Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Twijfel nog tussen zaterdag en zondag.

Kun je een album laten signeren door Paul Geerts? Eentje die ik al heb bedoel ik dan. Lijkt me leuk om De Gladde Glipper, mijn eerste S&W, door hem te laten signeren.

 

Misschien tot zaterdag/zondag!

Link naar reactie

Deze is in Gorinchem voor het eerst in tijden weer verkrijgbaar op de Tex Willer stand (dus kom op tijd wat op = op):

 

Erik

 

Tex Willer, daar heb ik ook nog een stapeltje van. Is daar nog vraag naar? En heb ik die boekjes ooit daadwerkelijk gelezen?

 

Die laatste vraag hoef je niet te beantwoorden. En die eerste zoek ik wel even op in Catawiki.

 

Edit: ik zie het al, daar word ik niet rijk van. Nummers 62, 88, 90-96, 98, 100. Matig tot redelijke staat. Heb jij er eventueel interesse in, Erik?

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Tex Willer, daar heb ik ook nog een stapeltje van. Is daar nog vraag naar? En heb ik die boekjes ooit daadwerkelijk gelezen?

 

Die laatste vraag hoef je niet te beantwoorden. En die eerste zoek ik wel even op in Catawiki.

 

Edit: ik zie het al, daar word ik niet rijk van. Nummers 62, 88, 90-96, 98, 100. Matig tot redelijke staat. Heb jij er eventueel interesse in, Erik?

 

Heb ik nog ongeveer 4 bananendozen vol van...levert niks op helaas - alleen met delen 5 en 6 ben je spekkoper. De verhalen zijn overigens niet onaardig voor zo'n studioreeks dus gewoon een keertje lezen, veel leuker.

 

Hum. Dat wordt dus een Philemon en een Tex Willer dedi in een Trix :e010: ...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

kort verslag

ca 8:45 aanwezig in de hal doos boeken opgehaald bij een collega toen weer terug de hal in

boekjes scoren 3 tasjes vol gekocht niet heel veel

wat dagobert dabbert oude tompoes knipsels

verder contacten onderhouden en leggen tammo de veiling meester van catawiki nog poosje gesproken een andere medewerken van catawiki kennis mee gemaakt nastasja rene wel gezien niet gesproken

was niet heel druk maar paar honderman zeker in de hal

Link naar reactie

Haha volwassen kerels die rennen voor een dedi in hun boekje.

De laatste keer dat ik ergens voor heb moeten rennen was omdat er een cordon politieagenten te paard achter een horde hooligans zat, en ik daar toevallig op de verkeerde plaats en tijd was.

(midden in het centrum van Arnhem) Vind het toch wel een beetje triest hoor..om te rennen omdat je een tekeningetje wil hebben.

Ikzelf zie altijd ter plekke wel of ik een dedi van iemand wil of juist niet om daar nou als volwassen kerel voor te rennen....

Het moet inderdaad een lachwekkend gezicht zijn geweest.

Link naar reactie

Ik zie regelmatig volwassen kerels rennen, dit doen ze dan in het Leidsche Rijn park. Ze kijken vaak wat moeizaam maar misschien is dit omdat ze, buiten het rennen zelf, niets hebben waar ze naar toe rennen.

 

ps supporter van vitas ?

 

Ondanks het vreselijke rennen was de beursdag uitermate geslaagd, 8 dedi's, praatjes met diverse repers, lurkers en andere types uit binnen- en buitenland.....

Link naar reactie
Gast Incognito

Haha volwassen kerels die rennen voor een dedi in hun boekje.

De laatste keer dat ik ergens voor heb moeten rennen was omdat er een cordon politieagenten te paard achter een horde hooligans zat, en ik daar toevallig op de verkeerde plaats en tijd was.

(midden in het centrum van Arnhem) Vind het toch wel een beetje triest hoor..om te rennen omdat je een tekeningetje wil hebben.

