Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Die lineup bij DARK DRAGON BOOKS is wel heerlijk zeg!!!

 

Tekenaar Stephane Louis, artiesten van Sneeuwwitje, Chris Evenhuis en Frederic Vignaux!!

 

En van FB geplukt:

"Sexy Stella" uit Notorious Circus komt als cosplay act naar de Stripdagen in Gorinchem op 9&10 maart. En Chris Evenhuis gaat de Beurs Editie signeren. Kom je ook?

307401_604633062885078_1806044753_n.jpg

Link naar reactie

Kijk kijk, een gehalveerde Stanley Heinze is er ook :)

Misschien wil hij zelfs het roddelblad waar hij op de cover staat/stond wel signeren. Hoewel zo'n blad dan eigenlijk weer afbreuk doet aan 'm, want hij verdient inderdaad alle respect. Net als alle andere mensen die zich voor zo'n programma lenen of gewoon flink kunnen afvallen trouwens. Dat zijn toch prestaties.

 

 

Tja, het gevaar is ook dat stripmakers met een aansprekend oeuvre "opraken".

 

Een ander gevaar vind ik dat iemand een prijs te vroeg krijgt. Niet dat iemand op zijn of haar 40e geen mooi oeuvre kan hebben, maar er zijn naar mijn mening toch wel mensen die (achteraf gezien) de prijs wel wat later hadden mogen krijgen omdat hun oeuvre er zoveel mooier op is geworden dat een algehele beloning nu pas écht op zijn plaats is. Anderzijds, dat weet je ook nooit en voor het zelfde geld wacht je weer te lang.

Link naar reactie

Volgens mij is je uitzicht beperkt en heb je uitzicht op al de lelijke kerels van Windmill Comics.

 

Ja dat klopt...echter jullie staan wel iets verder van ons af dan vorig jaar - dat scheelt al :-). Vorig jaar kreeg ik bij jullie nog een prachtige Captain Roffa met Super-Guidetti...dat wordt dit jaar toch minstens een Captain Roffa met SUPER PELLE !!! :e005: :e005: :e005: :e005: .

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Eerder naar binnen als stripschapslid (moet snel terugkomen ;) ) en signeertickets voor Eppo abonnees, het worden mooie dagen voor de ware liefhebbers, die het stripverhaal in Nederland het hele jaar daadwerkelijk steunen :cheerf2:

 

Nu nog exclusief signeren van Paul Teng voor abonnees van het stripschrift en gerechtigheid is daar. :P

Link naar reactie

Tja, dat lijkt me erg rustig worden voor de Eppo tekenaars die nog geen (nieuw) album hebben. Komt Mars zijn Trixen signeren bij Eppo of bij strip2000? Bij Eppo moeten we dan een Mars ticket kopen of is de aanschaf van Trix voldoende ? Of zullen we (ik neem aan dat Imajica en Olsimar ook een Mars dedi wensen) andere wegen moeten bewandelen ?

 

Ach, de Eppo stand is voor mij niet zo interessant, een Storm that's all. Fred de Heij zie ik wel bij Xtra en Eric Heuvel bij L....

Link naar reactie

Ja dat klopt...echter jullie staan wel iets verder van ons af dan vorig jaar - dat scheelt al :-). Vorig jaar kreeg ik bij jullie nog een prachtige Captain Roffa met Super-Guidetti...dat wordt dit jaar toch minstens een Captain Roffa met SUPER PELLE !!! :e005: :e005: :e005: :e005: .

 

Erik

 

Super Pelle met zijn side kick Little Clasie ?

Link naar reactie

Tja, dat lijkt me erg rustig worden voor de Eppo tekenaars die nog geen (nieuw) album hebben. Komt Mars zijn Trixen signeren bij Eppo of bij strip2000? Bij Eppo moeten we dan een Mars ticket kopen of is de aanschaf van Trix voldoende ?

 

Mars weet (nog) niks van die tickets. Het lijkt me dat ik Trix 1 zowel bij Strip2000 als bij Eppo signeer. Maar God weet wat ik allemaal nog van Eppo te horen krijg...

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Tja, dat lijkt me erg rustig worden voor de Eppo tekenaars die nog geen (nieuw) album hebben. Komt Mars zijn Trixen signeren bij Eppo of bij strip2000? Bij Eppo moeten we dan een Mars ticket kopen of is de aanschaf van Trix voldoende ? Of zullen we (ik neem aan dat Imajica en Olsimar ook een Mars dedi wensen) andere wegen moeten bewandelen ?

 

Ach, de Eppo stand is voor mij niet zo interessant, een Storm that's all. Fred de Heij zie ik wel bij Xtra en Eric Heuvel bij L....

 

Ik heb nog een Mag & Maggie liggen waar ik al jaren verdwaast mee rond loop op elke beurs op zoek naar die vermaledijde Mars. Verder heb ik bij de Eppo stand niet veel te zoeken denk ik.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik heb nog een Mag & Maggie liggen waar ik al jaren verdwaast mee rond loop op elke beurs op zoek naar die vermaledijde Mars. Verder heb ik bij de Eppo stand niet veel te zoeken denk ik.

 

Op mijn blog kondig ik altijd precies aan óf en welk half uurtje ik kom signeren. En waar. Dit jaar moet je wel heel erg je best gaan doen om mij niet tegen te komen; ik ben er het hele weekend. (Kreun.)

