Timothy van Damme Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Ik zag dat er nog geen draadje was over dit sympathieke initiatief. Volgens de officiële site: Drawn! is een uniek project waarbij 58 Belgische en Nederlandse tekenaars, cartoonisten en illustratoren samenwerken om een kaartspel te creëren. Elke tekenaar illustreert één speelkaart in zijn geheel eigen stijl. Via Facebook deelt initiatiefnemer Manu Van Haverbeke regelmatig een detail van een bepaalde inzending en dat ziet er goed uit. Hierbij een paar voorbeelden. Quote
Kristof Berte Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Er is ook eentje van ondergetekende bij Alle lof gaat echter naar Manu, zijn enthousiasme voor dit project is lovenswaardig en aanstekelijk. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Yncke Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Idem voor mij. Het enthousiasme van Manu is echt ongelooflijk! Hier is de website, bij de weg. Quote yncke.be
Martin Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Een mooi hebbeding. Maar zou de prijs meevallen? 56 tekenaars, dat is geen kattenpis. Quote Bij Sint-Joris!
Timothy van Damme Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Ik wist dat ik er ergens iets over gelezen had, dus heb het even opgezocht voor je. Een concrete verkoopprijs is er nog niet, maar zal waarschijnlijk rond de 10 euro schommelen. Quote
Martin Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Dat is een interesssante prijs voor zoveel getekende kaarten. Quote Bij Sint-Joris!
Kristof Berte Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Ik heb zo'n gevoel dat ze snel zullen de deur uit vliegen. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Tom MDP Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Ik heb zo'n gevoel dat ze snel zullen de deur uit vliegen. Zie maar eerst dat die van u ingekleurd geraakt! ... oh wait.. that's my job. Quote
Timothy van Damme Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Ik heb zo'n gevoel dat ze snel zullen de deur uit vliegen. Dat zou zomaar eens kunnen! Hopelijk heeft hij er genoeg om Stripfestival Terneuzen nog te halen :-) Quote
Kool Thing Posted July 14, 2016 Posted July 14, 2016 Het Drawn-kaartspel krijgt concurrentie Ralph Meyer Il s'agira d'un jeu de cartes reprenant les héros "western" des éditions Dargaud, Lombard et Dupuis. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
stilte Posted July 14, 2016 Posted July 14, 2016 Ik geef toch de voorkeur aan het Drawn-concept, zonder de extra thematiek. Maar da's vermoedelijk ook omdat ik helemaal niets heb met Western. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
Kool Thing Posted July 15, 2016 Posted July 15, 2016 Waar en wanneer te koop? geen idee Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Bonte Posted July 15, 2016 Posted July 15, 2016 Op de website staat 20 augustus tijdens de opening van een expo in het kaartenmuseum http://www.drawn-cards.com/ Quote
stilte Posted July 18, 2016 Posted July 18, 2016 Dat is ook de info die ik kreeg. Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
aarcia Posted July 23, 2016 Posted July 23, 2016 iedereen is op 20 augustus welkom in het Nationale Museum van de Speelkaart van 14 tot 17u. In bijlage vinden jullie de officiële uitnodiging + folder. Folder Drawn!.pdf Uitnodiging lancering Drawn!.pdf Quote
Timothy van Damme Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Ik ga absoluut proberen erbij te zijn. Voor de anderen: check vooral ook de Facebook pagina, waar inmiddels de kaarten worden getoond, met een klein interview met de betreffende maker. Quote
Kristof Berte Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Ik ga der ook zijn en op eenvoudig verzoek teken ik zelfs een peetje Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
aarcia Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Ik ga der ook zijn en op eenvoudig verzoek teken ik zelfs een peetje voor de aanwezigen en kopers van een uniek kaartspel en/of ongesneden, genummerd en gelimiteerd kaartvel zullen er blanco kaartjes zijn die je kan laten signeren door de aanwezige tekenaars. Kan je achteraf gewoon bij je kaartspel stoppen Quote
Timothy van Damme Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 voor de aanwezigen en kopers van een uniek kaartspel en/of ongesneden, genummerd en gelimiteerd kaartvel zullen er blanco kaartjes zijn die je kan laten signeren door de aanwezige tekenaars. Kan je achteraf gewoon bij je kaartspel stoppen Dat is wel heel tof inderdaad! Quote
Kristof Berte Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Komt er geen smartphone-applicatie om via gps alle tekenaars te tracken en zo van iedereen dédicaties te verzamelen? Gotta catch em all! Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
stilte Posted July 26, 2016 Posted July 26, 2016 Komt er geen smartphone-applicatie om via gps alle tekenaars te tracken en zo van iedereen dédicaties te verzamelen? Gotta catch em all! Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream
SPeeDy Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 Welke tekenaar hoort bij welk kaartje (originele heb ik "gegokt", hoop dat het allemaal juist is)? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Kristof Berte Posted October 17, 2016 Posted October 17, 2016 Dat lijkt me juist gegokt Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Recommended Posts