Yncke Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Derde ronde. Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Boekenmagazijn B De Asterix backcover is uiteraard ook een hele beroemde (en mooie vind ik). Wel jammer van die streepjescode.. sanderg yncke.be
Vittorio Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Quote Wel jammer van die streepjescode.. Er is wel meer jammer. Gaan we nou een tekenaar belonen die in een stief kwartiertje zo lui en gemakzuchtig een mooie, oorspronkelijke tekening aanpast?
Waldorf Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Frommeltje en Viola, natuurlijk. De knipoog naar B&M, die groezelige jaren '80-sfeer,... Ik word emotioneel van die achterflap. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
fenip Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 17 minuten geleden, Vittorio zei: Er is wel meer jammer. Gaan we nou een tekenaar belonen die in een stief kwartiertje zo lui en gemakzuchtig een mooie, oorspronkelijke tekening aanpast? Inderdaad! http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190
Vittorio Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Ik vermoed dat je een oude mottige Brusselaar moet zijn om dit te nog te kennen
Madam Kito Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 2 uren geleden, Vittorio zei: Er is wel meer jammer. Gaan we nou een tekenaar belonen die in een stief kwartiertje zo lui en gemakzuchtig een mooie, oorspronkelijke tekening aanpast? Die dat wellicht door zijn inkter liet doen, bedoel je? Maar ja, ik ga wel moeten, want die andere achtercover is te rommelig om me meer aan te spreken.
Waldorf Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Zojuist, Tom B zei: Maar ja, ik ga wel moeten, want die andere achtercover is te rommelig om me meer aan te spreken. Te rommelig? Omdat er een vuilbak op staat? Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Madam Kito Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 2 minuten geleden, Waldorf zei: Te rommelig? Omdat er een vuilbak op staat? Ook (zijn dat twee poezen aan die vuilbak?). Maar toch vooral die zeven verschillende lettertypes en op de tekening geplakte oude covers. Het ziet er een beetje teveel huisvlijt uit.
Boekenmagazijn Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 4 minuten geleden, Tom B zei: (zijn dat twee poezen aan die vuilbak?). Een kat en z’n schaduw.
Vittorio Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 12 minuten geleden, Tom B zei: Ook (zijn dat twee poezen aan die vuilbak?). Maar toch vooral die zeven verschillende lettertypes en op de tekening geplakte oude covers. Het ziet er een beetje teveel huisvlijt uit. Heb je die oude Blake en Mortimer albums weleens gezien? Een rommeltje qua verschillende lettertypes. Dat wordt hier natuurlijk, voor de fijnproever, geniaal op de hak genomen. Jij bent toch wel een fijnproever, Tom? Of ga je nou je geld zetten op het knutselwerk van een inkter?
Vittorio Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 34 minuten geleden, Tom B zei: Maar toch vooral die zeven verschillende lettertypes Of ben je nou gewoon afgunstig omdat je op dat stripcongres de zeven lettertypes net niet haalde
Vittorio Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Uit: Paniek in stripland. Met, zoals door de auteur al aangegeven, inderdaad de mooiste achtercover van het toernooi, dat wil zeggen de grootste Afwezige, en de enige waarmee je vele uren zoet kunt zijn:
Madam Kito Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 1 uur terug, Boekenmagazijn zei: Een kat en z’n schaduw. Aan de rechterkant van de vuilbak bedoel ik.
Madam Kito Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 1 uur terug, Vittorio zei: Of ga je nou je geld zetten op het knutselwerk van een inkter? Jamaar, wel het knutselwerk van een inkter die aan de slag ging met een mooie tekening van Uderzo. In een vorige ronde hebben beide covers mijn stem niet gekregen, dus het is sowieso stemmen voor diegene die ik het minst storend vind.
Theodoor Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
Boekenmagazijn Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 8 uren geleden, Tom B zei: Aan de rechterkant van de vuilbak bedoel ik. Verrek, ja.
Rork Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Het knip en plakwerk van A kan mij niet storen, maar B vind ik te klinisch, zeker voor Asterix en Obelix. Voor mij dus A.
Recommended Posts