velden8 Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Mijn kinderen hebben het gefilmd en lagen in een deuk. Nu heb ik ook niet bepaald het postuur om op zo'n stier te zitten. Het is een filmpje die helaas niet gedeeld zal worden hier op de reep Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Nu is jouw kind een puber Velden8 dus misschien ... Quote Link to comment
Tweetie Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 7 uren geleden, velden8 zei: Mijn kinderen hebben het gefilmd en lagen in een deuk. Nu heb ik ook niet bepaald het postuur om op zo'n stier te zitten. Het is een filmpje die helaas niet gedeeld zal worden hier op de reep Het verdient inderdaad een veel bredere verspreiding Quote Link to comment
Sssneraul Posted September 7, 2018 Share Posted September 7, 2018 Veldhoven en Breda wat mij betreft beide leuke beurzen. In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien. Breda is gewoon prima. Al dat gezeur over rennen of plattegrond.. Dan ren je toch niet als je je daar te goed voor voelt. Wat een gelul. Ook daar doen de mensen super zin best om iets leuks neer te zetten. Ik heb daar respect voor en steun het van harte. Wat internationale tekenaars betreft. Ik denk dat voor veel normale deurgangers het neiuwe namen zijn waarbij het leuk is om et zien hoe ze werken. Maar ja velen van ons... inclusief ikzelf zijn verwend...maar dat mag de maat niet aangeven. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Op 7/9/2018 om 23:37, Sssneraul zei: In Veldhoven vond ik de Jn van Haasteren studio een aanwinst. Denk dat ze zelf ook onder de indruk waren van het grotendeels andere publiek dan wat zich normaal op een beurs laat zien opmerkelijk idd! Ik stond met verbazing te kijken hoe ze (ook Dick Heins) het zo enorm druk hadden met fikse rijen! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
linthout Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 Op 4/9/2018 om 23:16, BSS zei: Ik heb wel die van Dutch Lucky Luke gevonden .... maar dat telt zeker niet ... Ik heb die mens gezien op de beurs in Gouda. Ongelofelijk! Hij is echt de perfecte Lucky Luke! Quote Link to comment
Yncke Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 1 hour ago, linthout said: Ik heb die mens gezien op de beurs in Gouda. Ongelofelijk! Hij is echt de perfecte Lucky Luke! Als het dezelfde is als Terneuzen vorig jaar: ja, echt een heel geslaagde gelijkenis. Quote yncke.be Link to comment
Johan Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 Ja, het was dezelfde persoon Quote Link to comment
Recommended Posts