Ga naar inhoud

Stripdagen Gorinchem 9 En 10 Maart 2013


dutch lines

Recommended Posts

Ja, Travis geloof ik dat ie heet in de serie. Liep altijd als een schoothondje achter die uberbitch aan.

 

Weet je wat, aangezien ik toch nog twee boekjes heb van Mars, vraag ik zowel Storm/Roodhaar als Thorgal/Aaricia. Ik hoop dat ie gouache bij heeft.

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ja, Travis geloof ik dat ie heet in de serie. Liep altijd als een schoothondje achter die uberbitch aan.

 

Weet je wat, aangezien ik toch nog twee boekjes heb van Mars, vraag ik zowel Storm/Roodhaar als Thorgal/Aaricia. Ik hoop dat ie gouache bij heeft.

 

Dan spreken we af en vormen met Olsimar een opdringende rij dedi jagende repers......

Link naar reactie

Die dedi voor Roodbaard is niet eens onaardig voor mijn doen, maar de nek van Roel Dijkstra moet hoognodig bijgewerkt worden.

 

Ik teken overigens met plezier (en illegaal) andermans figuren, als het maar in een Trix-album is!

Mijn uitgever laat geen schetsboeken/vellen toe, want hij moet mijn kaartje voor de Amerikaanse schoolbus aan het eind van het weekend kunnen vergoeden van de opbrengsten.

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Die dedi voor Roodbaard is niet eens onaardig voor mijn doen, maar de nek van Roel Dijkstra moet hoognodig bijgewerkt worden.

 

Ik teken overigens met plezier (en illegaal) andermans figuren, als het maar in een Trix-album is!

Mijn uitgever laat geen schetsboeken/vellen toe, want hij moet mijn kaartje voor de Amerikaanse schoolbus aan het eind van het weekend kunnen vergoeden van de opbrengsten.

 

Ha! Dan kom ik zaterdag een Philemon schets vragen in een Trix-album... :-)

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

10da2h3.jpg

 

 

The Teenage Mutant Ninja Turtles komen op zaterdag 9 en zondag 10 maart naar De Stripdagen!!!

 

Met enorm veel plezier en trots kunnen wij jullie vertellen dat wij net van Nickelodeon het fantastische bericht hebben ontvangen dat Donatello & Raphael van de The Teenage Mutant Ninja Turtles naar De Stripdagen komen! Uiteraard voelen wij ons vereerd en danken Nickelodeon hartelijk dat zij ons deze primeur gunnen.

 

Het is namelijk de allereerste keer dat Donatello & Raphael de Benelux bezoeken! En zowel zaterdag 9 februari en zondag 10 februari zijn zij tijdens De Sripdagen aanwezig. Er worden Meets en Greets georganiseerd zodat jullie Donatello & Raphael persoonlijk kunnen ontmoeten.

 

Ga met de slimme Donatello en/of de onweerstaanbaar grappige Raphael op de foto. Begroet ze met een boks of wissel de laatste Ninja knok-technieken met ze uit. En doe sowieso mee met onderstaande wedstrijd.

 

Ben jij de allergrootste Teenage Mutant Ninja Turtles fan?

 

Stuur jouw foto als Teenage Mutant Ninja Turtle fan dan naar NCPBenelux@vimn.com en maak kans op een volledig Teenage Mutant Ninja Turtles LEGO Pakket!

 

Dus, neem je ouders of opa en oma mee naar De Stripdagen. Voor een ontmoeting die jullie nooit zullen vergeten!!!

 

Kijk sowieso bij Nickelodeon ook naar de The Teenage Mutant Ninja Turtles marathon op zaterdag 16 maart. En vanaf zondag 17 maart kun je op Nickelodeon de allernieuwste avonturen van Donatello, Raphael en hun broers zien.

 

http://www.nickelodeon.nl/

http://www.nick.com/.../ninja-turtles/

Link naar reactie

Uiteraard is Uitgeverij HUM! ook aanwezig op de stripdagen. Samen met Texwiller.nl en de heren van Pagina's in beeld (mini pulp strips) hebben we acht strekkende meter tot onze beschikking.

 

Voor de allereerste klanten op zaterdag hebben we een smakelijke en exclusieve verrassing: de eerste 20 liefhebbers die een Philemon album kopen krijgen er een overheerlijk Philemon gebakje bij...en als we ter plaatse een thermoskan kunnen regelen ook nog een kop koffie!

 

8523066829_7d1187223b_b.jpg

 

Deze traditionele oranjekoek wordt zatermorgen vers gebakken bij één van de beste en traditionele Friesche bakkerijen en vervolgens per speciale koerier naar Gorinchem gebracht...

