Ga naar inhoud

volwassen Miekes (poll)


cinco

volwassen Miekes  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. favoriete interpretatie

    • Ward De Graeve (linksboven)
    • Thomas Du Caju (rechtsboven)
    • Philip Paquet (linksonder)
    • Bruno Vansteenkiste (rechtsonder)


Recommended Posts

'Jommeke' en 'volwassen' in één topic. Hahahaha! Ondanks de 'creep' factor om die tienermeisjes te sexualiseren zal ik hier mijn ongezouten mening op los laten.  Die van Ward De Graeve zien eruit als twee domme ganzen die zich bij een eerste ontmoeting door een boerenkinkel zouden laten bezwangeren. De tweeling van Du Caju ziet eruit alsof ze beiden een mes op hun rug dragen gezien de satanische grijns en psychopatische blik in hun ogen. Die van Paquet lijken veelbelovend sexy maar lullen je in slaap met hun avantgardistische nouvelle vague bullshit. En Manga meisjes hebben in de regel de neiging om alles onder te spetteren. Da's dan weer slecht voor je boekjes. Ik pas... Die van Bosschaert komen het dichts bij, maar ook dan zou een stripliefhebber van middelbare leeftijd veroordeeld worden tot een celstraf. Bovendien zijn ze al 2dehands.be... Bleh...

Link naar reactie
  • 4 months later...

Sexualiseren is bij niet-officiele uitgaves het enige parcours dat ze een beetje interessant maakt. Vandaar dat de Spirou-varianten zoveel beter zijn. Puur naar artwork is er geen concurrentie voor Jan Bosschaert. Die nastycomics variant is zelfs simpelweg vervelend en overbodig.

btw. jullie weten toch allemaal nog dat de Miekes niet echt zijn?

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...