Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

Het verder werken aan Hallo Vaarwel ligt door technische problemen weeral stil.

Als iemand ervaring heeft met een cintiq die als melding enkel heeft: no sync-go to sleep, laat mij het zeker weten!  Heb nu nieuwe tussenstuk besteld.  Hopelijk is het hiermee opgelost.

 

Intussen vul ik mijn 'analoog' schetsboek en doe ik de découpage voor een strip met de tovenaar hierboven in de hoofdrol.

Link naar reactie

 

Ik vond het vooral grappig dat de schrijver begint met 'het kan allemaal geen kwaad, want ze geraken toch niet door de deur', verdergaat met 'ok, misschien sterven er wel een paar honderd miljoen mensen in hun auto' en eindigt met 'oh ja, en een nucleaire oorlog, dat kan ook nog. Maar waarschijnlijk zal het zover niet komen.'

 

Geruststellende gedachten allemaal :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

En voor wanneer zou "Hallo vaarwel #4" zijn? Waren leuke boekjes, heb ze in één keer uitgelezen.

Zou zo een plaatsje in P@per mogen krijgen.

 

Bedankt voor het compliment.

Het werk aan nummer 4 ligt voorlopig stil door technische problemen met mijn cintiq.

Er zijn van aflevering 4 al 13 pagina's volledig klaar.  Enkele andere moeten nog rasters krijgen, worden hertekend of zijn enkel nog maar geschetst.  Dus er is nog even werk aan de winkel.

Nummer 5 is geschreven en er is al een eerste thumbnail versie.

 

Hopelijk heb ik het probleem deze week opgelost dat ik terug verder kan werken.

Link naar reactie

Het is officieel, mijn Cintiq heeft het begeven.  Het is voor zover ik kan herleiden een hardware probleem aan de kant van de cintiq zelf.  (kabel of printplaat).  Ik heb contact opgenomen met Wacom, ben benieuwd of die nog te hertellen is en zo ja, wat het prijskaartje hiervan is.

 

Ik ben er echt niet goed van.  Als die niet te herstellen is, dan stop ik gewoon met tekenen denk ik.  Geld voor een nieuwe heb ik toch niet.

Link naar reactie

Niet meer in garantie.  Vandaag contact gehad met Wacom.  Ik moet hem opsturen naar Duitsland om een offerte van de herstelling te kunnen krijgen.
Ik hen ondertussen mijn Bamboo a5 tablet terug boven gehaald.  :e005:

 

Hopelijk is hij tegen een redelijke prijs te herstellen.  Ik heb al eens online gekeken naar een mogelijke vervanging.
Yiynova ziet er nog interessant uit voor een redelijke prijs.  Iemand ervaring met hun tablet monitors?

Link naar reactie

dus...de reparatiedienst zegt dat die onherstelbaar is, jij prutst eraan en het werkt weer? Never give up, never surrender! Ook een zeer leuke tekening btw :)

 

De reparatiedienst heeft blijkbaar geen wisselstukken niet meer dus herstellen ze niet.  En zoals Waldorf zegt: reparatiediensten vervangen enkel kapotte stukken maar repareren niets.

Ik vind 7 jaar wel een korte service naverkoop voor zo een kostelijk product. (€ 2.336 als je die aankocht voor 2010) 

Stel je voor dat je een auto koopt en dat ze na 7 jaar zeggen: "Sorry, geen wisselstukken niet meer, u zult een nieuwe moeten kopen".

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...