Guest Thesoave Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Achter de schermen van de macht HC compleet - 75 De adelaars van Rome 1-4 sc 10 Aldebaran 5 delen - 15 Alex de iberier rood linnen HC oplage 60, 60 De reizen van lefranc, luchtvaart beige linnen HC oplage 60, 50 Alfa 11 delen - 30 Alim de Leerlooier HC - 25 Alvin Norge - 5 delen - 15 Amerikkka - 4 delen - 12 Antares - 5 delen- 20 Bankgeheimen 8x en Bankgeheimen usa 2x maal - 50 Bernard Prince - compleet 60 Betelgeuze - compleet 30 Bleuberry, 1e 29 delen sc 50 Black Hawkline 20 Black Hills 20 Blacksad compleet - 20 Bloedbanden en bloedbruiloft HC - 5 Bob Morane - 25x verschilende - 15 Bouncer 1 -8 behalve 6 70 Borgia 1 en 2 10 Bruce j hawker compleet 25 Bruno Brazil compleet 40 Caatinga hc 5 Cheyenne- luxe met prent 20 Comanche compleet sc 60 Chinaman 9x 35 Cosa nostra 1-6 40 Zijn er nog meer. Kijk maar even. Roodbaard en Franka zijn verkocht. Mvg Paul Hardcover De Aasgieren Achter de schermen compleet Tanatos 4 delen Hauteville house De orde van de drakenridders De wind der goden compleet Largo Winch t/m deel 17 1e druk Alim de leerlooier compleet Bankgeheimen Bloedbruiloft Bloedbanden Short stories Herman de beige uitgave Caatinga Cheyenne met linnen rug Cosa nostra deel 1-6 Diamanten 3 delen Druuna 4 delen Duivel der 7 ze een Fre van de mugge Golden city box met 6 albums, deel 7 en 8 Barataria verkocht Grand prix De grote dode De janitor Kogaratsu compleet De orde van cicero Pad van de schimmen Peter pan De phaeton De plaag Ook nog Herman hardcovers, maar de gewone Wel lugubere verhalen rood lederen kaft Oplage 250 met prent. Alex de iberier rood linnen HC, oplage 60 De reizen van lefranc, luchtvaart, beige linnen HC,oplage 60. Beide nummer 11 Rest volgt (hoop ik) Quote Link to comment
Chia Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 hallo, kan jij mij de lijst sturen alstublieft via pm Quote Link to comment
linthout Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 Graag lijst met prijzen hier op het forum. Zoals vereist is volgens het reglement. Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Post de lijst hier gerust, hoe lang die ook is. Je zult ook een richtprijs moeten geven (voor albums of reeksen afzonderlijk, of voor het hele lot). Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Thesoave Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Op 10/6/2020 om 20:44, linthout zei: Graag lijst met prijzen hier op het forum. Zoals vereist is volgens het reglement. Gedaan Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 6 uren geleden, Hamirubi zei: Post de lijst hier gerust, hoe lang die ook is. Je zult ook een richtprijs moeten geven (voor albums of reeksen afzonderlijk, of voor het hele lot). Gedaan Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 Roodbaard Franka Orde van de drakenridders verkocht Quote Link to comment
Hamirubi Posted June 13, 2020 Share Posted June 13, 2020 Niet meer te koop? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Thesoave Posted June 14, 2020 Share Posted June 14, 2020 Op 13/6/2020 om 19:49, Hamirubi zei: Niet meer te koop? Niet via hier. 10 mensen lijst gestuurd op verzoek en 2 het fatsoen om te antwoorden. Time waisters. Quote Link to comment
Chia Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 15 uren geleden, Thesoave zei: Niet via hier. 10 mensen lijst gestuurd op verzoek en 2 het fatsoen om te antwoorden. Time waisters. hallo ik heb het e-mailadres gegeven en geen lijst ontvangen. Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Stond in de uitbox. Opnieuw verzonden Mvg Paul Quote Link to comment
linthout Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Wat is dat voor geknoei? Als je hier iets wil verkopen zet je hier een lijst met prijzen bij...En geen lijst waarvan de helft geprijsd is. Dan stuur je weer mensen apart lijsten (of dan weer niet want ze zitten in je uitbox) en dan ga je zagen dat het hier time waisters zijn. Ik bekijk altijd alle verkooplijsten op dit forum en heel dikwijls koop ik wat. Maar het moet allemaal wel wat duidelijk en rechtlijnig zijn. Quote Link to comment
