Ga naar inhoud

Chimi Art


Chimi

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Wel, laten we momenteel er vanuit gaan dat er hier en daar wel periodes zijn geweest waar het wel wat minder was op vlak van hygiëne.

Maar - Hamirubi corrigeert wel indien nodig - ik meen begrepen te hebben dat men tijdens de middeleeuwen properder was dan tijdens de Pruikentijd.

Link naar reactie
21 minuten geleden, Stuvio zei:

Trump heeft een naar voren krullende kin, 'n soort bolletje. Verder erg geslaagd. Waarom vind je die laatste de mist in gaande? Door die neklijnen?

Jep, die had ik achteraf toegevoegd, en dat had ik beter niet gedaan.

 

Met die kin heb je gelijk, karikaturen zijn niet voor mij. Ook zonder fotoreferentie gedaan.

Link naar reactie
Op 22/3/2017 om 13:00, Lav zei:

Ik dacht dat je thuisonderwijs kreeg? Ik teken ook niet graag int openbaar indien er mensen zijn die toevallig meekijken en dan is het uiteraard net een aartslelijke mislukte tekening waar je aan bezig bent....of erger....de vraag "mag ik eens in je schetsboek kijken?" 

Ik ga vanaf heden enkel nog maar schetsboekjes kopen waar je er gemakkelijk pagina's van kunt uitscheuren :v

Een goede manier om je "in te dekken": met een groep samen tekenen. Ik zat vroeger met 2 gasten samen, die beiden veel beter dan mij konden tekenen, waardoor niemand mij aansprak :P

Link naar reactie

 

13 uren geleden, Chimichanga zei:

In het openbaar tekenen is inderdaad een kwetsbare aangelegenheid.

 

Dat snap ik niet goed. Het is toch net leuk dat iemand geïnteresseerd is in wat je doet?

 

Ik doe persoonlijk zelfs liever albumdédicaties als er wat volk staat op te kijken :) Druk is goed, druk helpt je presteren :) 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Goed, voor MIJ is dat een kwetsbare aangelegenheid. Ik ben vrij onzeker en verlegen, dus word ik zeer zelfbewust. Het is vrij naakt. Uiteraard kan het nog positief aflopen en heb je nog een leuk gesprek met mensen, maar je stelt je toch iets kwetsbaarder op dan als je alleen thuis zit.

 

Wat ik wel nog anders vind is wanneer je tussen andere tekenaars zit. Daar ben ik veel meer op mijn gemak.

Link naar reactie
7 uren geleden, Chimichanga zei:

Goed, voor MIJ is dat een kwetsbare aangelegenheid. Ik ben vrij onzeker en verlegen, dus word ik zeer zelfbewust. Het is vrij naakt. Uiteraard kan het nog positief aflopen en heb je nog een leuk gesprek met mensen, maar je stelt je toch iets kwetsbaarder op dan als je alleen thuis zit.

 

Wat ik wel nog anders vind is wanneer je tussen andere tekenaars zit. Daar ben ik veel meer op mijn gemak.

 

Je bent niet de enige, maar zelfs bij andere tekenaars voel ik me niet op mijn gemak (feedback vragen wel maar het tekenen zelf niet) , ik kijk altijd te veel naar hun blad en voel me dan zeer geïntimideerd 

Link naar reactie
38 minuten geleden, Lav zei:

 

Je bent niet de enige, maar zelfs bij andere tekenaars voel ik me niet op mijn gemak (feedback vragen wel maar het tekenen zelf niet) , ik kijk altijd te veel naar hun blad en voel me dan zeer geïntimideerd 

Initieel heb ik dat ook, maar ik troost mij met die gedachte dat al die tekenaars ook wel eens een slechte tekening maken, en zij perfect begrijpen hoe dat voelt. :)

Link naar reactie
16 uren geleden, Chimichanga zei:

Initieel heb ik dat ook, maar ik troost mij met die gedachte dat al die tekenaars ook wel eens een slechte tekening maken, en zij perfect begrijpen hoe dat voelt. :)

 

Wat jij een slechte tekening noemt, noemen 90% van de mensen een goeie tekening. Gisteren toevallig vroeg er een oudere vrouw op de trein of ze eens in mijn schetsboek mocht kijken. Dat staat vol kladderwerk, geëxperimenteer met vanalles en nog wat en eigenlijk ook veel bagger. Maar die vond dat geweldig.

 

 

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Het enige dat ik zou veranderen is het grote verschil tussen de twee knopen. De lobby boy is een krullenkop, dus waarom zou je dat niet mogen accentueren, en het was de heel kunstmatige snor die 'm voor mij meteen herkenbaar maakte.

 

Niet doodknoeien, het is een heel mooie typering van het personage. ;)

Link naar reactie
1 uur terug, Stuvio zei:

 

Haast u!

Ik zou The Grand Budapest (en eigenlijk ook The Life Aquatic with Steve Zissou) niet echt aanraden als eerste Wes Anderson, aangezien het Anderson op zijn meest quirky is.

Beginnen zou ik eerder doen bij de kleinere en menselijkere films als The Royal Tenenbaums, The Darjeeling Limited of Moonrise Kingdom.

Mijn favoriet is Fantastic Mr. Fox, maar dat geldt niet voor iedereen.

Link naar reactie
4 minuten geleden, Chimichanga zei:

The Royal Tenenbaums, The Darjeeling Limited 

 

3 minuten geleden, Chimichanga zei:

Nu neem ik nogal grof aan dat Air nog nooit een Wes Anderson film heeft gezien... :e008:

Toch twee van films van deze man gezien... 

naar herinnering bevielen die alleszins, dus grand budapest hotel ook maar eens zien. (Quirky is positief toch?)

 

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...