mister o Posted April 3 Share Posted April 3 Die moest ik even uitrekenen. Ik ben vandaag 17.755 dagen oud. (Bron Datum.nl) als je 0p 1-1-2000 geboren bent ben je vandaag 8859 dagen oud, dat keer 2 is 17718. Moet mn antwoord dus al snel veranderen. Quote Link to comment
Gilles Posted April 3 Share Posted April 3 Ik ben vandaag blijkbaar 13228 dagen oud. Quote Link to comment
Rik Posted April 3 Share Posted April 3 Ik kom aan de 23538 dagen... Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
TDPB Posted April 4 Share Posted April 4 Quote een vraag waar er onmogelijk meer dan 2 keuzemogelijkheden voor kunnen bestaan Moest ik me morgen bekeren tot het Jodendom zou ik natuurlijk ook de Joodse jaartelling moeten gebruiken en dan leef ik plots 37 eeuwen verder in de tijd. Quote Link to comment
Lük Bey Posted April 15 Share Posted April 15 On 4/4/2024 at 3:22 PM, TDPB said: een vraag waar er onmogelijk meer dan 2 keuzemogelijkheden voor kunnen bestaan 17793 dagen waarvan 8871 (iets minder dan de helft) in de 21ste eeuw. Dus over 51 dagen precies even lang in de 20ste en in de 21ste eeuw geleefd: 5 juni! Ik heb al een reminder op m'n telefoon gezet. Quote https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
cartoonesk Posted April 16 Share Posted April 16 Ik ga niet uitrekenen wanneer ik mijn stem zal moeten veranderen. Ik ben bijgelovig. Quote Link to comment
cinco Posted August 2 Author Share Posted August 2 Op 16/4/2024 om 09:32, cartoonesk zei: Ik ga niet uitrekenen wanneer ik mijn stem zal moeten veranderen. Ik ben bijgelovig. Via stemopties kunnen er aanpassingen gedaan worden indien nodig. Quote Link to comment
Tanuki Posted August 2 Share Posted August 2 Aangezien de 20e eeuw duurde tot 31 december 2000... De 20e eeuw Quote Link to comment
Recommended Posts