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Nou nou, beste stripvrienden, niet zo op de Eppo afgeven.

Mars staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje (vooral de dame van de redactie), maar van Oudenaarden (Rhonda), Heuvel, van den Broek, Delbressine (heb ik nog niet), Molenaar, Nix ?? (en zo kan ik nog wel doorgaan) smaken ook prima.

En natuurlijk Fred de Heij.................

Link naar reactie

Op mijn blog kondig ik altijd precies aan óf en welk half uurtje ik kom signeren. En waar. Dit jaar moet je wel heel erg je best gaan doen om mij niet tegen te komen; ik ben er het hele weekend. (Kreun.)

 

Klopt Mars, maar in Breda was je niet vorig jaar, volgens mij in Gorinchem vorig jaar ook niet, tenminste niet op de dagen dat ik er was. Maar als retep en ik elkaar al nooit tegenkomen dan is dit niet gek hoor. Ik loop in iedergeval even langs met m'n Mag.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Eerder naar binnen als stripschapslid (moet snel terugkomen ;) ) en signeertickets voor Eppo abonnees, het worden mooie dagen voor de ware liefhebbers, die het stripverhaal in Nederland het hele jaar daadwerkelijk steunen :cheerf2:

 

Nu nog exclusief signeren van Paul Teng voor abonnees van het stripschrift en gerechtigheid is daar. :P

 

:cheerf2: Wij moeten zeker eens kennis maken in Gorinchem! :cheerf2:

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Eerder naar binnen als stripschapslid (moet snel terugkomen ;) ) en signeertickets voor Eppo abonnees, het worden mooie dagen voor de ware liefhebbers, die het stripverhaal in Nederland het hele jaar daadwerkelijk steunen :cheerf2:

 

Nu nog exclusief signeren van Paul Teng voor abonnees van het stripschrift en gerechtigheid is daar. :P

 

Wat kan Lecram het toch mooi zeggen. Great minds think alike.... :e005:

 

Nu alleen die verrotte handige stripschap kaart nog even ontvangen :e010: Of ben ik de enige die hem nog niet in de bus heeft gehad :e009:

Link naar reactie

Yep, in de kuip wordt (alweer) gezongen: "Messi, Messi, Clasie komt er aan!"

 

Erik

 

We vergeten de aanvoerder De Vrij, stoicijns en rustig op weg de nieuwe iibero van Oranje te worden.

Met Clasie blijf ik toch mijn twijfels houden, hij is fysiek wel erg klein, maar.......Xavi en Iniesta zijn ook niet groot.

 

En ja, absoluut de koning van de kuip is er op dit moment maar eentje: PELLE.

 

Tekenen ze ook Spartanen :lol:

Link naar reactie

Brrrrrr. wat een Rotterdammerts in deze draad...... En dan Lecram met zijn held De Vrij aka de puisterige puber.....

 

Ik zou Messi, Maradonna, Rooney of Robben ook niet op hun uiterlijk aankopen (Pelle dan weer wel natuurlijk).

Liverpool en Chelsea zitten al op vinkentouw..............

 

Trouwens afgelopen maandagavond met mijn zoon naar West Ham United- Tottenham Hot Spurs geweest in Londen, wat een grandioos feest

Door Greenstreet.lopen (zoon in tenue met muts West Ham) met al die West Hammers, echt ongelooflijk gaaf,

Helaas trokken we het noodlot ook naar dit stadion, want 4 seconden voor tijd werd na een sinderende tweede helft toch nog 2-3 voor de Spurs :o

Bij West Ham in de spits Caroll (13 miljoen pond door Liverpool gekocht en uitgeleend aan West Ham)....hahahaha.....groot, sterk, maar kan verder niets....wel elke lange bal doorkoppen........wat zie ik dit 100 keer liever dan Barcalona.

Link naar reactie

Mogen best hun eigen topic krijgen :)

 

 

hier een GORINCHEM primeur!

 

PRIMEUR!

Game of Thrones Hardcover Collection
met 12 exclusieve covers van 12 (inter)nationale TOP artiesten.

Oplage is gelimiteerd tot 100 exemplaren per deel. Deelnemende artiesten zijn: Didier Crisse, Philippe Xavier, Louis, Mike Ratera,... Clint Langley, Romano Molenaar, Vincenzo Cucca, Jorg de Vos, Chris Evenhuis, Valentin Sécher en "last but not least" Paul Renaud.

 

De cover van het 12e en laatste album wordt getekend door een mystery artist die op een later tijdstip bekend wordt gemaakt.

 

Vanaf volgende week op de Stripdagen in Gorinchem starten we met de inschrijving op deze Collectie. Kom dus bij ons langs als je zeker wilt zijn van jouw inschrijving.
post-130-0-71426800-1362148738_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Gast Roodbaard

Sodeju, mijn Mars's' dedis zijn een stuk minder. Zou Mars mij niet zo aardig vinden ? Ik hoop van niet maar vrees met grote vrezen.....

Dit krijg als je niet aardig bent....

Link naar reactie
Gast Incognito

Sodeju, mijn Mars's' dedis zijn een stuk minder. Zou Mars mij niet zo aardig vinden ? Ik hoop van niet maar vrees met grote vrezen.....

Alle goede in drieen?

Excuus , de foto leek er keurig bij te zitten maar het resultaat is anders. Nog eens... wat er gebeurt als je niet braaf bent, Retepje

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...