Ga naar inhoud

Euro 2016


Recommended Posts

Tsja...........verder een afschuwelijk slecht EK, voetbal is echt niet om aan te zien, bijna nog niks goeds gezien. Zelfs zo erg dat ik heel veel wedstrijden niet meer kijk....en dat is sinds 1974 nooit meer voorgekomen.

 

Zwendel heeft zijn favoriete rol aan de belgen doorgegeven...hahaha........counterend tegen de ieren ging ze een stuk beter af. Maar oei oei.....wat een slechte ploeg, die Ieren. Belgie speelde het prima uit.

Zweden is zowaar nog slechter, dus tweede plek.....waarschijnlijk tegen Portugal dan.

 

En Zwendel, dat rekenen is onzin, dat is compleet zinloos, elke tegenstander kan slecht vallen of juist meevallen. Ik zou in dit toernooi liever niet IJsland treffen, ze zijn misschien niet best, maar werken als paarden en hebben de gunfactor,

De meeste ploegen die gingen rekenen in het verleden is dat slecht bevallen. Gewoon alles proberen te winnen met je beste ploeg, je moet toch van iedereen winnen om in de finale te komen. 

Link naar reactie

Gewoon alles proberen te winnen met je beste ploeg, je moet toch van iedereen winnen om in de finale te komen. 

 

Vanaf de achtste finales klopt dit, maar in de voorrondes mag je nog verliezen. Van de nummers drie gaan er vier van de zes door. Criteria zijn punten, doelsaldo en fairplay stand.

 

Dus met twee keer klein verliezen en een keer flink winnen red je het waarschijnlijk wel. 

 

Waarschijnlijk komt België dus zelfs met 1-0 verlies in de volgende ronde.

Link naar reactie

De goal van Witsel was zeker geen countergoal. Er gingen 28 passen aan vooraf. Een record! Sinds 1980 niet meer gezien :D

 

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/2749863/2016/06/18/Wat-voorafging-aan-doelpunt-Witsel-gaat-regelrecht-de-geschiedenisboeken-in.dhtml

 

En uiteraard moeten ze tegen iedereen kunnen winnen, maar er zijn toch 2 ploegen waar je liefst zo laat mogelijk tegen komt en dat zijn Duitsland en Frankrijk.

 

En: Fifa onderzoekt gedrag Belgische supporters. Die hebben pizzadozen omhoog gegooid na het eerste doelpunt. Gevaarlijk!!!

Link naar reactie

Ik wist niet dat de 24h van Le Mans zo leefde in België.  :e007:

 

Moest er op het forum geen draad van Le Mans gestart geweest zijn, ik zou nog niet geweten hebben dat dat dit weekend was. (en euhm, eigenlijk wist ik niet dat dat nog altijd bestond ... )

Link naar reactie

Niet zo zeer currupt denk ik, maar psychologie...hij durfde hem gewoonweg niet te geven. Maar die fluit geen (halve) finale meer!

 

En dan die gescheurde Puma-shirtjes bij Zwitserland, commentaar van een speler: "Ik hoop dat ze bij Puma geen condooms maken" ...  :e007:  :e007: :e007: . 

Ik vraag me af of ze dat bij Zwitserland niet opzettelijk gedaan hebben. Het is ondertussen een pest geworden met dat truitje grijpen bij elke gelegenheid. Nu zie je pas hoeveel het gebeurt.

 

En zo'n truitje gemakkelijk laten scheuren belet ook dat ze je zo tegenhouden. Het scheurt en je loopt gewoon verder :D

Link naar reactie

hahaha........Zwendel, je grappen komen langzaam uit......Belgie zit aan de goede kant van het schema zonder Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italie....hahaha

Als de poule van Portugal ook nog meewerkt.................dan ligt de route naar de finale open.

 

Pakt goed uit.  De route Hongarije - Wales - Kroatië naar de finale is voor België mogelijk. Alle echte toernooiploegen in de andere helft.

 

De Belgen moeten alleen nog tweede in de poule worden. 

Link naar reactie

Tsja, die Peresic heeft nog bij Roeselare (en Club Brugge) gespeeld :e010:

 

En Portugal is een beetje vergelijkbaar met Zweden, alle ballen gaan naar Ibra of Ronaldo en als die het laten afweten staan ze nergens. Ze kunnen er natuurlijk ook altijd een paar vanop dertig meter binnentrappen...

Link naar reactie

Tsja, die Peresic heeft nog bij Roeselare (en Club Brugge) gespeeld :e010:

 

En Portugal is een beetje vergelijkbaar met Zweden, alle ballen gaan naar Ibra of Ronaldo en als die het laten afweten staan ze nergens. Ze kunnen er natuurlijk ook altijd een paar vanop dertig meter binnentrappen...

 

Portugal is toch beter dan de Zweden. Ik heb die zien spelen tegen de Ieren en dat was absoluut vergelijkbaar en zeker haalbaar. 

Gisteren Kroatie-Spanje gezien, en dit was echt goed.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Eigenlijk zouden we beter derde geworden zijn, dan kwamen we tegen Frankrijk en alle goede écht voetballende ploegen.

Nu gaan we weer tegen verdedigende schijtploegen zoals Italie en Zweden komen. Weer beton afbreken tegen Hongarije en Wales :(

 

Wat een onzin. Ben je nu al naar excuses aan het zoeken? 

 

Frankrijk kreeg in de voorronden één doelpunt tegen, Hongarije maar liefst vier. 

Link naar reactie

Als je vooraf mag kiezen en je komt in een kwartetje met Noord Ierland, Wales en Hongarije (twee cafeploegen en een kermisteam) dan had iedereen hiervoor getekend in Belgie....hahaha

Die keeper van Hongarije met die joggingbroek en 20 kg te zwaar.......geweldig. Noord Ierland is echt het allerslechtste team.

 

Maar Zwendel heeft wel een punt, Belgie kan alleen maar verliezen tegen deze ploegen. Die zullen niet gaan aanvallen.

Waar hij geen gelijk in heeft dat Zweden en Italie tegen Belgie verdedigend waren, Belgie heeft tegen Ierland en Zweden gewoon gecounterd, niks meer dan dat. Geen fatsoenlijke aanval, alles op reactie en counter, maar dat kan ook heel mooi zijn, dus prima, dat ligt Belgie ook wel. Tegen Italie waren ze gewoon kansloos.

Frankrijk heeft ook redelijk gunstig programma.

 

Laat het toernooi maar beginnen en onderschat de Hongaren niet, ze zijn goed met afstandsschoten...hahaha......via de carambole.

Succes Duivels.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...