Yan Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 Hieronder ziet u 3 ontwerpen. Kies de cover die u zou vastnemen om er door te bladeren. Maak uw keuze (A, B, C, of D = geen van de drie) bekend door het antwoord te mailen naar: info@yan-gevuld.be Tot 1 juni 2016 kunt u deelnemen, halfweg juni zullen de namen van de vijf winnaars bekend gemaakt worden. Men mag slechts één maal deelnemen per persoon ! Quote It could be worse, it could be raining !
Madam Kito Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 Het zal wel B worden, want dat is de meest intrigerende en dus beste cover. Maar als het A wordt, haal dan dat vrijheidsbeeld op de achtergrond weg, want dat staat daar zeer storend. En als het C wordt, herteken dan die eerste auto, want er is het een en het ander mis met het perspectief. Quote
Waldorf Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 A en C trekken, met alle respect, op niets. Al wil ik bij C wel punten geven voor de Tucker. Maar A en C vertellen niets over wat ons binnenin te wachten staat. In B zit nog een beetje dreiging. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
retep Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 B, al staat de figuur achter de reus er wat raar bij. Een hoofd en een arm die volgens mij wat vreemd geplaatst is. Quote
Chimi Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 B Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/
Yan Posted April 20, 2016 Author Posted April 20, 2016 Niemand die deelneemt ? Enkel inzendingen die naar het vermelde mailadres gaan tellen mee (op verzoek van de dame die de administratie bijhoudt ) Quote It could be worse, it could be raining !
Bonte Posted April 20, 2016 Posted April 20, 2016 Eerst vond ik C het best maar nu erger ik me aan die lijntjes, B intrigeert me wel dus B. Quote
Yan Posted May 24, 2016 Author Posted May 24, 2016 Jullie hebben nog een week tijd om deel te nemen, stuur uw keuze naar info@yan-gevuld.be Quote It could be worse, it could be raining !
Yan Posted June 28, 2016 Author Posted June 28, 2016 Ontwerp C haalde het met 50 % van alle inzendingen. Stefanie De Winter (Wetteren, , Simon Maertens (Maldegem, , Paul Reichenbach (Kampen, NL), Suzy Van Gerwen (Geetbets, en Erik van Helvoort (Blauwhuis, NL) ontvangen in september hun gratis album. Quote It could be worse, it could be raining !
Recommended Posts