Ga naar inhoud

Feli


feli

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Ik ben sinds kort terug beginnen tekenen met pen en inkt. Het heeft niet de voordelen van het digitaal geweld maar is wel leuk(er) om te doen.

Een hele strip op die manier zie ik voorlopig niet zitten maar uit illustraties en schetsen haal ik veel voldoening.

Hier wat pagina's uit mijn schetsboek: 

IMG_20211118_205631.jpg

IMG_20211118_205616.jpg

IMG_20211118_205554.jpg

IMG_20211118_205509.jpg

IMG_20211118_205459.jpg

IMG_20211118_205449.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Wanneer ik wat tijd, zin of inspiratie heb teken ik altijd wat moppen over het personage Elton en zijn vrouw Kiki.

Elton is een beginnend standup comedian en we volgen zijn weg naar de top.

Laatst zagen we dan hij met succes heeft gesolliciteerd voor een job bij TV.

 

Op 9/3/2021 om 17:56, feli zei:

De laatste voor eventjes.

 

strook 58.jpg

 

Deze week zijn weer enkele nieuwe strookjes verschenen op mijn sociale media.
Misschien worden het er ooit genoeg om een boekje te vullen.  Misschien ook niet.

 

 

 

 

strook 58.jpg

strook 60.jpg

strook 61.jpg

strook 61.jpg

strook 61.jpg

strook 61.jpg

Link naar reactie
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Het idee vind ik heel leuk, maar het voelt voor mij nogal leeg aan. Een cover hoeft geen scene uit te strip te zijn, maar mij vertelt het weinig over de strip zelf. Voor 't zelfde geld is dit een jeugdstrip genre "Jommeke: De Vliegende Ton".

 

Titel mag ook wel een stuk groter, zeker omdat die geest een intrigerend element is in 't geheel.

Link naar reactie
21 uren geleden, Yncke zei:

Het idee vind ik heel leuk, maar het voelt voor mij nogal leeg aan. Een cover hoeft geen scene uit te strip te zijn, maar mij vertelt het weinig over de strip zelf. Voor 't zelfde geld is dit een jeugdstrip genre "Jommeke: De Vliegende Ton".

 

Titel mag ook wel een stuk groter, zeker omdat die geest een intrigerend element is in 't geheel.

 

Mocht een cover zijn zou de titel zeker groter moeten.  En inderdaad, het voelt wat leeg aan.
Dat het zou aanzien zijn als een jeugdstrip volg ik niet helemaal.
 

Ik zie in franco-belgische strips vooral covers die een scene uit de strip uitvergroten.  Zelf ben ik daar geen fan van.
Dat was vooral mijn vraag.
Deze tekening is zeker geen testcase voor een cover.

Link naar reactie
58 minutes ago, feli said:

 

Mocht een cover zijn zou de titel zeker groter moeten.  En inderdaad, het voelt wat leeg aan.
Dat het zou aanzien zijn als een jeugdstrip volg ik niet helemaal.

 

Zonder context in de achtergrond was het eerste waar ik aan dacht dat die kop een reuzegroot vliegend exemplaar is , uitgevonden door een getikte slimme professor. Denk vliegende ton, vliegende bol en andere aerodynamisch twijfelachtige voorwerpen die toch vliegen. Als errond iets van indicatie zou zijn dat dit geen realistische scene is (een hoop extra koffiekoppen als een soort van behang, bijvoorbeeld) in plaats van blauw dat aan de lucht doet denken, denk ik dat dat effect er niet zou zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...