Ga naar inhoud

Stripdagen 2016 Te Rijswijk


eriktex

Recommended Posts

Voor iemand zoals ik, die niet in de randtad woont, zou het veel prettiger zijn dat de stripdagen weer wat meer centraal in Nederland zouden worden gehouden.

Deze dagen zijn toch bedoeld voor alle stripliefhebbers van Nederland?

Link naar reactie

Voor iemand zoals ik, die niet in de randtad woont, zou het veel prettiger zijn dat de stripdagen weer wat meer centraal in Nederland zouden worden gehouden.

Deze dagen zijn toch bedoeld voor alle stripliefhebbers van Nederland?

 

Ik heb een tijdje in Rijswijk gewoond en het is uitstekend te bereiken, de snelweg loopt er langs (dus geen vermoeiend geploeter over kleine provincieweggetjes) en ook het OV is er ruim voorhanden: treinen naar Den Haag CS/HS en dan verder met de Haagsche Tramweg Maatschappij....

Link naar reactie

Ik heb een tijdje in Rijswijk gewoond en het is uitstekend te bereiken, de snelweg loopt er langs (dus geen vermoeiend geploeter over kleine provincieweggetjes) en ook het OV is er ruim voorhanden: treinen naar Den Haag CS/HS en dan verder met de Haagsche Tramweg Maatschappij....

 

Haagsche Tramweg Maatschappij? Gaat daar binnenkort niet een beruchte Reper c.q. dedi-jager werken? :e005:

Link naar reactie

Ik weet niet of men het probleem van het terug lopend aantal bezoekers oplost door een locatiewissel. De belangrijkste oorzaak ligt toch echt in de uiterst matige programmering.

 

Gedeeltelijk (dwz grotendeels) mee eens, de locatie is toch wel belangrijk hoor. Als je in Nederland kijkt: Haarlem heeft veel voordeel van de locatie: mooie buiten- en binnenbeurs (gratis toegang !). Breda komt wmb als tweede, hoewel niet iedereen staat te juichen over het Chassee theater.

Link naar reactie

Aan de andere kant, een half vervallen sporthalletje in een waals stadje heeft ook wel iets, de vloer met afbladerende belijning, muffe matten en turntoestellen in de hoek, de gebroken ruitjes en de gaten in het softboard verlaagde plafond. Dat zie je niet meer in het door arbo/bouwbesluit geteisterde Nederland.

Link naar reactie

Leuk!! Even in de gaten houden :)

 

 

Ik heb een tijdje in Rijswijk gewoond en het is uitstekend te bereiken, de snelweg loopt er langs (dus geen vermoeiend geploeter over kleine provincieweggetjes) en ook het OV is er ruim voorhanden: treinen naar Den Haag CS/HS en dan verder met de Haagsche Tramweg Maatschappij....

 

Ook prima te bereiken met de trein (station rijswijk), 2 keer vallen van het station :P

Link naar reactie

Rijswijk lijkt me voorlopig een goede locatie, zoals gemeld goed bereikbaar en combinatie mogelijkheden met andere beurzen. Den Haag en omgeving redelijk goed voorzien van Stripspeciaalzaken (meerdere in Den Haag, Rotterdam, Delft, Leiden) en groot potentieel aan bezoekers uit de Randstad. Locatie heet Broodfabriek, betreft de voormalige Darling Market.

Link naar reactie

Laatste editie Rijswijk was heel triest, heel weinig publiek. Ik heb er weinig vertrouwen in,

 

We zullen wel zien. De verhuizing naar Rijswijk toont in ieder geval dat de organisatie zelf ook wel ziet dat er iets moet veranderen.

 

Maar niet alleen de locatie ook de programmering moet anders. Nu was het meeste publiek op dag een na een paar uurtjes al weer snel weg en het was het ook niet de moeite om twee dagen te komen. 

Link naar reactie

De laatste editie in Rijswijk triest? Dan ben ik waarschijnlijk naar een andere stripbeurs geweest. Vond het toe één van de betere. Ik ga geen 250 kilometer  op en 250 terug rijden als het een trieste beurs was. En als ik het goed heb, verbeter mij als ik fout zit, die stripbeurs was toen geen organisatie van Het Stripschap.

Link naar reactie

Mooi beeld:

Trieste hal, Retep en Lecram dwalen door lege paden langs morrende handelaren. Tuinman herschikt zijn kraam en Tweetie durft nog niet weg te gaan want het is nog geen sluitingstijd.

 

Zolang er nog tekenaars zijn, dwaalt er niemand rond, maar staan we gezellig met z'n allen bij de tekenaars. Totdat we er na sluitingstijd uitgegooid worden.

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...