Ron P Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Het probleem is ook dat als je interesse hebt in bepaalde reeksen en de hierboven vermelde prijs wil betalen je als antwoord krijgt: "op een andere site heb ik al veel hoger bod gehad". Iedereen beslist uiteraard zelf hoe hij zijn strips wil verkopen en voor hoeveel. Maar als je mensen tegen elkaar wil laten opbieden kan je beter daar een veilingsite voor gebruiken. Als je hier op het forum een prijs opgeeft, gaan wij er vanuit dat deze te koop zijn tegen de opgegeven prijs. Quote Link to comment
lukoste Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 3 uren geleden, linthout zei: Wat is dat voor geknoei? Als je hier iets wil verkopen zet je hier een lijst met prijzen bij...En geen lijst waarvan de helft geprijsd is. Dan stuur je weer mensen apart lijsten (of dan weer niet want ze zitten in je uitbox) en dan ga je zagen dat het hier time waisters zijn. Ik bekijk altijd alle verkooplijsten op dit forum en heel dikwijls koop ik wat. Maar het moet allemaal wel wat duidelijk en rechtlijnig zijn. chagrijnigste ooit! Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Op 15/6/2020 om 19:23, Ron P zei: Het probleem is ook dat als je interesse hebt in bepaalde reeksen en de hierboven vermelde prijs wil betalen je als antwoord krijgt: "op een andere site heb ik al veel hoger bod gehad". Iedereen beslist uiteraard zelf hoe hij zijn strips wil verkopen en voor hoeveel. Maar als je mensen tegen elkaar wil laten opbieden kan je beter daar een veilingsite voor gebruiken. Als je hier op het forum een prijs opgeeft, gaan wij er vanuit dat deze te koop zijn tegen de opgegeven prijs. Dit was niet tegen elkaar opbieden. Op een ander verkoopkanaal bood iemand direct 100€. Die persoon keek ook nog naar andere series alvorens te betalen. Uw interesse kwam daarna. De bouncer is voor die prijs gegaan met nog een serie erbij. Of moet ik zeggen, Nee u mag maar tot 70 bieden. Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Op 15/6/2020 om 18:33, linthout zei: Wat is dat voor geknoei? Als je hier iets wil verkopen zet je hier een lijst met prijzen bij...En geen lijst waarvan de helft geprijsd is. Dan stuur je weer mensen apart lijsten (of dan weer niet want ze zitten in je uitbox) en dan ga je zagen dat het hier time waisters zijn. Ik bekijk altijd alle verkooplijsten op dit forum en heel dikwijls koop ik wat. Maar het moet allemaal wel wat duidelijk en rechtlijnig zijn. Tja het leven is zwaar. Eerlijk gezegd is dit forum uit de prehistorie. Een excellijst is niet toe te voegen. Excel is jaren 90 maar hier kan het nog niet De 1200 strips intikken met prijzen........... Quote Link to comment
lukoste Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Wat ook al kan sinds de jaren 90 is plakken of plakken als tekst. Quote Link to comment
Yncke Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 11 hours ago, Thesoave said: Eerlijk gezegd is dit forum uit de prehistorie. Een excellijst is niet toe te voegen. Excel is jaren 90 maar hier kan het nog niet Hier zou ik toch graag eventjes een lans breken voor het forum, want qua features is dit toch het modernste waar ik al mee gewerkt heb. Het kan wel, maar er is besloten om het niet te doen, omdat het zo de deur openzet om malware en andere ongein aan posts te hangen. (Waarmee ik niet wil beweren dat jij dat zou doen, maar niet alle spammers en ander onderwereldfiguren worden tegengehouden door de captcha's.) Excel is jaren 80 (!) materiaal, veiligheid is slechts een after thought. Als alternatief zou je de file kunnen uploaden naar een andere site (google drive, bijvoorbeeld) en de link in je post zetten. Quote yncke.be Link to comment
