Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Yncke

Per'Bat - Mijn online strip

Recommended Posts

Mooie halve pagina. Paar dingetjes die misschien niet helemaal juist zitten:

- Teholon Ra zit op een paard en zou moeten neerkijken en niet opkijken wanneer hij tegen die andere praat.

- door de actielijnen lijkt het alsof de muziek van rechts onder komt, in plaats van uit het instrument.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Thanks voor de commentaren. :)

- In het eerste plaatje is hij aan het terugdeinzen, in het derde kijkt hij naar beneden. Tenminste, dat was wat ik probeerde te bekomen. Niet gelukt, dus. :/

- Ok, ik ga eens nadenken wat ik eraan kan doen.

311.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

knap getekende Patro Klusp. Ook paarden kan je zeer goed tekenen. In het derde plaatje mis ik echter de zwarte achtergrond onder de buik van het paard?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dankjewel. Het ene paard lukt beter dan het andere. :)

Oeps, goed gezien! Dat ga ik fixen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Amai nog niet. Maar nog anderhalve pagina inkten, er zes letteren en een losse tekening maken, en ik ben klaar voor de NaNoMangO. :)

315.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Omdat ik er zelf zoveel tijd in steek: de achtergronden met de prullaria van Per'Bat is mooi gedaan. Ook de continue wisseling in standpunten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Thanks. :) Ik moet bekennen dat de ontdekking van de perspectieftools in Krita het wel wat gemakkelijker en plezanter gemaakt hebben om dat soort achtergronden te construeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb hier weer wat leesachterstand in te halen :-).  

@Yncke, normaal gezien ging ik zondag op de Gentse stripbeurs eens langskomen om uw deel 3 aan te kopen, maar het zal niet lukken vrees ik... Signeer je nog ergens elders eens?  

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 hours ago, ivo said:

@Yncke, normaal gezien ging ik zondag op de Gentse stripbeurs eens langskomen om uw deel 3 aan te kopen, maar het zal niet lukken vrees ik... Signeer je nog ergens elders eens?  

:)

Waarschijnlijk wel, maar Gent is de laatste van dit jaar. Ik laat je iets weten wanneer 't er nog eens van komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een dag te laat wegens de NaNoMangO en wat toernooivoorbereidingswerk... :s

321.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen