Frodo Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Soms kom je namen van strippersonages of stripauteurs tegen op de meest vreemde plekken,soms ook gewoon in het straatbeeld. Ik vind het leuk om ze met jullie te delen,NATUURLIJK mogen jullie er ook posten!!! Dus post een foto,en van een album van de auteur of personage! We zijn vertrokken : Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Niet echt een stripfiguur maar wel een hele leuke. Tijdens een reis in Myanmar merkte ik op dat het merk van een anti-muggen spiraal Godzilla was. Quote Link to comment
Tom MDP Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ergens op een of andere muur in Saint-Tropez, dacht ik. (foto is al enkele jaren oud.) Quote Link to comment
TDPB Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 En van welke stripfiguur of stripauteur is dat de naam? Quote Link to comment
Waldorf Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 En van welke stripfiguur of stripauteur is dat de naam? Dat is een moeilijke. Saint-Tropez ligt niet in Finland. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
TDPB Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Op een plaats waar je het ook niet zou verwachten. Maar wél likbaar! Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Dit is helemaal niet blootvoets. Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Leuke rubriek Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Kool Thing Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Aeaipejdziasm Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ergens op een of andere muur in Saint-Tropez, dacht ik. (foto is al enkele jaren oud.) Niet te geloven: Tom MDP heeft iemand gevonden die op zijn avatar lijkt! Quote Link to comment
Tom MDP Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 En van welke stripfiguur of stripauteur is dat de naam? Van Robbedoes natuurlijk. Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 roodbaard.jpg Die heet feitelijk "Kapitein Knoest". Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
ed hengeveld Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Vandaag een artikel in het AD over ontslagrecht, waarin advocaat Steven Sterk wordt geciteerd. Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Veto Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Mijn 'god' mag uiteraard ook niet ontbreken in dit draadje. Bij deze... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Veto Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Een andere favoriet van mij doet blijkbaar ook in houten dakgebintes. Wist ik helemaal niet... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
retep Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 https://www.kluswebsite.nl/profiel/biereco-bouw/ Quote Link to comment
Recommended Posts