Ambreville Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 12 uren geleden, Thesoave zei: Tja het leven is zwaar. Eerlijk gezegd is dit forum uit de prehistorie. Een excellijst is niet toe te voegen. Excel is jaren 90 maar hier kan het nog niet De 1200 strips intikken met prijzen........... Gewoon een linkje plakken naar een Google Drive of een Onedrive of zo. Heb je dat niet, dan moet je niet klagen over de leeftijd van forumsoftware. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 12 uren geleden, Thesoave zei: De 1200 strips intikken met prijzen........... Van XLS even overhalen naar Notepad Daarna hier pasten. Klaar. Ik geef je gelijk over een bod elders. Waarom ook niet? Maar een forum dissen is niet fijn. Dat er in deze tijden nog een leuk forum te vinden is terwijl iedereen over is gegaan op Social Media en Discord, vind ik juist fijn. Maar ieder zijn ding. Is dit niet jouw ding, dan 'doei' en even goede vrinden Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Peter Motte Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Je wordt wel verondersteld hier de titels mét de prijs te vermelden, en dan moet je inderdaad niet zeggen dat er elders meer werd geboden. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 6 hours ago, boomvavavoom said: Maar een forum dissen is niet fijn. Dat er in deze tijden nog een leuk forum te vinden is terwijl iedereen over is gegaan op Social Media en Discord, vind ik juist fijn. Maar ieder zijn ding. Is dit niet jouw ding, dan 'doei' en even goede vrinden Ik vind Discord onbruikbaar. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 15 minuten geleden, Peter Motte zei: Ik vind Discord onbruikbaar. lijkt een beetje op de oude chatrooms. Als ik veel tijd zou hebben zou ik dat leuk vinden... maar die tijd was toen ik zelf een teenager was en that time has passed Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Guest Thesoave Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Op 18/6/2020 om 10:44, boomvavavoom zei: Van XLS even overhalen naar Notepad Daarna hier pasten. Klaar. Ik geef je gelijk over een bod elders. Waarom ook niet? Maar een forum dissen is niet fijn. Dat er in deze tijden nog een leuk forum te vinden is terwijl iedereen over is gegaan op Social Media en Discord, vind ik juist fijn. Maar ieder zijn ding. Is dit niet jouw ding, dan 'doei' en even goede vrinden Je hebt gelijk. Dat was te kort door de bocht Quote Link to comment
Guest Thesoave Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Op 18/6/2020 om 09:01, Yncke zei: Hier zou ik toch graag eventjes een lans breken voor het forum, want qua features is dit toch het modernste waar ik al mee gewerkt heb. Het kan wel, maar er is besloten om het niet te doen, omdat het zo de deur openzet om malware en andere ongein aan posts te hangen. (Waarmee ik niet wil beweren dat jij dat zou doen, maar niet alle spammers en ander onderwereldfiguren worden tegengehouden door de captcha's.) Excel is jaren 80 (!) materiaal, veiligheid is slechts een after thought. Als alternatief zou je de file kunnen uploaden naar een andere site (google drive, bijvoorbeeld) en de link in je post zetten. Google en one drive gebruik ik niet om beveiligings en privacy issues. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 1 uur terug, Thesoave zei: Je hebt gelijk. Dat was te kort door de bocht and on that note, we just move along and be happy Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Yncke Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 2 hours ago, Thesoave said: Google en one drive gebruik ik niet om beveiligings en privacy issues. Dat begrijp ik, het was dan ook maar het bekendste voorbeeld. De laatste keer dat ik Dropbox bekeek, zag dat er nog ok uit, en ik ben er zeker van dat er zo nog zijn. Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts