eriktex Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Dit is het pinksterweekeinde. Waarom er voor vrijdag en zaterdag gekozen is...? De Harmonie is de (mooie) schouwburg van Leeuwarden en ligt dus midden in het centrum en ook vlak bij het station. Met de auto wordt het dan wel betaald parkeren... Wat vinden we hier van? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
JPAR Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Prima. Thuiswedstrijd. Mooi op de fiets erheen Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Opvallende keuze ook op de vrijdag wens de organisatie het beste toe of ik zelf aanwezig zal zijn denk het niet Quote Link to comment
Theoak Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Op de site staan hele andere data! Namelijk 27 + 28 mei 2017. Quote Link to comment
eriktex Posted August 18, 2016 Author Share Posted August 18, 2016 De website is verouderd. De flyer komt van een recente facebook-post... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Yan Posted August 19, 2016 Share Posted August 19, 2016 Is de locatie niet te klein ? Ik was er begin dit jaar naar aanleiding van het event rond de Suske en Wiske-musical. We zaten met enkele tekenaars in het foyer, maar zo groot is die nu ook niet (tenzij er ergens 'verborgen' zaaltjes zijn ). Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
eriktex Posted August 19, 2016 Author Share Posted August 19, 2016 De foyer is best groot hoor. Alle standhouders die laatst in Drachten waren passen daar wel in. Ik denk dat ze jou in een verborgen zaaltje gezet hadden . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
marioboon Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Is het ginds een Christelijk gebied? Waar de dag des Heeres heilig is? Is er die vrijdag een vrije dag? Betalen ze mij een hotelkamer? Belangrijke vragen Dit is het pinksterweekeinde. Waarom er voor vrijdag en zaterdag gekozen is...? De Harmonie is de (mooie) schouwburg van Leeuwarden en ligt dus midden in het centrum en ook vlak bij het station. Met de auto wordt het dan wel betaald parkeren... Wat vinden we hier van? Quote Link to comment
eriktex Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Nou, Leeuwarden is eerder het Sodom en Gomorra van Friesland . En de vrijdag is geen vrije dag... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Theoak Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ik vind het juist wel begrijpelijk om het vrijdag en zaterdag te doen, zodat je het winkelende publiek op beide dagen ook binnen kunt lokken. Ik betwijfel of de zondag de winkels open zullen zijn, zeker niet als het de eerste Pinksterdag is. Het is een paar minuten lopen en de locatie is mooi in de binnenstad. Quote Link to comment
Tweetie Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ik vind het juist wel begrijpelijk om het vrijdag en zaterdag te doen, zodat je het winkelende publiek op beide dagen ook binnen kunt lokken. Ik betwijfel of de zondag de winkels open zullen zijn, zeker niet als het de eerste Pinksterdag is. Het is een paar minuten lopen en de locatie is mooi in de binnenstad. Op vrijdag kost parkeren geld en op zondag is het gratis. Bovendien wil je juist een beurs open hebben als de winkels NIET open zijn en er verder weinig te doen is. Quote Link to comment
Theoak Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Dat is uiteindelijk een keuze van de organisatie. Op een niet-koopzondag in Leeuwarden zullen enkel de diehard verzamelaars afkomen. Wil je een nieuw en groter publiek binnen kunnen halen, dan lijkt deze optie mij daar meer succes mee te kunnen hebben. Quote Link to comment
JPAR Posted August 31, 2016 Share Posted August 31, 2016 Maandags is de elfstedentocht. Daar worden zondags al allemaal voorbereidingen voor getroffen. Quote Link to comment
Ariadne Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Nou, Leeuwarden is eerder het Sodom en Gomorra van Friesland . En de vrijdag is geen vrije dag... Echt wel! Tenzij ze m'n rooster veranderen.... dan niet. Volgens mij heb ik een directe bus naar Leeuwarden, maar de Afsluitdijk is zo saai. Ik zal er 's over denken, het is toch pas volgend jaar. Quote "Real stupidity beats artificial intelligence every time." -- (Terry Pratchett, Hogfather) Link to comment
Henk-327 Posted January 8, 2017 Share Posted January 8, 2017 zie de website www.stripmanifestatie.nl of naar Facebook: Stripmanifestatie (voor de laatste stand van zaken) Quote Link to comment
