Ga naar inhoud

op elkaar lijkende covers


cinco

Recommended Posts

Je bedoelt op die parasol? Had je het niet gezegd, ik had het niet gemerkt. En ik heb nochtans gezocht naar een verwijzing naar haaien. De andere zijn veel beter.

 

Wist je trouwens dat The Birds op een waar voorval is gebaseerd? Het was in werkelijkheid natuurlijk zo erg niet. Maar het ging ook om vogels die mensen aanvielen. Ik zou trouwens niet uitsluiten, dat meeuwen aan de Belgische kust ook wel eens mensen lijken aan te vallen. Meeuwen staan bekend als agressief. En als je eten hebt, zouden ze zich niet inhouden.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
22 uren geleden, Peter Motte zei:

Je bedoelt op die parasol? Had je het niet gezegd, ik had het niet gemerkt. En ik heb nochtans gezocht naar een verwijzing naar haaien. De andere zijn veel beter.

 

Wist je trouwens dat The Birds op een waar voorval is gebaseerd? Het was in werkelijkheid natuurlijk zo erg niet. Maar het ging ook om vogels die mensen aanvielen. Ik zou trouwens niet uitsluiten, dat meeuwen aan de Belgische kust ook wel eens mensen lijken aan te vallen. Meeuwen staan bekend als agressief. En als je eten hebt, zouden ze zich niet inhouden.

2 weken geleden was ik getuige hoe een armzalig slachtoffer in de buurt van het station in Oostende zijn wafel uit zijn handen werd geroofd door een meeuw. Waarna er flink gedreigd en gekrijst werd door enkele andere meeuwen die samen vochten onder elkaar om elk een brok van die wafel te kunnen binnenschrokken. Het armzalig slachtoffer ging een nieuwe wafel kopen en was meer op zijn hoede.

 

Crapuultjes van 't zeetje.

Link naar reactie
40 minuten geleden, Kameraad Mauser zei:

2 weken geleden was ik getuige hoe een armzalig slachtoffer in de buurt van het station in Oostende zijn wafel uit zijn handen werd geroofd door een meeuw. Waarna er flink gedreigd en gekrijst werd door enkele andere meeuwen die samen vochten onder elkaar om elk een brok van die wafel te kunnen binnenschrokken.

 

Dieren doen zich bewust dommer voor dan ze zijn om niet meegesleurd te worden in het door mensen gecreëerd monetair stelsel om levensmiddelen te verschaffen.

Link naar reactie
21 minuten geleden, cinco zei:

 

Dieren doen zich bewust dommer voor dan ze zijn om niet meegesleurd te worden in het door mensen gecreëerd monetair stelsel om levensmiddelen te verschaffen.

 

Meerwaardeleer bij meeuwen: niet de productiemiddelen bezitten, maar wel voor de volle 100% genieten van onze bestaansmiddelen.

Een nieuwe klassenstrijd dient zich aan.

Link naar reactie
59 minuten geleden, Hamirubi zei:

 

Meerwaardeleer bij meeuwen: niet de productiemiddelen bezitten, maar wel voor de volle 100% genieten van onze bestaansmiddelen.

Een nieuwe klassenstrijd dient zich aan.

 

En in hun hoedanigheid zijn ze vrijgesteld van enige vorm van vervolging betreffende ontvreemding van andermans bezit.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
59 minuten geleden, dirk (monsieur toupet) zei:

nr 1 is origineel toch geen covertekening?

 

Gebruikt als cover voor een editie waarbij de sigaren en de lotus als tweeluik is uitgegeven.

Ik heb die versie ook nog maar de eerste keer gezien via deze youtube-video.

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 28/2/2021 om 13:20, Gast Kameraad Mauser zei:

2 weken geleden was ik getuige hoe een armzalig slachtoffer in de buurt van het station in Oostende zijn wafel uit zijn handen werd geroofd door een meeuw. Waarna er flink gedreigd en gekrijst werd door enkele andere meeuwen die samen vochten onder elkaar om elk een brok van die wafel te kunnen binnenschrokken. Het armzalig slachtoffer ging een nieuwe wafel kopen en was meer op zijn hoede.

 

Ik ben eens aangevallen door een gans.

Ik heb gewonnen.

Link naar reactie
Op 9/3/2021 om 12:20, TDPB zei:

Tiens, zou dat een bewuste overeenkomst zijn, of puur toeval? De lucht is nu eenmaal blauw, het zand beige en die beesten zien er nu eenmaal zo uit.

Onbewuste beïnvloeding zou ook nog kunnen.

 

En ze lopen naar rechts. Pure klare lijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...