Yncke Posted December 23, 2023 Share Posted December 23, 2023 Welke van deze doeninkskens vind jij de schoonste, gezelligste, origineelste, huiselijkste, ... ? Kortom, welke van deze twee woningen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens woning zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A kasteel van de koningin van Onderland Filiberke B Sjef Van Oekel had in iedere gag een andere woonst. Soms zeer armoedig. Soms zeer exuberant. Dit was er een van. TDPB yncke.be Link to comment
sanderg Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 Dat bed bij B trok me over de streep ik neem althans aan dat die auto als bed bedoeld is https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Air Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 Voor mij B Geheimzinnig, zonder het te benoemen (in woorden) In ronde 5 koos ik voor de sfeer in zwart-wit. Maar deze keer toch voor de vreemde dokter(sjef). . Link to comment
TDPB Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 2 uren geleden, sanderg zei: Dat bed bij B trok me over de streep ik neem althans aan dat die auto als bed bedoeld is Wat zou het anders kunnen zijn? Het is Sjef van Oekel, maar desondanks betwijfel ik toch dat het een toilet is. Dus yes, bed it is. sanderg 1 Link to comment
TDPB Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 A is overigens een verschrikkelijke woonst. Tochtig, niets van inrichting en in de kelders worden er kinderen gemarteld. Link to comment
SPeeDy Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 “Welke van deze doeninkskens vind jij de schoonste, gezelligste, origineelste, huiselijkste, lelijkste, verschrikkelijkste, gruwelijkste, ….”. 100% zeker A. Een kasteel om nachtmerries van te krijgen. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Air Posted December 31, 2023 Share Posted December 31, 2023 De muren van A kunnen wel een kleurtje gebruiken. . Link to comment
Jommeke3216 Posted January 1 Share Posted January 1 Ik kies voor A want het heeft een schrikwekkende sfeer die past bij de gestoorde persoon Air 1 Link to comment
Tanuki Posted January 2 Share Posted January 2 Lang getwijfeld, maar toch voor A gekozen. Beiden zijn echter niet direct wat ik noem schoonst, gezellig of huiselijkst. Link to comment
Werner Posted January 2 Share Posted January 2 Hebt ge bij A al gezien hoeveel spinnenwebben daar hangen? Daar begin ik niet aan. Air 1 http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Ambreville Posted January 3 Share Posted January 3 @Yncke de einddatum van deze poll lijkt niet te kloppen. Link to comment
Yncke Posted January 3 Author Share Posted January 3 @Ambreville Thanks, good catch! yncke.be Link to comment
Filliberke Posted January 6 Share Posted January 6 het gaat om de sfeer, je ziet een ingezakt kasteel maar het is zoveel meer. voor de kindertjes in 1959 was dit echt legendarisch en echt horror. rood want ik wil niet dood wit want ik geef geen sikkepit blauw omdat ik van jou houw Link to comment
Recommended Posts