Ikzelf zie altijd ter plekke wel of ik een dedi van iemand wil of juist niet om daar nou als volwassen kerel voor te rennen....

Het moet inderdaad een lachwekkend gezicht zijn geweest.

 

Jammer als men blijkbaar nergens passie meer voor heeft.

Link naar reactie

Jammer als men blijkbaar nergens passie meer voor heeft.

 

Dat is het dus! Ik heb nog passie.... Zo in een rij staan heeft best al vaker tot leuke babbels geleid; leuke contacten, heb eens een keertje iemand ontmoet waar ik iets via het internet van had gekocht (gelukkig tot beider tevredenheid).

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Zo, de eerste zeer geslaagde beursdag zit erop. Ik heb niemand zien rennen en was al om 10.00 uur aanwezig, ik denk dat tuinman nog niet helemaal scherp was, maar goed. Een superrelax beurs met veel bekenden en toch een mooi aantal internationale tekenaars. Ook de nationale tekenaars waren ruimschoots aanwezig en in goede stemming. Totaal 12 Dedis gekregen: Vignaux (roep van de legenden), Fructus(showman killer), Condosta(pokereiland), Oost (max Miller), de Heij (Frans en Suzanne), een prachtige Delbrassine (Ward), 2x Steeman (Roel Dijkstra) jawel Imajica, Floch (Ythaq), Heijink (Kapitein Kreiss), Bosschaert ((Dossier) en Louis (Escobar). Toch nog aardig wat zuiderburen gezien (o.a. Devilcreator, Cynthia,' Liesbeth! Panoramix,, Roger, Laurens, Sam, Johan , Pierre en nu vergeet ik er nog eentje).

Na beurs nog gezellig gegeten bij plaatselijke Chinees met Velden8 met broer Martijn, Striphooligan, Ssnerual en Campessino.

Morgen nog een aantal tekeningen scoren en wat meer rondhangen (en Philemon ophalen...haha).

Link naar reactie

Ahaaa!! Passie dat is wat ik mis...ik dacht al, wat mis ik toch de laatste tijd......nu weet ik het passie!!

Je longen uit je lijf rennen voor een dedi noem ik geen passie meer eerder een morbide fixatie om een tekening te scoren, bang dat je wat tekort komt.

Nee dan maar liever rustig in een rij staan zoals eerder gezegd door Swagman mensen ontmoeten liever 3 tekeningen op mijn dooie akkertje en naar volle tevredenheid, dan een hartverzakking oplopen omdat ik zoveel mogelijk dedi's probeer te scoren door er hals over kop naar toe te rennen.

Link naar reactie

Ahaaa!! Passie dat is wat ik mis...ik dacht al, wat mis ik toch de laatste tijd......nu weet ik het passie!!

Je longen uit je lijf rennen voor een dedi noem ik geen passie meer eerder een morbide fixatie om een tekening te scoren, bang dat je wat tekort komt.

Nee dan maar liever rustig in een rij staan zoals eerder gezegd door Swagman mensen ontmoeten liever 3 tekeningen op mijn dooie akkertje en naar volle tevredenheid, dan een hartverzakking oplopen omdat ik zoveel mogelijk dedi's probeer te scoren door er hals over kop naar toe te rennen.

 

Wat is het probleem dan toch ? Laat die hardlopers rennen en laat de rustig in de rij staanders rustig staan. Overigens ben ikzelf geen sprinter maar toch moet ik bekennen dat ik af en toe mijn pas verhoog als ik een gaatje/klein rijtje zie. Een morbide fixatie zou ik dat niet noemen alhoewel ik mezelf betrap dat ik ook wel eens naar een bijna vertrekkende trein spurt., Rustig in de rij staan kan ik overigens ook hoor (vraag Swagman daar maar eens naar). Mijn devies is: laat een ieder het zijne/hare doen. De één jaagt fanatiek op dedi's, de ander prefereert een goed gesprek en een derde graast lekker door de bakken.

