Ga naar inhoud

Vivès/ruppert & Mulot - De Grote Odalisk


Repsac

Recommended Posts

oypgFCx.jpg

 

Deze is al een tijdje uit, maar ik zou  graag eens jullie mening er over horen. 

 

Ik heb al enkele stripboeken van Bastien Vivès gelezen, waarbij Polina mijn favoriet is. Van Ruppert & Mulot heb ik nog niets gelezen,

maar als ik wat rondsurf op dat hippe ding dat het internet heet, ziet het er wel nog tof uit.  :)

Ik heb wel gelezen dat ze eens iets totaal anders hebben gedaan met dit album en er een straight to the point actieverhaal à la Charlies Angels hebben gemaakt. 

Klinkt wel nog tof. 

 

Wat is jullie mening over dit boek?  :)

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Natte aap

ik had er niets van verwacht en kon 'm toevallig met korting kopen. De tekeningen leken me een beetje saai. Maar het verhaal zit wel goed in elkaar en de karakteruitdieping zit ook goed. De tekeningen zijn eenvoudig maar wel doeltreffend.

Niet dat dit de beste strip aller tijden is, maar ik vond het wel een aanwinst in de collectie. Leuke strip, plezante dialogen, goeie actie. Niet twijfelen, koop 'm maar.

Link naar reactie

Heb dit boek aangeschaft in de hoop een dedie te kunnen bemachtigen in Angoulême.

Was me helaas niet gegund. Maar vond het 1 van de leukste boeken die ik gelezen heb van mijn Angoulême aankopen.

Wat mij betreft wel een aanrader.

 

P.S. mijn meest favoriete aankoop voor Angouleme was "De laatste dagen van Stefan Zweig" (ook geen dedie :e001:)

Link naar reactie

Ik ga volledig akkoord met Natte aap : niet twijfelen, kopen.  Laat je niet leiden door de tekeningen die ogenschijnlijk heel schetsmatig lijken maar je went er heel snel aan en het verhaal leest als een TGV.

 

Ik ga hem waarschijnlijk kopen, ziet er tof uit...  ^_^ en die Ruppert & Mulot, is daar al iets van vertaald geweest? 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...