Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Als er iets voorvalt dan moet je nog steeds dat magazijn koppelen aan je mitrailleur. En een kogel in de kamer brengen en je vuursnelheid instellen. De seconden tellen op zo'n momenten.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wel, da's moeilijk om te bepalen: blijkbaar zijn dat regels die ze bij de staatsveiligheid en politiekorpsen zo een beetje ter plaatse en hic et nunc uitvinden en toepassen. Maar het laat gewoon uitschijnen dat ze zelf niet echt weten wat ze aan het doen zijn en hoe ze dergelijke problematiek moeten aanpakken.

Wat ze dan wel weer zeker weten is: de burger mag geen vuurwapens hebben. Paar dagen geleden in het nieuws: opnieuw verstrengde wetgeving omtrent het aankopen en bezit van vuurwapens in de EU.

Link naar reactie

"Laat je niet afleiden of leidt anderen niet af met gebabbel. Werk hier aan! ", schreef de juf van Nederlands om mijn dochters rapport. Oké, een terechte opmerking. Maar ik geef toe dat ik misschien die dt-fout niet ter plaatse had moeten verbeteren. Mijn dochter zal hard moeten werken de komende trimesters voor Nederlands....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

"Laat je niet afleiden of leidt anderen niet af met gebabbel. Werk hier aan! ", schreef de juf van Nederlands om mijn dochters rapport. Oké, een terechte opmerking. Maar ik geef toe dat ik misschien die dt-fout niet ter plaatse had moeten verbeteren. Mijn dochter zal hard moeten werken de komende trimesters voor Nederlands....

Dit is niet noodzakelijk fout: het eerste is een gebod, het tweede een suggestie.

 

Of de juf is van de (zeer) oude stempel en benadert je dochter met de pluralis majestatis. ;)

Link naar reactie

Als er iets voorvalt dan moet je nog steeds dat magazijn koppelen aan je mitrailleur. En een kogel in de kamer brengen en je vuursnelheid instellen. De seconden tellen op zo'n momenten.

Inderdaad. Als die Italiaanse agent dat moest doen met die schietende Tunesiër Amri, was ie nu dood...

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ik herinner mij dat tijdens mijn legerdienst er ook een korte periode was dat het dreigingsniveau verhoogd werd, waardoor we onze lader op het geweer moesten steken, maar we mochten het geweer nog niet laden. Dat was enkel voor bij het allerhoogste niveau.

Maar die 10 kogels die je kreeg in NL, schoot ook niet op.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...