Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

Levert dat zo'n beetje op qua verkoop eigenlijk, signeersessies in stripwinkels? Elk bijkomend verkocht exemplaar is natuurlijk mooi meegenomen, maar uiteindelijk werk je toch voor de portemonnee van de winkeluitbater.

Je werk toch voor beiden?  Wanneer we rechtstreeks zelf verkopen houden we er inderdaad wel meer aan over.

Maar gezien ik zelf heel graag in stripwinkels struin gun ik ze met veel plezier die inkomsten.  Ik zou niet willen dat die winkels sluiten.  Daarom kijken we ook om in eerste instantie die winkels aan te leveren en in die winkels te signeren.

Zowel in de Hermelijn als de Mekanik waren ze super vriendelijk en heb ik een aangename tijd gehad.  En ik verwacht dit weekend niet anders.  Veel leuker dan een halve euro meer te verdienen.

 

Het jammere van de zaak is dat ik tickets voor Kroatië - Portugal heb laten schieten om morgen te kunnen signeren, tot grote onvrede van neef en oom.  De emotionele schade is dus wel groot! :-)

Link naar reactie

Ik overweeg ook wel een stripwinkel-toer hoor. Maar dan inderdaad vooral zoals jij zegt: omdat het wel leuk lijkt. Alleen heb ik geen zin om naar Antwerpen te sporen om drie  boekjes te verkopen. Dus daarom dat ik de economische output ook wel belangrijk vind :) In Gent zou mij dat geeneens kunnen schelen, omdat dat niet al te ver is. Ik werk op een boogscheut van de World's End (en dus ook van Epic en De Poort).

 

Tickets voor Kroatië - Portugal zou ik er nochtans niet voor laten schieten :) Moesten ze nog beschikbaar zijn? :) :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Leuke dag gehad om te signeren.  Brainfreeze in Sint-Niklaas is een toffe shop en de uitbater Malkavian een heel vriendelijke kerel.
Van 13u tot 17u non-stop tekeningen gemaakt. Morgen World's End in Gent.  Hopelijk ook wat volk.

Hier wat van de tekeningen vandaag. (met toch wat bizarre verzoekjes soms)

post-66-0-37251000-1466891652_thumb.jpg
post-66-0-41599300-1466891653_thumb.jpg
post-66-0-35664300-1466891654_thumb.jpg
post-66-0-03516400-1466891655_thumb.jpg
post-66-0-56421600-1466891655_thumb.jpg
post-66-0-02573400-1466891656_thumb.jpg
post-66-0-52268800-1466891656_thumb.jpg
post-66-0-04305500-1466891657_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vandaag zat deze afbeelding in mijn Facebook herinneringen.
Pagina's uit mijn eerste webcomic.

post-66-0-78241400-1471942535_thumb.jpg


In vijf jaar tijd van dit naar een strip in de winkels.  Ik had het niet verwacht.
Jammer dat ik tussen mijn 20 en 26 niet meer tekende.  Dan stond ik nu misschien veel verder.
 

Ik kijk eens of ik alle pagina's nog heb staan en post die hier anders eens. Yay or nay?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Vandaag zat deze afbeelding in mijn Facebook herinneringen.

Pagina's uit mijn eerste webcomic.

 

attachicon.gif329094_2285863982743_7123656_o.jpg

 

 

In vijf jaar tijd van dit naar een strip in de winkels.  Ik had het niet verwacht.

Jammer dat ik tussen mijn 20 en 26 niet meer tekende.  Dan stond ik nu misschien veel verder.

 

Ik kijk eens of ik alle pagina's nog heb staan en post die hier anders eens. Yay or nay?

Voor mijzelf heb ik ook al zo'n bedenkingen gemaakt.  Vóór mijn 20e niet zo heel veel getekend eigenlijk. Wel naar de stedelijke academie enzo geweest, maar dat was niet altijd echt interessant. Thuis soms wel eens iets natekenen of bezig zijn met strips. Altijd wel strips lezen, dat wel. Maar het tekenen zelf was meer in kortere periodes.

Link naar reactie

Voor mijzelf heb ik ook al zo'n bedenkingen gemaakt.  Vóór mijn 20e niet zo heel veel getekend eigenlijk. Wel naar de stedelijke academie enzo geweest, maar dat was niet altijd echt interessant. Thuis soms wel eens iets natekenen of bezig zijn met strips. Altijd wel strips lezen, dat wel. Maar het tekenen zelf was meer in kortere periodes.

Ik heb ook alle jaren van de academie doorlopen en ik moet toegeven dat het inderdaad niet altijd even interessant was.  Teveel werken vanuit "opdrachtjes"

Maar ik was dan ook niet gemaakt voor het (kunst)onderwijs.  Daarom ben ik ook gestopt in het middelbaar met Beeldende kunst en in het hoger onderwijs met de opleiding Regent Plastische Opvoeding. 

 

Het minder of niet tekenen had echter met andere dingen te maken. Gamen, uitgaan,... .  Niet goed weten wat je wilt.  Strips lezen heb ik altijd blijven doen.

Op mijn vorige job zat ik veel aan de telefoon, en sta je dus dikwijls on hold.  Tijdens het wachten was ik steeds aan het doodlen op mijn bureaudonderlegger.

Dat gaf de aanleiding om er weer meer mee bezig te zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...