Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Alhoewel ik de lof van Chimi zeker apprecieer moet ik toegeven dat ik covers / illustraties heel moeilijk vind en dit niet mijn sterkste kant is.Nu, oefening baart kunst.

Typografie is heel moeilijk.  Ik heb het gevoel dat het er altijd wat op 'geplakt' is en niet echt onderdeel van de cover uitmaakt. 
Er bestaan natuurlijk geen vaste regels hiervoor dus iedereen doet maar wat.  
Wat ik persoonlijk niet mooi vind is de titel in een vierkant/rechthoek plaatsen of op een lijn zetten.  Voelt wat oubollig aan in mijn ogen.
 

Link naar reactie
2 minuten geleden, ivo zei:

Ga je dat goochelverhaal ook uitbrengen in eigen beheer?  Ik vind het grafisch (tekeningen, compositie, lijnvoering, ...) dik in orde en heel aantrekkelijk.


Ik had de pagina's gemaakt om te kunnen voorstellen op de workshop Jong Talent in het stripmuseum.
Dit was niet zo meegevallen maar ik denk dat ik de verkeerde uitgeverijen had gekozen.  Wel heel leuke babbel gehad met Kristof en Tom van de Stripgilde.
Maar blijkbaar is er niet veel plaats voor nieuwe jeugdstrips in het Nederlandstalig gebied. (toont nog maar eens aan welke tour de force Kristof heeft gepresteerd met Lise op monstereiland)

Ik heb er nog niet aan verder gewerkt en ook het werk aan Hallo Vaarwel 5 ligt even stil.
Ik zit wat in een dipje qua tekenen en veel werd er de laatste maanden niet gedaan.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...