen over mijn witte benen als de zomer echt begint  :e009: Vreemd genoeg krijgen die dus echt nooit een kleur, ze worden zelfs amper rood

Join the club, na 28 jaar elk jaar dezelfde grappen blijft het even grappig. Niet dus...

 

De zon is mijn aartsvijand vrees ik, ik zat deze middagpauze en half uurtje in de zon en ik ben al verbrand :(

Niet in de zon zitten, dat helpt bij mij. :D

Fuck those browncoats (alleen die mensen die bruin worden, niet de Joss Whedon-creaties)

 

Mijn voorhoofd begint zich toch wat slangerig te gedragen vandaag.

Je bent een man, dat is je voorhoofd niet. Haal die handen dus uit je broek! :P

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...