esteban² Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Zijn er onlangs een deel threads verdwenen of dergelijke? Het is mij de laatste tijd al opgevallen dat ik vaak geen zoekresultaten krijg wanneer ik op zoek ga via trefwoorden. Daar zitten threads van mezelf tussen, dus ze zijn niet samen met een user gewist. Ik denk nu ook aan Muriël & Schroefje bijvoorbeeld. Niet te vinden ... Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bonte Posted June 14, 2022 Share Posted June 14, 2022 Niet echt, het kan wel zijn dat oude threads automatisch uit de zoekresultaten worden gelaten, dat weet ik niet. Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 15, 2022 Share Posted June 15, 2022 Een door mij gestart topic is op mijn verzoek verwijderd. Quote Link to comment
esteban² Posted June 18, 2022 Author Share Posted June 18, 2022 Op 14/6/2022 om 23:02, Bonte zei: Niet echt, het kan wel zijn dat oude threads automatisch uit de zoekresultaten worden gelaten, dat weet ik niet. Lastig, hoe kan je ze dan alsnog terugvinden? Lukt écht niet. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bonte Posted June 18, 2022 Share Posted June 18, 2022 Probeer anders eens je zoekopdracht in Google te doen, wel ‘esteban’ en ‘getekendereep’ bijvoegen Quote Link to comment
Yncke Posted June 18, 2022 Share Posted June 18, 2022 On 6/14/2022 at 9:46 PM, esteban² said: Zijn er onlangs een deel threads verdwenen of dergelijke? Het is mij de laatste tijd al opgevallen dat ik vaak geen zoekresultaten krijg wanneer ik op zoek ga via trefwoorden. Daar zitten threads van mezelf tussen, dus ze zijn niet samen met een user gewist. Ik denk nu ook aan Muriël & Schroefje bijvoorbeeld. Niet te vinden ... Deze thread? 10 minutes ago, Bonte said: Probeer anders eens je zoekopdracht in Google te doen, wel ‘esteban’ en ‘getekendereep’ bijvoegen Of "Muriël & Schroefje site:getekendereep.com" om de zoekopdracht te beperken tot deze site. Maar toch bizar dat de search van de site het niet vindt.... esteban² 1 Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted June 18, 2022 Share Posted June 18, 2022 Jan 2020 is al 2,5 jaar, ik denk dat ze de threads in het zoekgeheugen beperken want dat neemt meer plaats in Quote Link to comment
esteban² Posted June 18, 2022 Author Share Posted June 18, 2022 Jammer wel. Het is nu erg omslachtig. Een username aanklikken en zo al diens opgestarte threads zien, is dat niet mogelijk? Meestal is dat een standaard-functie. Bedankt, @Yncke - Dat was de thread inderdaad. Dus die van Bollie & Billie zou ook nog moeten bestaan, even zoeken ... [EDIT: Nope] Is er iemand die weet of de thread over welke 5 strips je stripliefhebber gemaakt hebben nog bestaat? Dat stond vol mooie verhalen, wat mij betreft inhoudelijk de fijnste thread op het forum. Maar ... Niet te vinden. Althans, ik vind 'm niet. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bonte Posted June 21, 2022 Share Posted June 21, 2022 Je moet de juiste bewoording gebruiken, ken je de titel van de thread nog? Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 21, 2022 Share Posted June 21, 2022 ...Of dat wordt scrollen! Heb ik ook wel eens moeten doen op zoek naar een verloren topic. Bij een favoriete topic kun je altijd klikken op "volgen". Dan kun je die altijd meteen terug vinden. esteban² 1 Quote Link to comment
esteban² Posted June 21, 2022 Author Share Posted June 21, 2022 15 uren geleden, Bonte zei: Je moet de juiste bewoording gebruiken, ken je de titel van de thread nog? Hm. Neen, niet echt. Iets in de aard van "5 Strips die je leven veranderden" ofzo? Ik weet wel dat 'Sleutels', 'Tandori' en 'Weekblad' woorden zijn die er in voor kwamen. Ik dacht écht dat ik de Bollie & Billie thread zélf aangemaakt had. Tenzij ik me grandioos vergis. Maar die kan ik op de voor de hand liggende trefwoorden eveneens niet vinden. @cartoonesk - Het ziet er inderdaad naar uit dat ik de "volgen" optie ga beginnen gebruiken om die reden. Merci. cartoonesk 1 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Chimi Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 @esteban² Ik geloof dat dat een topic was dat Paul_NL indertijd had gestart, en sinds die zijn account heeft verwijderd zijn al zijn opgestartte topics ook verdwenen... esteban² 1 Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
esteban² Posted June 22, 2022 Author Share Posted June 22, 2022 Dommage, het was ongetwijfeld één van de mooiste threads op 't forum. Nu nog die Bollie & Billie vinden. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
cartoonesk Posted July 19, 2022 Share Posted July 19, 2022 Soms is scrollen blijkbaar toch de enige oplossing. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 On 6/18/2022 at 9:54 PM, esteban² said: Een username aanklikken en zo al diens opgestarte threads zien, is dat niet mogelijk? Meestal is dat een standaard-functie. dit wellicht? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Bonte Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 18 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei: dit wellicht? Dat is enkel voor jezelf, niet voor een andere gebruiker Quote Link to comment
esteban² Posted December 3, 2022 Author Share Posted December 3, 2022 Indeed. Maar wel handig als je een eigen thread zoekt. Maar ook weer vrij beperkt in tijd. Oudere threads verschijnen niet, ook niet na aanpassen van het aantal dagen / weken. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Recommended Posts