Link naar reactie
Zo, de eerste zeer geslaagde beursdag zit erop. Ik heb niemand zien rennen en was al om 10.00 uur aanwezig, ik denk dat tuinman nog niet helemaal scherp was, maar goed. Een superrelax beurs met veel bekenden en toch een mooi aantal internationale tekenaars. Ook de nationale tekenaars waren ruimschoots aanwezig en in goede stemming. Totaal 12 Dedis gekregen: Vignaux (roep van de legenden), Fructus(showman killer), Condosta(pokereiland), Oost (max Miller), de Heij (Frans en Suzanne), een prachtige Delbrassine (Ward), 2x Steeman (Roel Dijkstra) jawel Imajica, Floch (Ythaq), Heijink (Kapitein Kreiss), Bosschaert ((Dossier) en Louis (Escobar). Toch nog aardig wat zuiderburen gezien (o.a. Devilcreator, Cynthia,' Liesbeth! Panoramix,, Roger, Laurens, Sam, Johan , Pierre en nu vergeet ik er nog eentje).

Na beurs nog gezellig gegeten bij plaatselijke Chinees met Velden8 met broer Martijn, Striphooligan, Ssnerual en Campessino.

Morgen nog een aantal tekeningen scoren en wat meer rondhangen (en Philemon ophalen...haha).

 

Ik hou van je.

Tot morgen!

 

 

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Goh wat een lekkere beurs. Eigenlijk hebben Retep en Lecram het gras al voor mijn voeten weg gemaaid. Zij zijn dan ook een stuk wijzer.

 

Mooie dedicace 's gekregen , lekker ouwehoeren, Drankje .... Gezellig eten . Heb ik ook zo'n morbide fixatie voor :-) net als rennen voor een tekeningetje Goh wat heb ik het dan naar mijn zin

Link naar reactie

Top beurs gehad. Was gezellig en over het algemeen was alles goed te doen.

Michel, ben inderdaad benieuwd wie je nu eigenlijk bent. We moeten veel bij elkaar gestaan hebben.

Looky en Dem vondt mijn vrouw de mooiste tekening van de dag.

Mijn persoonlijke favoriet was toch echt fructus. Wat een pareltjes maakte die man toch. Hij nam ook echt de tijd voor een tekening! Zeker 20 minuten!

Morgen nog een dag maar dan met mijn zoontje. Zal een ander soort dag worden dan normaal, ik heb er veel zin in!

Link naar reactie

Kijk laat duidelijk zijn ik heb respect voor iedere verzamelaar! allen bepaald gedrag vind minder en daar reageer ik op.

Dat betekent overigens nog niet dat ik de hele persoon afbrand alleen op zijn (in mijn ogen) vreemd gedrag

Anyway ik ga vandaag eens rustig kijken wat er allemaal gaat gebeuren op de beurs.

Iedereen die komt veel plezier en misschien ontmoet ik eens wat repers.

Ben te herkennen aan een donkerblauw t-shirt met korte mouwen en op de achterkant een abstracte afbeelding van een kiwi (de vogel)

Ben redelijk lang (1,86) en heb kort 2 cm lang haar. hahaha lijkt wel een contactadvertentie.

Link naar reactie
Gast Spacehunter

Ik wil bij deze toch weer even een pluim aan het Stripschap geven, zaterdag een geslaagde beurs gehad, relaxed sfeertje niet te druk en dus een fijne dag gehad ondanks het takkeweer.

Mooie Roodhaar tekening van Romano, jammer dat Jorg er niet was, een Agent 327 tekening van Martin Lodewijk en een krabbel van Bert Bus.

De stripverzamelbeurs zelf vond ik dit jaar beter dan vorig jaar en dit keer aardig wat oude manco's kunnen vinden en zelfs wat curiosa.. volgend jaar zal ik er zeker weer bij zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...