cinco Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Het album Jommekes bij de Vleet was een verzameling hommages. Sommige van die hommages bevatten voiwassen Miekes. Ja, dat in een officiële publicatie van Ballon Media. Welke interpretatie kan jou bekoren? Quote Link to comment
acor Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Ik mis de volwassen Miekes van Jan Bosschaert Quote Link to comment
cinco Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 2 uren geleden, acor zei: Ik mis de volwassen Miekes van Jan Bosschaert Het is dat ik mij puur wou houden aan de interpretaties van dat hommage-album, anders had ik de Bosschaert-tekening er ook bijgevoegd. Quote Link to comment
Neat Stuff Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 'Jommeke' en 'volwassen' in één topic. Hahahaha! Ondanks de 'creep' factor om die tienermeisjes te sexualiseren zal ik hier mijn ongezouten mening op los laten. Die van Ward De Graeve zien eruit als twee domme ganzen die zich bij een eerste ontmoeting door een boerenkinkel zouden laten bezwangeren. De tweeling van Du Caju ziet eruit alsof ze beiden een mes op hun rug dragen gezien de satanische grijns en psychopatische blik in hun ogen. Die van Paquet lijken veelbelovend sexy maar lullen je in slaap met hun avantgardistische nouvelle vague bullshit. En Manga meisjes hebben in de regel de neiging om alles onder te spetteren. Da's dan weer slecht voor je boekjes. Ik pas... Die van Bosschaert komen het dichts bij, maar ook dan zou een stripliefhebber van middelbare leeftijd veroordeeld worden tot een celstraf. Bovendien zijn ze al 2dehands.be... Bleh... Quote Link to comment
Tanuki Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Geef mij maar de manga-versie, als we dan toch niet op Bosschaert mogen stemmen. Bij voorkeur in één of andere demon-hunter of isekai-stijl van verhaal en artwork van Yabuki Kentaro. Los daarvan: die hommage-albums, ik zie dat wel graag. Quote Link to comment
Bob Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 https://nastycomics.eu/2019/08/08/de-miekes-bloot-door-zonnedorp/ Quote Link to comment
esteban² Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Eerlijk? Ik vind geen enkele écht geslaagd. De ietwat realistische versie van Du Caju kan mij dan nog 't meest bekoren. En ik vind het ook wat ... tjah, hoe moet ik het noemen? Blijkbaar kunnen er geen leuke volwassen versies van vrouwelijke personages bedacht worden zonder het te seksualiseren? Jammer. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Ambreville Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Sexualiseren is bij niet-officiele uitgaves het enige parcours dat ze een beetje interessant maakt. Vandaar dat de Spirou-varianten zoveel beter zijn. Puur naar artwork is er geen concurrentie voor Jan Bosschaert. Die nastycomics variant is zelfs simpelweg vervelend en overbodig. btw. jullie weten toch allemaal nog dat de Miekes niet echt zijn? Quote Link to comment
TDPB Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 1 uur geleden, esteban² zei: Blijkbaar kunnen er geen leuke volwassen versies van vrouwelijke personages bedacht worden zonder het te seksualiseren? Jammer. Die van Du Caju en Paquet zijn toch niet geseksualiseerd? Quote Link to comment
Tanuki Posted February 12, 2021 Share Posted February 12, 2021 Op 9/2/2021 om 23:07, Ambreville zei: btw. jullie weten toch allemaal nog dat de Miekes niet echt zijn? Quote Link to comment
Recommended Posts