Ga naar inhoud

Rooie Oortjes is terug! En tekenwerk komt van o.a. Dirk Stallaert, Thomas Du Caju, Kim Duchateau e.a.


Recommended Posts

Ik vind vooral die van Dany en die van Seron de moeite waard.

Ik heb toen nog die twee albums van Dany gekocht waar het allemaal mee begon! (zie afbeeldingen)

Wel eens Di Sano gezien op het stripfestijn in Dordrecht en een tekening gekregen (maar ik geloof dat ik die nooit gescand heb, misschien toon ik het later).

 

dany nou.jpg

dany nou nou.jpg

Link naar reactie

Op zich wel benieuwd naar wat de tekenaars (vooral Kim) ervan gaan maken, maar in een heruitgave van oude gags die grappig waren in mijn jonge tienerjaren (maar nu niet meer) heb ik weinig interesse. 
Ongetwijfeld ga ik ze in de SSZ wel eens vastnemen als ik ze zie liggen, mezelf kennende. En dat komt zeker niet door de covers. 😇

Link naar reactie
Op 17/2/2024 om 21:47, linthout zei:

Nee, ze liepen daar toen met vijgenbladen op hun geslachtsdelen. (met een rekkertje eraan vastgemaakt, dat hadden ze daar toen al! ) 🙂

 

Er was toen ook dan een rubberboom! Maar wat een gedoe toch voor iets dat God mee schiep. 🙄

 

Maar je laat ook uitschijnen dat je er bij was... Adam I presume? 😊😉

Link naar reactie
14 uren geleden, linthout zei:

Nee, ze liepen daar toen met vijgenbladen op hun geslachtsdelen. (met een rekkertje eraan vastgemaakt, dat hadden ze daar toen al! ) 🙂

 

Neen, die vijgenbladen kwamen pas na de zondeval. Daarvoor waren ze perfect onschuldig en zich niet bewust van hun naaktheid.

 

Dat gezegd zijnde: ik weet niet of die cover het paradijs moet voorstellen, want het ziet er een beetje saai uit qua natuur om een paradijs te zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...