nobody Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Boekenmagazijn B Dit is één van mijn favorieten. De schitterend getekende ijsbeer, half in de grondnevel staand. Het is deel 6 uit 2012 van de druïden. De cover is van Lamontagne. Rik Link to comment
nobody Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Ik heb A gekozen. Link to comment
Waldorf Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 A. A doet aan rock & roll denken. B zijn weer airbrush-indianen op vrachtwagencabines. Rock & roll is goed. airbrush-indianen op vrachtwagencabines zijn slecht. Simpel. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kool Thing Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 B was de reden voor mij om die reeks niet te kopen. Veel te grote beer, te kleine tandenstoker. Ik heb hetzelfde probleem met dat veel te grote gewei. Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
SPeeDy Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 A. Knap dat de titel zo ontworpen is dat die idd de titelnaam visueel uitbeeldt. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Timhardt Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 B was de reden voor mij om die reeks niet te kopen. Veel te grote beer, te kleine tandenstoker. Ik heb hetzelfde probleem met dat veel te grote gewei. Bij deel 6 was de reeks eigenlijk al over zijn hoogtepunt heen. De eerste 4 of 5 dacht ik vormen de eerste cyclus en die is zeer goed! Link to comment
Rik Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Bij deel 6 was de reeks eigenlijk al over zijn hoogtepunt heen. De eerste 4 of 5 dacht ik vormen de eerste cyclus en die is zeer goed! Maar wat heeft dit met de cover te maken? Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Kristof Berte Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Ik ging eerst B stemmen, maar dat mini-zwaardje houdt me tegen. Als je ergens het risico loopt om dergelijke ijsberen tegen te komen, neem dan tenminste deftig materiaal mee. Ik denk er nog even over na. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Gio Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Ik moet bij B denken aan de Noorderlicht serie (Gouden Kompas) bij Sherpa. Ik begrijp de relatie met de reeks en titel niet helemaal. A vind ik beter kloppen. Daarom A. Link to comment
Timhardt Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Maar wat heeft dit met de cover te maken? ook de covers waren toen over hun hoogtepunt heen Link to comment
sjaakie Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 A schitterende cover. vind beiden mooi maar bij A heb ik meteen de neiging om verder in het boek te kijken. Link to comment
mig el pig Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 A gestemd, schitternde cover. Is de strip goed? edit:zelfde sentiment als sjaakie Link to comment
Sammie Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Cover B nodigt me meer uit om het album te lezen dan bij A ... vandaar voor B gekozen. Link to comment
Recommended Posts