nobody Posted December 2, 2016 Posted December 2, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A lordofindifference B Daan
Timhardt Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 B wegens wel grappig (maar ook niet erg speciaal)
Chimi Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 B wegens wel grappig (maar ook niet erg speciaal) Eens, hoe goed Manara ook kan tekenen, dat kleurenpalet van A stoort mij. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/
JPAR Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 B wegens wel grappig (maar ook niet erg speciaal) 2
Gio Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Ik vind de cover van B wel mooi, maar het lijken net 2 covers die over elkaar zijn geplakt. Ik vind het drama en de klassieke houding bij A net iets mooier. Minder photoshop, meer ambacht. Dus A.
Kristof Berte Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Allebei niet zo bijzonder.B dan maar, alhoewel Chili met blauwe bonen een ronduit belachelijke titel is. Maar die cover nodigt mij meer uit om te lezen. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
nobody Posted December 4, 2016 Author Posted December 4, 2016 Ik vind de cover van B wel mooi, maar het lijken net 2 covers die over elkaar zijn geplakt. Ik vind het drama en de klassieke houding bij A net iets mooier. Minder photoshop, meer ambacht. Dus A. Yep, voor mij ook A.
sjaakie Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Ik vind de cover van B wel mooi, maar het lijken net 2 covers die over elkaar zijn geplakt. Ik vind het drama en de klassieke houding bij A net iets mooier. Minder photoshop, meer ambacht. Dus A. 3
Henk-327 Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Allebei niet zo bijzonder.B dan maar, alhoewel Chili met blauwe bonen een ronduit belachelijke titel is. Maar die cover nodigt mij meer uit om te lezen. Mee eens...
gedo Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Absoluyt B, A is zo inwisselbaar, ander hoofd andere titel en klaar, daarnaast er in geknutseld schilderij...misschien is dit de klassieke stijl maar die is niet aan mij besteed...B weet je zonder titel al een hoop...het gaat overduidelijk om een Engelsman en hij bevindt zich in een (aanstormend) geweldssituatie maar schijnt zich geen zorgen te maken of zich te ontrekken van participatie...knap!
SPeeDy Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Doen me allebei niks. 2de x dat ik me onthou van de stemming Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
gedo Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Dat vind ik toch vreemd...er kan altijd een keuze gemaakt worden ook al doen ze je niks toch? Natuurlijk je hoeft niet te stemmen maar dat hoef je dan ook niet te melden. Maar goed, mijn mening, iedereen mag doen wat hij/zij wil...
Kool Thing Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 B wegens uitermate grappig Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
SPeeDy Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Dat vind ik toch vreemd...er kan altijd een keuze gemaakt worden ook al doen ze je niks toch? Natuurlijk je hoeft niet te stemmen maar dat hoef je dan ook niet te melden. Maar goed, mijn mening, iedereen mag doen wat hij/zij wil... Waarom zou ik dat niet mogen melden? Het tornooi is net ook tof om te zien wat iedereen van de covers vindt. Het is allemaal subjectief wat iemand mooi en niet mooi vindt, dat is nu net leuk dat er zoveel diversiteit is. Maar allez, A dan maar. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Waldorf Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Moeilijke. Toch voor B gegaan, omdat die me de wenkbrauwen doet fronsen. Waar gaat dat eigenlijk over? Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Recommended Posts