Ga naar inhoud

Euro 2016


Recommended Posts

Het kan zeker wel, in Brugge wordt je de toegang van het stadium geweigerd als je duidelijk gedronken hebt. Voor sommige matchen controleren ze de bussen op drank en de omgeving mag geen drank verkopen.

 

Het werkt dus zeker maar je moet het goed voorbereiden, de periode na een match is wel wat lastiger. :)

Link naar reactie

Je kunt wel dronkaards weigeren aan het stadion zelf zodat ze voordien niet zouden drinken, dronkaards massaal oppakken en 5 km verder verspreid weer loslaten zou ze wel wat moeten afkoelen. Je kunt zoiets niet opeens invoeren, dat moet opgebouwd worden.

 

Dat helpt alleen bij voetbalsupporters met een kaartje, op de dag van de wedstrijd. 

 

Er zijn heel veel supporters gekomen op de bonnefooi, die niet eens een kaartje hebben. Plus het is al de hele week prijs. 

Link naar reactie

Zwendel, je wilt toch niet beweren dat Italië zich ingroef?

België was onthutsend, vielen enorm tegen, al werden ze na de wissels beter.

Een raadsel dat Wilmots zo lang mag blijven zitten.....

 

Dries erin............

Fellaini in de spits.....haha.....ik vond die Lukaku waardeloos en Origi is B speler.

Kiezen tussen de Bruyne en Hazard......Sneijder en vd vaart konden ook niet samen.

 

Maar goed, tegen die armoedige Ieren verwacht ik een driepunter.

Dan is punt tegen Zweden voldoende en makkelijk haalbaar.

Link naar reactie

Natuurlijk speelden de Italianen verdedigend, maar dat is geen excuus, ze speelden precies zoals in de oefenmatch en daar hadden we al geluk ondanks de 3-1.

probleem is dat de meesten gewoon slecht waren. Volgens mij lopen er een aantal tegen hun zin rond bij gebrek aan een duidelijke taktiek. Ik zie na 4 jaar nog altijd niet hoe ze eigenlijk spelen. Iedereen loopt maar wat door mekaar.

En Lukaku, dat is al dikwijls gezegd, die is niet goed tegen een gesloten verdediging, maar Wilmots wil hem niet wisselen om hem zijn vertrouwen te laten houden. Trouwens moest hij die goal gemaakt hebben dan was het helemaal anders gelopen.

 

Het gaat in dit ek van een goaltje verschil afhangen net zoals op het wk.

Link naar reactie

Natuurlijk speelden de Italianen verdedigend, maar dat is geen excuus, ze speelden precies zoals in de oefenmatch en daar hadden we al geluk ondanks de 3-1.

probleem is dat de meesten gewoon slecht waren. Volgens mij lopen er een aantal tegen hun zin rond bij gebrek aan een duidelijke taktiek. Ik zie na 4 jaar nog altijd niet hoe ze eigenlijk spelen. Iedereen loopt maar wat door mekaar.

En Lukaku, dat is al dikwijls gezegd, die is niet goed tegen een gesloten verdediging, maar Wilmots wil hem niet wisselen om hem zijn vertrouwen te laten houden. Trouwens moest hij die goal gemaakt hebben dan was het helemaal anders gelopen.

 

Het gaat in dit ek van een goaltje verschil afhangen net zoals op het wk.

 

Hebben we dezelfde wedstrijd gezien? ik heb zelden een aanvallender Italiaans team gezien. Zoals Lecram al plempte: geen de Bruyne en Hazard in 1 team, gooi Lukaku eruit en smijt Wilmots buiten. De gemiddelde reper heeft meer verstand van taktiek dan deze onbenul.

Link naar reactie

Hebben we dezelfde wedstrijd gezien? ik heb zelden een aanvallender Italiaans team gezien. Zoals Lecram al plempte: geen de Bruyne en Hazard in 1 team, gooi Lukaku eruit en smijt Wilmots buiten. De gemiddelde reper heeft meer verstand van taktiek dan deze onbenul.

