Jump to content

[Eerste Ronde (20)] Plaatje 22 Vs. Plaatje 62

nobody

48 members have voted

1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

• A
      16
    • B
      32

Recommended Posts

Posted

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.    :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

A:

post-585-0-96638100-1448737657.jpg

"scalped

Deze prent barst gewoon van het sarcasme.

In het midden komt Dashiel (met de hoed) samen met een van de mannetjes van the big boss.

Dashiel heeft net de neus wat ingetimmerd van het mannetje.

Wat er met de ma van Dashiel is moet je zelf maar lezen, maar het is nog lelijker.

De onderkoelde reactie is één punt, maar de manier waarop dit in beeld gezet is, is nog voortreffelijker.

Je voelt dat de spanning op een mespunt staat.

Waanzinnig knap in beeld gebracht, onvergetelijk."

Timhardt

B:

post-585-0-55247300-1449493845.jpg

"een Macherot"

Zwendel

Posted

Grappig dat Scalped, ondanks de ronkende loftuitingen, het vooralsnog verliest van Chlorophyl waar Kuzuri slechts twee woordjes voor over heeft (met haakjes bovendien)..

Posted

Grappig dat Scalped, ondanks de ronkende loftuitingen, het vooralsnog verliest van Chlorophyl waar Kuzuri slechts twee woordjes voor over heeft (en nog met haakjes ook)..

Je bedoelt: Zwendel. 

En die haakjes staan er altijd: het is niet de aanmaker van de post die aan het woord is. 

Posted

Je bedoelt: Zwendel. 

En die haakjes staan er altijd: het is niet de aanmaker van de post die aan het woord is. 

aha, dus ik bedoel onze Kasterleese RWDM supporter dus.

Posted

Scalped is een geweldige reeks, die ik in mijn leven nog wel zal herlezen. Van Macherot ben ik niet zeker dat ik er iets van zal lezen. Maar plaatje B wint toch.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

Pfft...allebei flut. A gestemd omdat ik A mwa vind maar B echt gatlelijk. Die kleuren, die onrealistische tekenstijl. Bah, ik vind het niks. Wederom, het zal wel een generatieding zijn.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Posted

A gestemd - al is het geen goede 'scan' - eigenlijk zie ik er weinig van, maar het straalt bakken meer sfeer uit dan het neon-tuintje uit B...

(òÓ,)_\,,/

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...