Lav Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Het nieuwe forum ziet er goed uit op mijn desktop en de eerste dag leek die ook zeer goed te werken op mijn gsm. Nu lijkt de mobiele versie echter anders te zijn omdat verschillende zaken, zoals forumposts te breed uitvallen op mijn scherm. Ik dacht dat ik het misschien ergens per ongeluk op desktop versie gezet had maar zou niet weten hoe ik het terug moet veranderen of dat dit nu ook het geval is bij andere mensen hun gsm? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Bonte Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 We kennen het probleem, op de grote GSMs valt het nog mee maar we zoeken een oplossing in de layout. Quote Link to comment
Simon Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Welke smartphone heb jij Koen? Quote Link to comment
Simon Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Ik heb een iPhone SE, bij mij ziet de layout er uit als op een PC. Edit: Zojuist nog eens opnieuw geopend op m'n smartphone, de layout is hetzelfde als deze van Koen. Quote Link to comment
Bonte Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Mobiel zou nu in orde moeten zijn Quote Link to comment
Lav Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Yup! Het is terug perfect nu, great job! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
roi de la bd Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Met mijn mobiel (Nokia) kan ik geen berichten meer schrijven. Ik ga nogal langzaam met mijn tijd mee. Ik heb geen I-Phone of tablet en ook geen computer thuis. Quote Link to comment
Bonte Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Ja, echt oude systemen worden niet goed meer ondersteund, het is vooral Java die daarvoor zorgt. Kun je misschien java updaten op je Nokia? Quote Link to comment
Yncke Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Java is geen javascript. Quote yncke.be Link to comment
Bonte Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Ja juist, het is javascript. Dat is verbonden aan de browser. Quote Link to comment
roi de la bd Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Jammer. Ik weet niet of ik iets anders kan updaten. Het systeem dat voor internet zorgt op mijn mobiel heet Opera mini, geloof ik. Tijd dat ik een andere telefoon/ of smartphone aanschaf. Quote Link to comment
Zwendel Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 Waarom koop je geen tablet (is veel handiger) en gebruik je telefoon gewoon als gsm? Quote Link to comment
Yncke Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 2 minutes ago, roi de la bd said: Jammer. Ik weet niet of ik iets anders kan updaten. Het systeem dat voor internet zorgt op mijn mobiel heet Opera mini, geloof ik. Tijd dat ik een andere telefoon/ of smartphone aanschaf. Het bizarre is dat ik er 1 keer in geslaagd ben om met Opera mobile op het nieuwe forum te posten. Alleen geen idee hoe 't die ene keer gelukt is... Quote yncke.be Link to comment
roi de la bd Posted March 13, 2017 Share Posted March 13, 2017 1 minuut geleden, Zwendel zei: Waarom koop je geen tablet (is veel handiger) en gebruik je telefoon gewoon als gsm? Zoals ik al zei, ik ga nogal moeilijk met mijn tijd mee. Het heeft lang geduurd voor ik een dvd-speler had, bv. Maar wie weet een keertje. Quote Link to comment
Yncke Posted October 29, 2017 Share Posted October 29, 2017 Test test... Quote yncke.be Link to comment
esteban² Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Ben ik de enige waarbij het moeilijk werken is op dit forum via een smartphone? Tekst typen of achteraf bewerken is altijd een uitdaging. Bij 'enter' doet hij er bv twee of meer, wanneer ik in 't midden van de tekst iets wil aanpassen, begint hij vaak moeilijk te doen en constant 'dit quoten' te geven of ergens anders te typen dan gevraagd, enz. Ik heb dit in alle phone-browsers, op WP model en op Huawei (of hoe heet het) ... Op geen enkel ander forum stuit ik op deze ongemakken, enkel hier. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Bonte Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Welk thema gebruik je? Mobiel kun je best overstappen naar thema IPS 4, die kun je onderaan het forum aanpassen onder 'thema'. Quote Link to comment
esteban² Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 Ook bij het gebruik van dat thema, blijft het probleem zich voordoen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
mojo Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Het is maar iets klein, maar het stoort me al langer. Op de overzichtspaginas staat wanneer de recentste post is, maar die wordt bij mij niet goed weergegeven voor minuten en uren. Voor dagen is het ok. Ik heb een iphone SE. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
