Ga naar inhoud

Euro 2016


Recommended Posts

Wat een vreemd WK, alleen europese landen hebben zich gekwalificeerd.

Ja, spijtig genoeg werd Micronesie op het laatste moment uitgeschakeld.

 

Ik zie ook dat Mauser zijn avatar ter gelegenheid van het wk gewijzigd heeft. Dat is bewonderenswaardig, maar ik begrijp niet waarom hij een foto van Piet Den Boer genomen heeft ;)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ja, spijtig genoeg werd Micronesie op het laatste moment uitgeschakeld.

 

Ik zie ook dat Mauser zijn avatar ter gelegenheid van het wk gewijzigd heeft. Dat is bewonderenswaardig, maar ik begrijp niet waarom hij een foto van Piet Den Boer genomen heeft ;)

 

Dat is Piet niet, het is een foto van Graeme Rutjens !

Wat een heiligschennis zeg...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Komt daar belastinggeld aan te pas, bij dat ballenstampen?

En ja hoor...wat een parasieten zeg...

 

http://www.knack.be/nieuws/belgie/overheidssteun-in-het-professionele-voetbal-is-volksverlakkerij/article-opinion-715265.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=social&utm_source=Facebook

 

 

 

Gisteren werd in Parijs het Europees Kampioenschap afgetrapt. Dat wordt in tien steden gespeeld. Voor de renovatie van alle stadions werd ruim 1 miljard op tafel gelegd door de Franse overheid. In het Stade de France is dat voor minder dan tien voetbalwedstrijden per jaar. Geen enkele club wil er spelen. Ze worden immers verplicht een marktconforme huurprijs te betalen, anders komt de Europese Commissie in actie. Zelfs het kapitaalkrachtige Paris Saint Germain haalt daarom zijn neus op voor de veel te dure, bombastische voetbaltempel. Dat wil wat zeggen.

Link naar reactie

Nu kan ik slechts tegen de belgen supporteren. Gelukkig kan de belgische bond slechts een coach als Wilmots betalen die bekend staat om zijn beperkte visie. Daarnaast wonnen de belgen voor het laatst van Duitsland in 1926 terwijl de fransen voor het laatst verslagen werden in de tijd van Rik Coppens.

Link naar reactie

Nu kan ik slechts tegen de belgen supporteren. Gelukkig kan de belgische bond slechts een coach als Wilmots betalen die bekend staat om zijn beperkte visie. Daarnaast wonnen de belgen voor het laatst van Duitsland in 1926 terwijl de fransen voor het laatst verslagen werden in de tijd van Rik Coppens.

 

Wat Wilmots betreft, geef ik je volledig gelijk. Er waren slechts twee matchen die echt goed waren. op het WK tegen USA én vooral de gewonnen oefenwedstrijd tegen Frankrijk. (

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150607_01719341 )

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Nu kan ik slechts tegen de belgen supporteren. Gelukkig kan de belgische bond slechts een coach als Wilmots betalen die bekend staat om zijn beperkte visie. Daarnaast wonnen de belgen voor het laatst van Duitsland in 1926 terwijl de fransen voor het laatst verslagen werden in de tijd van Rik Coppens.

Advocaat hebben we gehad... maar die rook elders meer geld

Link naar reactie

Nu kan ik slechts tegen de belgen supporteren. Gelukkig kan de belgische bond slechts een coach als Wilmots betalen die bekend staat om zijn beperkte visie. Daarnaast wonnen de belgen voor het laatst van Duitsland in 1926 terwijl de Fransen voor het laatst verslagen werden in de tijd van Rik Coppens.

 

Maar op de Belgische spelersgroep kunnen wij Nederlanders jaloers zijn.

 

Als ik zie wat wij nog voor spelers hebben.  Achteraf bezien is het een wonder dat van Gaal met deze spelers 3e op het WK geworden is.

 

Als de Belgische coach de laatste vier niet haalt, zou hij ontslagen moeten worden.

Link naar reactie

Maar op de Belgische spelersgroep kunnen wij Nederlanders jaloers zijn.

 

Als ik zie wat wij nog voor spelers hebben.  Achteraf bezien is het een wonder dat van Gaal met deze spelers 3e op het WK geworden is.

 

Als de Belgische coach de laatste vier niet haalt, zou hij ontslagen moeten worden.

 

Belgie heeft in potentie de beste spelers. Alleen de bescheiden volksaard (verdedigen want de ander is beter) en het tactische onbenul van de trainer zal ze van de titel afhouden.

Link naar reactie

België speelt best wel aanvallend (of wil dat). Probleem is dat de middenvelders daar niet zo goed in zijn. Witsel en Fellaini zijn niet van de rapsten en die zullen blijkbaar in de basis staan.

 

Een prima voorbeeld van de belgische mentaliteit. Niet zo goed ? Je moet gewoon vinden dat je goed genoeg bent. Alleen zo kom je verder.....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...