Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (2)] Plaatje 18 Vs. Plaatje 4


nobody

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      5
    • B
      43


Recommended Posts

Tweede ronde. 

 

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn keuze verdedigen    :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

 

A:

post-585-0-92520200-1448665441.png

"Getwijfeld aan: zie lijst hier http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2688-toernooi/?p=203471

En zeer raar maar uiteindelijk toch bij comics terechtgekomen en gekozen voor Locke & Key." 

SPeeDy

 

 

 

B:

post-585-0-45776500-1448901558.jpg

"...plaat van Habibi.

Dat hele boek is prachtig..maar ik kwam uit bij deze plaat."

Paul_NL

Link naar reactie

Uiteraard kies ik ook B, ik ben wel een zeer groot fan van Locke & Key..al vond ik daar het verhaal vele malen sterker dan het tekenwerk.

Nochtans is het tekenwerk ook héél knap. Weliswaar met veel gebruik van kopieën van dezelfde prentjes, maar een tekenaar die zo gedetailleerd en juist tekent neem ik dat niet kwalijk. Zeker niet als je bedenkt hoeveel pagina's er op een jaar gemaakt moeten worden.

Link naar reactie

Uw Intro waren meerdere bladzijden. Er werd in de toernooidraad genoeg gezegd dat maximum 1 bladzijde kon. 

snap ik wel en lig ik echt niet van wakker (zal er nooit meer over beginnen - écht - ik beperk het zagen wel tot Kobijn :D) - maar wilde gewoon duiden dat dit voor mij niet echt 1 'beeld' vormt, wat bij pagina's wel degelijk kan

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...