dutch lines Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 1 uur terug, mojo zei: Het is maar iets klein, maar het stoort me al langer. Op de overzichtspaginas staat wanneer de recentste post is, maar die wordt bij mij niet goed weergegeven voor minuten en uren. Voor dagen is het ok. Ik heb een iphone SE. Ik heb hetzelfde op een Samsung Android smartphone. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
esteban² Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Hetzelfde op WP en Huawei. Bij elk thema, ter info. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
mojo Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 @Bonte ik zie dat dit nog steeds voorvalt. Is dit een algemene bug? Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Bonte Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 20 minuten geleden, mojo zei: @Bonte ik zie dat dit nog steeds voorvalt. Is dit een algemene bug? Het is bij alle templates maar niet als je de taal op engels zet, het is dus een vertaal probleem. Ik zal zien of ik het kan aanpassen. Voorlopige oplossing is om het forum op Engels te zetten. Quote Link to comment
Bonte Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 39 minuten geleden, mojo zei: @Bonte ik zie dat dit nog steeds voorvalt. Is dit een algemene bug? Ik denk dat het opgelost is, er zat een vertaalfout in de XML file en heb het kunnen aanpassen. Quote Link to comment
mojo Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 18 uren geleden, Bonte zei: Ik denk dat het opgelost is, er zat een vertaalfout in de XML file en heb het kunnen aanpassen. Merci, lijkt idd ok nu! Ik zie wel dat de dagen niet meer helemaal juist zijn. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Bonte Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Op 14/8/2018 om 17:59, mojo zei: Merci, lijkt idd ok nu! Ik zie wel dat de dagen niet meer helemaal juist zijn. ok, is in orde nu Quote Link to comment
mojo Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 3 uren geleden, Bonte zei: ok, is in orde nu Super! Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Bonte Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 5 minuten geleden, Waakwater zei: Hoe kan ik zoeken op de mobiele versie? Dat zou moeten werken maar de ikoontjes zijn verdwenen, ik werk vandaag aan een update, best daarop wachten Quote Link to comment
cartoonesk Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Voor de update kon ik met mijn mobiel (geen smartphone of Iphone) nog afbeeldingen plaatsen als reactie maar nu kan ik helemaal niet meer reageren op mijn mobiel. En volgens mij moet ik per se inloggen om het forum te zien. Quote Link to comment
Bonte Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 28 minuten geleden, cartoonesk zei: Voor de update kon ik met mijn mobiel (geen smartphone of Iphone) nog afbeeldingen plaatsen als reactie maar nu kan ik helemaal niet meer reageren op mijn mobiel. En volgens mij moet ik per se inloggen om het forum te zien. Kun je een link geven naar de plaats waar je moet inloggen? Voor zover ik kan zien werkt alles nog zoals voorheen. Zal het nog verder nakijken op andere toestellen. Quote Link to comment
cartoonesk Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Nu zit ik op de computer op mijn werk. Ik keek even op mijn mobiel en ben nog ingelogd maar zie niet hoe ik moet uitloggen. Hoe dat op een smartphone is weet ik niet. (ik heb een goedkope mobiel maar dacht het even te melden) Quote Link to comment
cartoonesk Posted October 22 Share Posted October 22 Hallo, allemaal. Dit is mijn eerste bericht met mijn eerste smartphone! (Test) Yncke and BobFish 1 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted October 22 Share Posted October 22 Ontvangen! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
cartoonesk Posted October 24 Share Posted October 24 Vraagje : hoe schrijf je een accent op bv een "e" met een smartphone? Ik kan bv niet "Herge" op de juiste manier schrijven. Alvast bedankt! Quote Link to comment
BobFish Posted October 24 Share Posted October 24 29 minuten geleden, cartoonesk zei: Vraagje : hoe schrijf je een accent op bv een "e" met een smartphone? Ik kan bv niet "Herge" op de juiste manier schrijven. Alvast bedankt! Lang inhouden cartoonesk 1 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cartoonesk Posted October 24 Share Posted October 24 Hergé. Oh, ja! Met 'n beetje oefening zal 't wel lukken! Hartelijk dank, Bobfish! BobFish 1 Quote Link to comment
TDPB Posted October 24 Share Posted October 24 Hé, dat vroeg ik me gisteren dus ook af. Handig om te weten. cartoonesk 1 Quote Link to comment
sporoi Posted October 26 Share Posted October 26 Op 22/10/2024 om 15:15, cartoonesk zei: Hallo, allemaal. Dit is mijn eerste bericht met mijn eerste smartphone! (Test) QRN cart? Quote Link to comment
Recommended Posts