Ga naar inhoud

Verdwenen threads?


esteban²

Recommended Posts

Zijn er onlangs een deel threads verdwenen of dergelijke?  Het is mij de laatste tijd al opgevallen dat ik vaak geen zoekresultaten krijg wanneer ik op zoek ga via trefwoorden.  Daar zitten threads van mezelf tussen, dus ze zijn niet samen met een user gewist.  Ik denk nu ook aan Muriël & Schroefje bijvoorbeeld.  Niet te vinden ...

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
On 6/14/2022 at 9:46 PM, esteban² said:

Zijn er onlangs een deel threads verdwenen of dergelijke?  Het is mij de laatste tijd al opgevallen dat ik vaak geen zoekresultaten krijg wanneer ik op zoek ga via trefwoorden.  Daar zitten threads van mezelf tussen, dus ze zijn niet samen met een user gewist.  Ik denk nu ook aan Muriël & Schroefje bijvoorbeeld.  Niet te vinden ...

Deze thread?

 

10 minutes ago, Bonte said:

Probeer anders eens je zoekopdracht in Google te doen, wel ‘esteban’ en ‘getekendereep’ bijvoegen

 

Of "Muriël & Schroefje site:getekendereep.com" om de zoekopdracht te beperken tot deze site.

 

Maar toch bizar dat de search van de site het niet vindt....

Link naar reactie

Jammer wel.  Het is nu erg omslachtig. 

 

Een username aanklikken en zo al diens opgestarte threads zien, is dat niet mogelijk?  Meestal is dat een standaard-functie.

Bedankt, @Yncke - Dat was de thread inderdaad. 👍 

Dus die van Bollie & Billie zou ook nog moeten bestaan, even zoeken ... [EDIT: Nope]

Is er iemand die weet of de thread over welke 5 strips je stripliefhebber gemaakt hebben nog bestaat?  Dat stond vol mooie verhalen, wat mij betreft inhoudelijk de fijnste thread op het forum.  Maar ... Niet te vinden.  Althans, ik vind 'm niet.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
15 uren geleden, Bonte zei:

Je moet de juiste bewoording gebruiken, ken je de titel van de thread nog?


Hm. Neen, niet echt.  Iets in de aard van "5 Strips die je leven veranderden" ofzo? Ik weet wel dat 'Sleutels', 'Tandori' en 'Weekblad' woorden zijn die er in voor kwamen.

 

Ik dacht écht dat ik de Bollie & Billie thread zélf aangemaakt had.  Tenzij ik me grandioos vergis.  Maar die kan ik op de voor de hand liggende trefwoorden eveneens niet vinden.

 

@cartoonesk - Het ziet er inderdaad naar uit dat ik de "volgen" optie ga beginnen gebruiken om die reden.  Merci.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...