 

Ik zou zeggen - tot ziens aankomende week op de stripdagen!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Op zijn blog geeft Hans van Oudenaarden aan dat hij niet aanwezig zal zijn tijdens de Stripdagen. Het blijkt om een vergissing te gaan:

 

"Nog even over de Stripdagen, 9 en 10 maart in Gorichem. Ik lees hier en daar m'n naam op de lijst van aanwezige tekenaars. Een vergissing. Omstandigheden nopen me helaas elders.

Voor alle duidelijkheid: Ik zal NIET aanwezig zijn op de aanstaande stripdagen, blogvriend! Als je gaat, desondanks veel plezier!"

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

welke repers kunnen we allemaal tegenkomen: Osimar, Bilal, Michel, Campesino, Boschtradamus, Liesbeth VG, Kcin, Velden8, ErikTex, Roodbaard, Ssnerual, Retep, Boomvavaboom, Imajica....................zijn al genoemd.

Gaan we Reuvekej, Lothar Matthias, Striphooligan, Daan, Snowleopard, Tuinman, Deweb, The Oak etc. ook wellicht zien rondstruinen.

En hoe zit het met onze belgische vrienden: Kontiki, Veto, Koen, Warson, Krimson, Devilcreator, Johan, Shakeitupguy, Belgium Dog, Frodo, Beus en ieder die ik nog vergeet????,

Link naar reactie

Ik ben er ook, met op zaterdag twee zonen. Ik hoop dat ik wat leuke tekeningen kan scoren, dat zal niet mee vallen daar ik ook nog voor de Zwolse beurs dingen moet doen en mijn twee jongens moet mennen. Ik zal er derhalve op zondag ook wel rondlopen...

 

Erik, laat je dan wel verse gebakjes maken? Deze zullen over een week wel wat zurig zijn....

Link naar reactie

Ha! Dan kom ik zaterdag een Philemon schets vragen in een Trix-album... :-)

 

Erik

 

Neem s.v.p. voor de zekerheid wel een voorbeeldje mee...

 

Wanneer je met den trein naar Gorcum tuft, LET OP. Een deel van het traject is in handen van Arriva. Dit betekent dat ik bijv. op Geldermalsen bij de NS moet uitchecken en daarna bij Arriva weer moet inchecken.

 

Goed dat je het zegt. Als ik het goed begrijp kan dat wel gewoon met mijn NS-kaart.

 

Over de Eppo-tickets:

 

Fred de Heij, Eric Heuvel, Romano Molenaar en Gerben Valkema signeren tijdens De Stripdagen in Gorinchem hun nieuwste albums. Alle andere stripmakers signeren uitsluitend op speciale signeertickets die bij de Eppo stand te koop zijn voor 5 euro per stuk. Eppo Abonnees krijgen 2 tickets gratis.

Klik HIER voor je gratis signeertickets.

BLOGTWITTER • FACEBOOK

Link naar reactie

Mij zou 5 euro voor een dedi niet veel uitmaken maar ik kan me voorstellen dat kinderen nu niet zo snel een tekeningetje komen vragen........

 

Mij maakt het ook niet veel uit, maar inderdaad voor kinderen is het inderdaad erg jammer. In Breda was Eppo nog zeer kindvriendelijk met hun speciale kinderuren.

 

Ik vind het ook vreemd dat je bij een beursaankoop van andere auteurs ook geen ticket krijgt.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Mij zou 5 euro voor een dedi niet veel uitmaken maar ik kan me voorstellen dat kinderen nu niet zo snel een tekeningetje komen vragen........

 

Ik kan nog best begrijpen dat volwassenen een ticket moeten kopen (voor tekenaars die Eppo hierheen haalt) of een ticket krijgen bij aankoop van een album (nog logischer), maar voor kinderen is dit eigenlijk wel moeilijk, geef hen dan ook maar twee gratis tickets als ze 16 jaar of onder zijn. Als ze er dan eentje extra willen kunnen ze alsnog wat bijkopen, maar nu zullen de kleinere wel snel afhaken, jammer.

Maar ja, dit zijn (naar ik mag aannemen) ook geen maatregelen die uit luxe worden genomen.

 

Zou het niet leuker zijn om die kinderen onbeperkt signeermogelijkheden te geven bij een proefabonnement van bijvoorbeeld een kwartaal op de Eppo of zoiets. Dan kan je er iets tegenover stellen en wie weet blijven ze abonnee. Ah mama........mag het........... vaak zullen ouders dan misschien zeggen....OK...we proberen het.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...