Henk-327 Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Zie www.stripmanifestatie.nl/ex_libris.html Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Kom denk even kijken gaan er nog meer forumers naar toe? Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Ik heb toch een kraam gehuurd kwam toch kijken kan ik net zo goed komen staan vriendelijke organisatie en standhuur Quote Link to comment
fazerco Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Misschien dat ik kom. Ik ben hier nog niet eerder geweest. Quote Link to comment
Campesino Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 De vrijdag kom ik zeker. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
tuinmantvkijken Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 gewoon komen fazerco mooi dat je komt campesino Quote Link to comment
fazerco Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 1 uur geleden, tuinmantvkijken zei: gewoon komen fazerco mooi dat je komt campesino Werk komt er nog wel eens tussen...... Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Update dag 1 erg gezellig mooie zaal prima organisatie nu nog bezoekers Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Vandaag Ietsepietsie drukker maar nog steeds errugg rustig Wel mooie dedie gescoort van Tim artz Quote Link to comment
Tweetie Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Op 2017-6-3 om 19:33, tuinmantvkijken zei: Vandaag Ietsepietsie drukker maar nog steeds errugg rustig Wel mooie dedie gescoort van Tim artz Hij is vast mooier als hij niet op z'n kop staat. Quote Link to comment
Henk-327 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Opkomst viel misschien tegen, wel alle gelegenheid om met je favoriete tekenaar te praten en een mooie tekening te krijgen! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Deze beurs verdient meer bezoekers echt leuk van opzet oorzaak ? Quote Link to comment
Lecram Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Teveel van hetzelfde....... Er zijn teveel van dit soort beursjes en misschien was het ook te goed weer. Quote Link to comment
Gerb-Art Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Aan het weer mag het niet liggen.. in San Diego is het altijd mooi weer ;-) Da's echt zo'n standaard excuus.. ''Ja het ligt aan het mooie weer...'' Was er als tekenaar alleen op zaterdag. (bovenverdieping, die helaas door slecht aangeven nog rustiger was dan de benedenvloer) Vond het ook erg rustig, het is niet het type beurs waar je van binnenloopt, maar waar het meer draait om de gezelligheid. :-) Het mag dan 1 vd 'kleinste beurzen' zijn, de behandeling die je als tekenaar krijgt is groots. Verblijf word geregeld, gratis tafel, onbeperkt koffie/thee, goed gevuld lunchpakket, fles wijn na afloop. Ik heb nog geen organisatie meegemaakt die dat evenaart. En ook nog een alinea 'Gerb-Art' in de Ljouwarder Courant :-) Quote Link to comment
Yan Posted June 9, 2017 Share Posted June 9, 2017 Fles wijn ???? Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Johan Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 Quote Al uirgedronken voor je zat waart ?? Quote Link to comment
Yan Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 15 uren geleden, Johan zei: Niet gezien en ik zat nochtans rechtover Gerben. Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
Gerb-Art Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 it wie in lekker glês wyn! :-) Quote Link to comment
Yan Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 1 uur terug, Gerb-Art zei: it wie in lekker glês wyn! :-) schol ! Quote It could be worse, it could be raining ! Link to comment
marioboon Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Weet iemand ondertussen waarom de eerste dag op een vrijdag was? Ik denk wel dat dit deel van Nederland wel een goeie stripbeurs kan verdragen. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 dat was vanwege Pinksteren en 11 stedentocht met motoren volgens mij Quote Link to comment
Johan Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Laten we Pinkpop niet vergeten... Quote Link to comment
Arco Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Het gaat er niet om of een streek een beurs verdient, maar of er aan een beurs kan worden verdiend. Ik heb bij dit soort berichten altijd meteen medelijden met standhouders die er weer eens zijn ingetuind, los van het feit hoe gezellig het geweest is. Quote Link to comment
Recommended Posts