Ga naar inhoud

Dinsdag!


marioboon

Recommended Posts

Echt ?  :e010:  

Ik kan me niet voorstellen dat het zal verkopen. (behalve die eerste goedkope aflevering).  Mensen vinden hun übersletten en krapuliteiten wel op het internet.  Alleen al Phaedra Hoste op de cover doet me walgen.

 

“No one ever went broke underestimating the intelligence of the (American) public.”

 

H.L. Mencken  :e011: 

Link naar reactie

Story lijkt me nu nog onleesbaar (tenzij voor roddelwijven), zelfs met slecht nieuws. 

Ik vind dat niet. Voor mij zijn die bladen een bron van inspiratie...

Ik koop die dingen nooit, maar ik neem ze wel even door in het plaatselijk café...

Eva Pauwels op de cover omdat ze een tand kwijt is!!! Dat is toch tegelijkertijd enorm triestig maar ook heel grappig...

Die bladen komen steeds dichter bij mijn strip...

Alleen, ik bekijk die dingen natuurlijk op een andere manier dan de 'echte' lezers...

Link naar reactie

Toevallig verscheen net volgend opinie-stuk van Jeroen Denaeghel (P-magazine) op mijn prikbord van Facebook (dankzij Lebbercherrie) : 

hier ben ik het nu eens volledig mee eens.

 

En de deelnemers aan talentenshows en zangwedstrijden die in de eerste ronde sneuvelen zouden ook beter tegen zichzelf beschremd worden.

Link naar reactie

hier ben ik het nu eens volledig mee eens.

 

En de deelnemers aan talentenshows en zangwedstrijden die in de eerste ronde sneuvelen zouden ook beter tegen zichzelf beschremd worden.

 

Vraag is: kan je wel iemand tegen zichzelf beschermen als het geld opbrengt voor een ander. Probleem is dat het verkoopt. Dat de massa het koopt als zoete koek. Dat de massa dom is en dat ook graag is. Brood en spelen. 2000 jaren beschaving en voor de meesten gewoon een maat voor niets.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Vraag is: kan je wel iemand tegen zichzelf beschermen als het geld opbrengt voor een ander. Probleem is dat het verkoopt. Dat de massa het koopt als zoete koek. Dat de massa dom is en dat ook graag is. Brood en spelen. 2000 jaren beschaving en voor de meesten gewoon een maat voor niets.

Neen, want dan raak je aan de vrijheid van een ander. Nl.: de vrijheid om te ondernemen. Trouwens, mensen die zoiets denken en voorstellen zouden doen om dergelijke activiteiten aan banden te leggen, zijn niks anders dan jaloerse mensen die niet kunnen verdragen dat een ander succesvol is in het ondernemen. De minder gefortuneerden onder ons beschermen tegen zichzelf is enkel maar een schaamlapje om de ondernemende burger of bedrijf te beknotten in de vrijheid en als het kan financieel profijt eruithalen middels schadeclaims enz...

Link naar reactie
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...