Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (20)] Cover 62 Vs. Cover 58


nobody

  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      29
    • B
      32


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-4-0-70318000-1478125411.jpg

 

lordofindifference

 

 

B

post-4-0-08820900-1478125046.jpg

 

Daan

Link naar reactie

Absoluyt B, A is zo inwisselbaar, ander hoofd andere titel en klaar, daarnaast er in geknutseld schilderij...misschien is dit de klassieke stijl maar die is niet aan mij besteed...B weet je zonder titel al een hoop...het gaat overduidelijk om een Engelsman en hij bevindt zich in een (aanstormend) geweldssituatie maar schijnt zich geen zorgen te maken of zich te ontrekken van participatie...knap!

Link naar reactie

Dat vind ik toch vreemd...er kan altijd een keuze gemaakt worden ook al doen ze je niks toch? Natuurlijk je hoeft niet te stemmen maar dat hoef je dan ook niet te melden. Maar goed, mijn mening, iedereen mag doen wat hij/zij wil...

Waarom zou ik dat niet mogen melden? Het tornooi is net ook tof om te zien wat iedereen van de covers vindt. Het is allemaal subjectief wat iemand mooi en niet mooi vindt, dat is nu net leuk dat er zoveel diversiteit is. Maar allez, A dan maar.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...