cinco Posted March 21 Author Share Posted March 21 een bewuste knipoog naar een oudere titel Air 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted March 21 Share Posted March 21 36 minutes ago, fantasiooo said: Air 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 23 Share Posted March 23 Als ik boeken lees heb ik ook wel eens het gevoel: hé, dat komt misschien oorspronkelijk uit dit boek. Zelfs bij Kafka vind ik dingen die later in populaire films kwamen. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
fantasiooo Posted March 29 Share Posted March 29 Op 21/3/2024 om 17:28, cinco zei: Quote Link to comment
bouncer Posted April 23 Share Posted April 23 Ok, met een beetje fantasie gelijkwaardige covers, alleen met dit verschil, de een heeft baarensweeen en de ander heeft last van overmatig erotische bewegingsdrang. Quote Link to comment
Air Posted April 23 Share Posted April 23 @bouncer Als ze maar niet extreme lichaamshaargroei gaan krijgen. Dat Maanlicht kan vreemde dingen doen. Quote . Link to comment
Suske Posted April 27 Share Posted April 27 Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
cinco Posted May 11 Author Share Posted May 11 hetzelfde verhaal als basis, dus een gelijkaardige cover valt te verwachten Quote Link to comment
TDPB Posted May 15 Share Posted May 15 Die laatste zijn bewuste hommages, niet? Of in het geval van Crime Mysteries hetzelfde verhaal? Quote Link to comment
cinco Posted May 15 Author Share Posted May 15 1 uur geleden, TDPB zei: Of in het geval van Crime Mysteries hetzelfde verhaal? Spicy Mystery is van juni 1935 en Crime Mysteries is van 1952. DIe eerste is waarschijnlijk een pulp magazine en geen comic. Cover swipes werden op een bepaald moment veel toegepast. Soms werden dus covers van pulp magazines als inspiratie gebruikt. In onderstaand geval gaat het wel om 2 comics. Quote Link to comment
Air Posted May 19 Share Posted May 19 Ik was deze draad even kwijt. maar stond in de Europese strip sectie Quote . Link to comment
WILCO Posted May 30 Share Posted May 30 Misschien wat ver gezocht, maar er zijn toch gelijkenissen. Quote Link to comment
Air Posted June 3 Share Posted June 3 Misschien wat ver gezocht,maar toch zijn er gelijkenissen Quote . Link to comment
Air Posted July 21 Share Posted July 21 Weer wat vergezocht, maar dat blijkt op dit forum niet altijd een probleem. Quote . Link to comment
Recommended Posts