Ik heb Italianen gezien die in deen dubbele rij voor hun goal stonden ;)

 

Maar hier in België zijn ze ook goed maf. Voor de match gingen we Italië op een hoop spelen. Ja zeg, Italië op een hoop spelen, ze hadden het al lastig tegen Finland.

En nu is het ineens groot drama terwijl het allemaal van 5 minuten geluk en 1 goede balcontrole afhangt.

Link naar reactie

Italie was gisteren op alle vlakken veel beter dan de Belgen, vooral mentaal en taktisch.

En ik heb ook zelden Italie zo vooruit zien spelen, dus ik heb ook een andere wedstrijd gezien als Zwendel...hahaha

Echt Zwendel, Belgie begon zelf weer heel laf aan de wedstrijd.

Als Italie rustig was geweest met de eindpass (Courtois pakte nog een zekere goal) had de schade vele malen groter geweest.

En laten we eerlijk zijn......zwakker als dit zullen de italianen niet snel zijn. Al zijn die verdedigers en Buffon natuurlijk goud.

 

Maar geen paniek, beter nu een slechte wedstrijd dan later in het toernooi, dan lig je er gelijk uit.

Ik weet zeker dat Wilmots de taktiek gaat aanpassen, dit middenveld was heel slecht.

Witsel, de Bruyne en Naigolan waren heeel zwak. En ik hoop dat ik het mag zeggen hier tussen de belgen......zweet zweet......maar Hazard moet eruit.....alles behalve een aanvoerder. Een geweldige speler in een goed concept, maar hier komt het er niet uit. Ook geen fijne persoonlijkheid.

 

En ja, in dit toernooi is het bijna onmogelijk de eerste ronde eruit te vliegen (al had Blind het wellicht voor elkaar gekregen..haha). Die Zweden en die Ieren waren heel zwak, zolang Ibrahimovic daar meespeelt kan je nooit een team opbouwen, hij raakte gisteren geen knikker en daardoor de rest ook niet. De Ieren werken als paarden, maar voetballen ook als paarden, dus Belgie gaat gewoon door als tweede. Dan heb je ook een veel gunstiger programma....hahaha

Link naar reactie

Italië speelt met de verdediging van Juventus, dat zijn geen krabbers, die zijn met heel veel geluk door Bayern uit de Champions League gewipt. Ze hebben het voordeel dat ze de underdog kunnen spelen en zouden nog ver kunnen geraken.

 

En Hazard kent iedereen ondertussen, die heeft konstant 2 man op zich met een derde in steun. De Bruyne was slecht (maar had toch een voet in de 2 goede kansen die België had), Maar volgens mij is hij pissig omdat hij op rechts moet spelen. En er zijn er nog pissig: Mertens en Naingolan (en nu waarschijnlijk ook Lukaku). En dan doet iedereen in de aanval maar wat hij zelf goed vindt.

Link naar reactie

Hahaha.........niet overdrijven Zwendel, je zult zien dat Italie verder geen potten zal breken.

En waarom zo zeuren over underdog......Belgie roept tegen iedereen dat ze een gouden lichting hebben, dan niet steeds maar zeuren, maar gewoon het een keertje laten zien. Die Italianen speelden met mannen van Bologna en Lazio en een spits die via een vakantiedorp bij Feijenoord terecht kwam op zijn 25ste....kom op zeg, tuurlijk was Belgie favoriet en dat maakt geen zak uit.

 

Hazard constant drie man op hem heen...??......volgens mij vinden vooral Belgen hem goed, zo bijzonder is hij niet, ik vind De Bruyne en Mertens beter.

Het is een prima speler, maar niet meer dan dat. 

 

Retep heeft gelijk, Wilmots weg en snel Dick Advocaat erbij halen, Hazard eruit (of aan de zijkant) en ja...hahaha....met die rare shirts erbij leek het soms wel een circus...hahaha...die Fellaini en Nainggolan...haha. Het leek wel Darts of een Rodeo.

Trouwens, waarom speelt Witsel altijd mee, voegt gisteren ook niks toe ?

 

Kortom, keeper fantastisch, achterhoede OK, middenveld (Mertens, Hazard, de Bruyne, Witsel, Nainggolan, Dembele, Chadli) voldoende mogelijkheden met veel spelers met grote klasse en voorin....tsja.....Lukaku, Origi en Benteke...allemaal net niet. Ik zou misschien voor Fellaini kiezen daar of anders toch Lukaku. En die jongen van Atletico is toch ook prima.

 

Courtois, Ciman, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, De Bruyne, Dembele, Naingolan/Witsel, Mertens/Hazard, Fellaini/Lukaku en Carrasco 

 

Belgie moet voor de titel gaan. De betere landen zijn zwakker dan ooit (Duitsland, Spanje en Italie), er liggen echt kansen.  

Link naar reactie

Spanje heeft een oud team, Italie slechte conditie, Engeland is zwak. Belgie moet alleen nog met Frankrijk of Duitschland afrekenen. Pak nu eindelijk eens je kans, geen kenmerkend Belgisch Calimero gedrag maar gewoon stellen: Belgie heeft de beste spelers en wordt kampioen !

Link naar reactie

Nee, Belgie staat nummer 2 (of is het inmiddels na de smadelijke nederlaag van gister nummer 3 ?) op de FIFA lijst en moet gewoon kampioen worden. Als ze ook maar een derde van de hollandse arrogantie, een drittel van de duitse wil tot winnen en 33,3 % van de Italiaanse leepheid zouden hebben......

Link naar reactie

Dat België Europees kampioen ging worden heb IK nooit gezegd, behalve die oefenmatch tegen Frankrijk hebben ze de jongste tijd eigenlijk geen goede match gespeeld. Maar ze zijn hier in België een klein beetje zot geworden. Eerst gaan we alles platspelen en als e dan eens een keer verliezen is het direkt paniek.

 

Het gaat trouwens een grote loterij worden. Wie de eerste (enige) goal maakt wint. En we gaan een hoop heel vervelende matchen zien.

Link naar reactie

Mmm, ik moet zeggen dat Retep en Lecram er een goede kijk ophebben. En oh ja, wat mis ik die Hollandse branie... Enkel daarvoor zou je Kompany meenemen. Nu heb ik enkel grinta gezien bij Naingolan, Courtois en een boze Vertonghen. Ik hoop dat het flink rommelt op training en dat er eens niet gesust wordt. 

 

Mijn favoriete elf is deze

 

                             Courtois

Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen

                Naingolan - Dembele

                         Debruyne   

Carasco/Mertens  Lukaku   Hazard/Mertens   

 

Met Hazard en Carasco in continu wisselende flanken. Lukaku is misschien een slechte kaatser maar met Naingolan én Debruyne achter hem, ga je 'm wel eens op zijn snelheid kunnen lanceren. Voorzetten kunnen er komen van Meunier, Mertens, vertongen en Carasco/Hazard.  

 

Kom je achter  Fellaini erin ipv Meunier en Dembele linkerflank laten dekken. 

 

#iedereen.bondscoach

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Dat België Europees kampioen ging worden heb IK nooit gezegd, behalve die oefenmatch tegen Frankrijk hebben ze de jongste tijd eigenlijk geen goede match gespeeld. Maar ze zijn hier in België een klein beetje zot geworden. Eerst gaan we alles platspelen en als e dan eens een keer verliezen is het direkt paniek.

 

Het gaat trouwens een grote loterij worden. Wie de eerste (enige) goal maakt wint. En we gaan een hoop heel vervelende matchen zien.

 

Een grote loterij ? 

EK en WK worden meestal gewonnen door de betere landen zonder loterij of wil jij beweren dat Hongarije, Roemenie of Noord Ierland net zoveel kans hebben.....

 

Belgie is gezien haar kwaliteit een ploeg die in de top 4 moet komen, geen verstoppertje spelen. Voetbal hangt altijd af van kwaliteit en geluk, maar zeker geen loterij.

Dit EK heel veel hele zwakke landen en ook nog nummer 3 door, dus voor de betere landen bijna onmogelijk om in de eerste ronde te stranden.

Duitsland (zwakste Duitsland sinds eeuwen), Spanje (na alle titels en stoppen diverse internationals ook niet meer 100% gemotiveerd), Belgie (mentale problemen) en Frankrijk (thuisvoordeel, maar niet echt een team) zijn de landen, die normaal gesproken om de titel gaan strijden.

Daarnaast outsiders Italie (buiten de verdediging niks), Engeland (eeuwige losers) en Portugal (alles hangt af van Ronaldo).

 

Verder veel grauwe middenmoot (Tsjechie, Rusland, Roemenie, Zwitserland, Polen, Oekraine, Zweden etc.), welwillende kwaliteitsarme (Ierland, Albanie, IJsland, Wales, Slowakije etc.) en echt heel zwakke broeders (Noord Ierland, Hongarije, Turkije etc.).

 

Mijn god.....wat heeft Nederland ongelooflijk gefaald, hoe kan je in vredesnaam uitgeschakeld worden door IJsland, Tsjechie en Turkije......ik schaam me nog steeds heel diep.

En de bondscoach zit er nog...hahaha......en van Oostveen ook nog....hahaha....wat een corrupte idioten. 

Link naar reactie

Mmm, ik moet zeggen dat Retep en Lecram er een goede kijk ophebben. En oh ja, wat mis ik die Hollandse branie... Enkel daarvoor zou je Kompany meenemen. Nu heb ik enkel grinta gezien bij Naingolan, Courtois en een boze Vertonghen. Ik hoop dat het flink rommelt op training en dat er eens niet gesust wordt.

 

Mijn favoriete elf is deze

 

Courtois

Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen

Naingolan - Dembele

Debruyne

Carasco/Mertens Lukaku Hazard/Mertens

 

Met Hazard en Carasco in continu wisselende flanken. Lukaku is misschien een slechte kaatser maar met Naingolan én Debruyne achter hem, ga je 'm wel eens op zijn snelheid kunnen lanceren. Voorzetten kunnen er komen van Meunier, Mertens, vertongen en Carasco/Hazard.

 

Kom je achter Fellaini erin ipv Meunier en Dembele linkerflank laten dekken.

 

#iedereen.bondscoach

Waarom niet het ijzersterke duo Alderweireld en Vertonghen in het centrum van de verdediging positioneren? Bij Ajax deden ze dat al geweldig en dit seizoen bij de Spurs waren ze het beste van de Premier League. Vermaelen kan dan op links. Vind ik minder goed dan Vertonghen in het centrum. Verder zou ik dezelfde opstelling maken. Mertens op de bank.
Link naar reactie

Waarom niet het ijzersterke duo Alderweireld en Vertonghen in het centrum van de verdediging positioneren? Bij Ajax deden ze dat al geweldig en dit seizoen bij de Spurs waren ze het beste van de Premier League. Vermaelen kan dan op links. Vind ik minder goed dan Vertonghen in het centrum. Verder zou ik dezelfde opstelling maken. Mertens op de bank.

Probleem met flankverdedigers. Denayer en Lukaku zijn een beetje door de mand gevallen en Meunier heeft ook nog geen potten gebroken.

En Vertongen en Alderweireldt zijn goed voor het krachtvoetbal in de Engelse competitie, maar zijn niet van de snelste en wendbaarste.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...