Tweetie Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 (Voorlopige) data in 2016 voor 'Rotterdam' zijn zaterdag 27 en zondag 28 februari Uitgebreider èn met meer randgebeuren dan de eerste editie ! Mogelijk ook activiteiten op vrijdag de 26e Ik licht deze er even uit en zet hem in een apart draadje. 2015 was al een mooie beurs en 2015 wordt dan nog uitgebreider.... En we kunnen een week eerder nog naar de Foire Du Livre zonder overlap te hoeven vrezen. Quote Link to comment
striphooligan Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Beste verzamelaars/tekeningen jagers en andere geïnteresseerden. Ik waardeer Tweetie zijn initiatief, maar mijn aankondiging met voorlopige data in het draadje ''stripbeurzen" was bedoeld om te laten weten dat ik begonnen ben met voorbereidingen. Niet om al de promotie te starten.... Ik wil(de) niemand voor de voeten lopen! Pas na de zomer ga ik info geven. Na komend weekend (Hilversum) begint het 'zomer reces' . Daarna gaat het weer opgang komen (Kampen), voor mij (pas) eerst de beurs in Breda waar ik nu al naar uitkijk als liefhebber van tekenaars enz. Hopelijk snel info daarover. En natuurlijk FACTS, maar dat is een event Quote Link to comment
WVlieg Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Vorig jaar ben ik een kijkje komen nemen op het festival en k vond het daar wel tof. Dus indien er meer info over de editie 2016 is zou ik deze graag vernemen. En indien mogelijk zou ik graag weten hoe ik een plekje kan bemachtigen om mijn L.S.D. boekjes te promoten aan een standje. Quote Link to comment
striphooligan Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Ik schreef al voorlopig Het wordt een ander weekend. T.z.t. meer nieuws Quote Link to comment
velden8 Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Een ander weekend is voor mij goed nieuws Doe maar rustig aan hooligan met de info. Het is nog ver weg. Vanaf begin juli een eerste naam aankondigen is vroeg zat. Quote Link to comment
Timothy van Damme Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Info hebben we niet nodig, toch? Als er maar zo snel mogelijk een plattegrondje is. Quote Link to comment
Mr.EGO Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 april vond ik altijd een ideale maand.... Quote Link to comment
striphooligan Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 april vond ik altijd een ideale maand.... Ja dat vind ik ook April dus ................. Quote Link to comment
Johan de Neef Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 April klinkt prima. Maar ik hoop niet dat het 2 en 3 april wordt omdat de signeerdag in Aarschot op 3 april is en ik het daar heel gezellig vind. Rotterdam is uiteraard een thuiswedstrijd voor mij en die wil ik dus ook niet missen zeker gezien het feit dat Rotterdam voor ons een hele goede en gezellige beurs was dit jaar. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Tweetie Posted July 9, 2015 Author Share Posted July 9, 2015 April klinkt prima. Maar ik hoop niet dat het 2 en 3 april wordt omdat de signeerdag in Aarschot op 3 april is en ik het daar heel gezellig vind. Rotterdam is uiteraard een thuiswedstrijd voor mij en die wil ik dus ook niet missen zeker gezien het feit dat Rotterdam voor ons een hele goede en gezellige beurs was dit jaar. Het beste is als de definitieve datum zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt, zodat samenvallende dagen vermeden kunnen worden. Was er op 3 april niet ook een stripbeurs in Waregem gepland? Komt er nog een stripfestival van Ieper in april 2016? Quote Link to comment
Kool Thing Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Geen Ieper in april. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Yan Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Het beste is als de definitieve datum zo snel mogelijk bekend wordt gemaakt, zodat samenvallende dagen vermeden kunnen worden. Was er op 3 april niet ook een stripbeurs in Waregem gepland? Komt er nog een stripfestival van Ieper in april 2016? Op 3 april is er de StripRommelPlaneet in Waregem (expo/Zuiderlaan) Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Yncke Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Geen Ieper in april. Maar wel in 2016? ( I know, I know, maar een mens kan hopen, he. ) Quote yncke.be Link to comment
striphooligan Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 23 en 24 april Maak binnenkort wel mijn eigen draadje (ben namelijk nogal gevoelig voor juiste tenaamstelling ) Quote Link to comment
eriktex Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Ah, is de tweede editie niet meer internationaal?? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted July 10, 2015 Author Share Posted July 10, 2015 Of is het niet in Rotterdam? Quote Link to comment
Recommended Posts