Yncke Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 Welke van deze doeninkskens vind jij de schoonste, gezelligste, origineelste, huiselijkste, ... ? Kortom, welke van deze twee woningen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens woning zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Wasterlain is al genoemd, ik ga voor de klok waarin Albert woont, toch wel een bijzondere plek om te wonen. bouncer B Uit Robbedoes en Kwabbernoot 36 mister o yncke.be Link to comment
Lük Bey Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 Oei, da's een moeilijke keuze. Ik vind ze allebei prachtig en dat kasteel van Rommelgem is toch ook een iconische plek. De bovenstaande tekening komt uit een Tome / Janry album komt, deze is een Franquin denk ik: Maar Wasterlain z'n tekeningen zijn toch ook niet mis, al gaat het bij dit toernooi om het leukste huis en niet per se de mooiste tekening. Ik had zelf oorspronkelijk een Wasterlain ingediend die ik teruggetrokken heb om dat deze er al inzat, dus vind ik het moeilijk kiezen. (Ook al gaat het bij deze Wasterlain-inzending als ik me goed herinner eigenlijk om die staande klok waar Albert in woont, en niet het herenhuis) https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
sjaakie Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 de klok is zeker de Origineelste uit het hele toernooi maar gezellig of huiselijk wil ik het toch niet noemen. Doe mij toch nr 2 maar. Rik 1 Link to comment
TDPB Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 4 uren geleden, Lük Bey zei: Oei, da's een moeilijke keuze. zeg dat wel. Ik ga voor de klok wegens de originaliteit. Link to comment
Werner Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 Bij B heb ik een apart bijgebouw voor mijn home-cinema. http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Waldorf Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 Rommelgem, met het pittoreske dorp vlakbij, waar altijd wel iets gebeurt. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
TDPB Posted December 25, 2023 Share Posted December 25, 2023 12 minuten geleden, Waldorf zei: Rommelgem, met het pittoreske dorp vlakbij, waar altijd wel iets gebeurt. Bij Dokter Zwitser gebeurt er ook wel altijd iets hoor. Link to comment
Air Posted December 26, 2023 Share Posted December 26, 2023 Ik stemde voor deze ronde nog niet. Mijn grootste vraag is nog: in welk doeninkse gebeuren de meest vreemde dingen? . Link to comment
bouncer Posted December 26, 2023 Share Posted December 26, 2023 5 uren geleden, Air zei: Ik stemde voor deze ronde nog niet. Mijn grootste vraag is nog: in welk doeninkse gebeuren de meest vreemde dingen? Koellele. Link to comment
Air Posted December 26, 2023 Share Posted December 26, 2023 @bouncer Ik ga op A smurfen! . Link to comment
bouncer Posted December 26, 2023 Share Posted December 26, 2023 2 uren geleden, Air zei: @bouncer Ik ga op A smurfen! Air 1 Link to comment
Recommended Posts